Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og hvorfor ikke?Det er en klar linje mellom fjortissfyll og å nyte en drink/ol/rusbrus,den er jeg langt bak!

Sånn rent generelt er jeg enig med deg.

Endret av PyroCX
Skrevet (endret)
15 år og drikker sprit..  :nei:

Har merkelig nok en mistanke om at han ikke er helt alene om det :p

Endret av KAS
Skrevet
Hvor hjemmer dere andre gutter og jenter på 15 år spriten hen hemme?

Jeg fant en genial plass men denne var liit skummel.Bak pcpulten min.

Hr ik så mye sprit lizzm. Men hjemmr kokka'n i diverze hulrom.

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen og har lest gjennom alt nytt i "mine innlegg".

Ostesmørbrødene gjør seg ferdig i ovnen og jeg kommer sannsynligvis ikke til å kunne gå imorgen.

Bra det ikke er skole.

Nerding i 10 timer! :w00t:

Skrevet

Hehe, syns heller 15-åringene bør klare seg med noen pils. Selv garvede sjømenn blir knocket ut hvis de får i seg nok sprit. *harr* *harr*

Skrevet
Er ikke PK, det er min mening.

Din mening er PK. :p

(Ikke at jeg er uenig, though, men drit i hele moralsk pekefinger-greia) :)

Skal ikke komme med preken, skal være grei. Skriver heller et langt innlegg om hvor håpløs ungdommene nå til dags er i notepad, for så å slette det. :D

Skrevet (endret)

Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. :mad:

Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* :( 25kr fattigere og greier..

BTW: Er snakk om 2 faens bøker, så må jeg ha alt på "lager" her til sommeren, for da kan jeg selge de på bokhandelen.

Endret av ahpadt
Skrevet
Herregud. Prøvde å selge bøkene mine til en ikke-norsk (orker ikke bruke ordet sv*rting/p*kkis) og jeg sa at det kosta 375, så byr han faen meg 300. Så sier jeg nei. Så begynner han å whine, så stakk han. Så måtte jeg bære på alle bøkene. :mad:

Karen ringte meg faktisk nettop og spurte om bøker, sa at vi hadde snakka sammen før idag og så kom han f*en meg med det lusne tilbudet igjen! For 10sek siden ringte han igjen og sa 350. Da sa jeg OK siden jeg ikke orker å prute med sånne folk. DE MÅ JO LÆRE AT DET IKKE ER SAMME LOVER OG REGLER her som i hjemlandet. Greit at de pruter her, men de trenger ikke gjøre alt på sin spesielle måte. *sukk* :( 25kr fattigere og greier..

Mange vil vel si at 25 kr er lite, men man får faktisk en halv halvliter eller 1/8 peppes-pizza for den summen.

Skrevet (endret)

Når det gjelder brukte bøker er det da helt naturlig å prute :) Slik er det vel for andre bruktvarer generelt.

Edit: jeg har en 29" 4:3 TV fra Sony, halvannet år gammelt. Kostet ca. 6 000 nytt, og har en treårs forsikring på den. Apparatet er godt som nytt. Hvor mye kan jeg ta for det?

Endret av cecolon
Skrevet (endret)

Mange vil vel si at 25 kr er lite, men man får faktisk en halv halvliter eller 1/8 peppes-pizza for den summen.

Enig. Folk syntes det er småpenger, men får jo 2stk 1.5L for det da. :hrm:

cecolon: Normalt er det halv pris. I dette tilfellet er halv pris 375.

Endret av ahpadt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...