Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhhh...... endelig hjemme! Har vært hos en kompis og hjulpet han med racing bilen han holder på å bygge til bilcross greiene hans. Så dro vi ut på litt fisketur bare for å gi hunden fisk. Var gøyt men eg er helt ødlagt. Før vi dro ut til han så fikset eg ferdig veggene som eg skulle rive ned og greier og nå er eg ferdig. Får en del penger for det der.

Btw når vi var og fisket så så vi "The World" kjøre forbi og det var et mektig syn! Maken til cruise skip har eg aldri sett. Den var så høy som fjellene ved siden av sotrabruen. Vi stoppet midt i sotrabroen og gikk ut og glodde. Var jo ingen biler som kjørte. Helsiken for en båt! :wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da stikker jeg snart en tur på skolen jeg da.. Eller skal dit klokka ti men går ned til bussen om en halvtime.. Burde sende melding til noen så jeg slipper å gå alene. Også håper jeg virkelig det var ti og ikke ni vi begynte på skolen idag :hmm:

Men jeg må nesten spise nå, har ikke lyst på mat men som den antislankeren jeg er skal jeg spise :p

Skrevet

Hehe Anette, 10 og 9 er samme greia :p min favoritt unskyldning for å komme for sent på undomskolen når det var noe sånn møt her eller der for skidag eller lignende :D Værste var at jeg alltid slapp unna -Sneaky-

Skrevet

Angående å komme forsent, var avsluttning her på skolen hvor jeg jobber nå, så var det danse elever som hadde oppvisning, dansa til Usher - Yeah, var rimelig fett, så midt i dansen kommer det en som hadde forsovet seg, så tør han ikke helt å gå ut(han skulle egentlig dansa), så blir han dytta ut på gulvet, og han tok faen meg av.. fett å se på folk som kan danse orntlig.

Min beste unnskylding var vel på barneskolen når jeg kom en time for sent, det sto en søpplebil i fotgjengerovergangen :p

Skrevet

Dr3as hehe utrolig bra :lol: Ser det for meg hvordan han danseren tok det

AnAnAs Skoleavslutning med klamme lærer klemmer er det best å holde seg unna :p

Skrevet

Var på skoleavsluttning igår, egentlig ganske greit igrunn.

Men så har vi ingen rektor på skolen da, men en "stepin" som holdt tale og som igrunn er "fungerende rektor", jeg viste ikke hvem hun var hvertfall...Men hun påstod at hun kjente mange av oss i talen sin :p Talen var btw motbydelig, masse vissvass og bullshit om valg bla bla bla :p

Også lagde lærerene en sinnsyk rå sang, bortsett fra en ting..De tok feil av meg :p

De sang ett eller annet om at jeg spilte cs til langt på natt .. litt feil da jeg aldri spiller cs men :p de tenker vell pc = cs :shruh:

Men skal bli trist å ikke treffe mange av de jeg ble godt kjent på skolen med så ofte lenger :( Men hva har man moped for? =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...