Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er det siste episode av "There is something about Miriam" på TV3. Gleder meg til å se ansiktet til guttene når de får vite at hun er gutt. :lol:

De som var så heldige å ha TV3 :ermm:

Vi har, men er det verdt å se på? Nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sluffy: når du ikke har noe særlig mer enn ungdomskole å sette på en CV, kan du heller unngå å lage en.

Det jeg ville gjort, var å ta en av malene på aetat.no, bruke sunn fornuft, og skrive en kort søknad på jobben. Finn et lite bilde (passbilde e.l.) og en binders, fiks det sammen, og gå til stedet, og be om å få prate med daglig leder. Så presenterer du deg selv og forklarer hvorfor du er der -- samtidig som du gir han den kortfattete søknaden din. Husk på å sette kontaktinformasjonen din der et sted -- og si at de gjerne må ta kontakt :thumbup:

Skrevet
Da er det siste episode av "There is something about Miriam" på TV3. Gleder meg til å se ansiktet til guttene når de får vite at hun er gutt. :lol:

Lurer på hvorfor han sa ja først...?

Jeg satt vertfall med et stort glis når hun/han sa at hun/han var født som en mann.... :laugh:

Skrevet

bfisk: Jeg har 1.året på almenn (som er ferdig om 4 dager). Så har jeg 2 tidligere jobber som avisbud, samt 1 uke på Havforskningsinstituttet (arbeidsuke). Ellers er jeg trener for noen unger i Åsane Turn. Så jeg har liksom litt lyst å lage den CVen, det ser bare litt tomt ut på utdanningsdelen.

Skrevet
anstrengelsesastma er det det heter vet vi :)

multiallergiker, astmaallergi og anstrengelsesastma.

en herlig kombinasjon :D

morsom bil Holger;)

Har den samme møkka jeg og :mad:

Skrevet

Nå sitter jeg på en internettcafe i sverige! Whuhu!

Jeg kan ikke gjöre en SHIT! Ikke laste ned mIRC, det er bare en nettleser... Som forövrig suger! :p

Når maskinen også mangler JAVA, er det fint lite jeg kan fordrive tiden med untatt å skrive på forumet! :D

Ja ja ... Nå skal jeg få litt mat!

Helsing til alle i Norge! :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...