Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wow: har vært lite aktivitet her inatt ja. Bare en side å lese.

 

Anyways som sagt så hjalp eg en kompis igår med å male garasjen hans og idag hjalp han meg å rive ned de veggene som eg nevnte og pinnadø så ble vi nesten ferdig idag. Satte på musikk og koste oss med å rive. Er helt knust i kroppen da. Haha har liksom 2uker på meg og eg er nesten ferdig. Blir easy money. :w00t:

Lenke til kommentar

jeg synes maling er gøy jeg. Bare man komemr seg i gang går det fort. Og er man 2 går det dødsfort. Klarer det på noen dager tror jeg nok.

 

Anyways så har jeg i dag vært på 2 jobber. Først jobbet nattevakt, for så å hoppe rett inn i økonomi og data på min andre arbeidsplass. Det er egentlig piece of cake, men godt betalt. Så fikk meg gode 7,5 timer søvn, så da var jeg godt i gang med min dag. Stod opp klokka 20:00 og spilte litt poker før jeg dro på jobb igjen 2300. så her er jeg...

Lenke til kommentar

Går helt fint det skjønner du. Alså har ikke noe annet å gjøre. Drikker når jeg har fri ;) , og den sidejobben er bare når jeg selv føler for det. Det er et familiefirma med 8 ansatte som jeg selv er aksjeeier i. Så jeg tar meg selv 180kr timen for arbeidet mitt. Synes det er helt greit jeg uten utdannelse.

 

Ellers så er jeg ok sosial da. Spiller en del på kveldene og går ca 2 ganger i uken på cafe eller drar på besøk. Men av og til kan det bli litt stressende, derfor stresser jeg ned med å jobbe natt. Men selv det er stressende i blant....spesielt i helgene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...