Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med du tjener fett. Bruker du mye penger eller sparer du alt? Har en kompis som tjener mye (ca 35k og opptil 50k avogtil i mnd etter skatt) og han brenner penger på bare piss. Taxi her og der og hotell og greier. Gidd det. :nei:

Penger er bare papir..man har da ingen nytte av det hvis man ikke skal bruke dem..

 

det er min filosofi, men nå er jeg nesten blakk igjen.. bare 12 dager til lønning.

Lenke til kommentar
Regner med du tjener fett. Bruker du mye penger eller sparer du alt? Har en kompis som tjener mye (ca 35k og opptil 50k avogtil i mnd etter skatt) og han brenner penger på bare piss. Taxi her og der og hotell og greier. Gidd det.  :nei:

Penger er bare papir..man har da ingen nytte av det hvis man ikke skal bruke dem..

 

det er min filosofi, men nå er jeg nesten blakk igjen.. bare 12 dager til lønning.

Får lønning imorra jeg :devil:

Lenke til kommentar
Får lønning 10 og 12, så blir en bra helg dette her :D

:D

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Men en annen ting: Vi har en råtten laptop her uten RJ45(?) inngang. Men den har jo sånn pcimcia(?)nettverkskort.

Derfor spør jeg: Hvor finner jeg/hvor mye koster/hva heter sånn kabel som er "flat" i ene enden og RJ45 inngang i den andre?

 

Spurte her da jeg ikke gadd å starte en ny tråd om dettte.

 

pain...

Lenke til kommentar

Du skulle bare vært deg selv, ikke spilt "normal" så hadde alt ordnet seg...

 

Slapp unna muntlig eksamen nå på godt og vondt, pga sykdom blandt lærere..

Så nå har jeg ikke en drit å gjøre, alle vennene mine sitter inne å leser (de kom opp :p ) .. Skal ut og øvelseskjøre med moppa i 5 tida, eneste morsomme idag..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...