Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Du skulle bare vært deg selv, ikke spilt "normal" så hadde alt ordnet seg...

 

Slapp unna muntlig eksamen nå på godt og vondt, pga sykdom blandt lærere..

Så nå har jeg ikke en drit å gjøre, alle vennene mine sitter inne å leser (de kom opp :p ) .. Skal ut og øvelseskjøre med moppa i 5 tida, eneste morsomme idag..

Hvilken moppe har du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://mrx.burnpad.com/bilder/Grommusikken.jpg

 

Endelig er "Once" i butikkene  :love: Og så utrolig bra det er  :w00t: Måtte nesten bare ha med den nye slipknot skiva "vol 3: The Subliminal Verses" som etter min mening er utrolig bra (sikkert maange som er uenige i den :p )

Nye er, vel ikke det gammle slipknot. Kanskje litt...erm...Opeth inspirert med MYE roligmusikk. Foretrekker gammle slipknot, fra 'Mate Feed Kill Repeat' og 'Slipknot' albumet bedre.

Får lønning 10 og 12, så blir en bra helg dette her :D

Negative. Du skal få pengene den 11 siden den 12. er lørdag :wee:

Lenke til kommentar

Nå skal jeg snart på Exodus (for de som vet hva/hvor det er), vi i elevrådet på skolen fant en artig løsning på at vi ikke fikk ha avsluttningsball/-disko på skolen. Vi leide bare hele Exodus.

 

Men då kommer jeg meg sikkert ikke hem før klokken 3 i natt... Noen her inne som har lyst å kjøre pirat taxi, er det sikkert bare å stille opp utenfor Exodus klokken 01.00 i natt..

Lenke til kommentar
:w00t: Kjøpte meg scooter i dag :)

Grattis! :D

 

Hva slags da? Kjører selv en Piaggio NRG luftkjølt 2003 modell...kongescooter imo. Scooter er digg! :D

Takker :D

 

Det er en Aprillia rally 2002 modell :)

Gleder meg til å få lappen nå :D

Selv om det er ganske lenge til :dontgetit: Får vel øvelses kjøre myyyye da :p

Lenke til kommentar
Skal se etter deg i avisen Sluffy, ungdom og Exodus endte jo opp i slagsmål sist gang :p

Forøvrig må jeg selv øve til den jævla eksamen:( Er jo så fint vær ute...

Det ender alltid i slagsmål på exodus. Meneh....det er jo tirsdag så kanskje det går roligere for seg.

 

Pirattaxi? :hmm: hmm....

Lenke til kommentar

Igjen på engelsk, men dere skjønner vel såpass.

 

Grr. I'm so pissed off right now.

 

The last couple of weeks I've had several calls from angry parents. As I don't pierce underage people (16 years, 18 for genitals and nipples), I ask them where they got the piercing done. Turns out every piercing comes from the newly opened studio just 200m from us, the place with the tattooist who doesn't speak english or norwegian. Anyway, none of the piercees got an aftercare-sheet, no information on what to clean the piercing with, and no telephone-number in case of any problems.

 

Now, don't get me wrong. I give a rats ass about competition.. I have a brilliant job which I thoroughly enjoy, so if I earn a little less, big effing deal. What really bugs me, though, is that all their crap work is linked to us. I've spent three years getting a good and proper reputation after taking over the studio from a no-good hack, and then all of a sudden, more hacks in the neighbourhood. Yay.

 

Oh, yeah. I talked to their piercer today, she was all "oh, it must've been my apprentice, thanks for telling me". I remembered her from half a year ago, when she came into our studio and asked if we were the ones who advertised a piercing class in the paper. If so, she was interested in joining..

 

Dette er da altså slaurene bak kinoen, for de som lurte. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...