Gå til innhold

Er det sikkert at fotoner ikke har masse?


Anbefalte innlegg

 

 

Umulig i ditt eksempel der du sier at det er feil i klokkene som gjør at man må kompensere for tiden.

 

I "mitt tilfelle" er det "lett" siden forskere vet hva de holder på med. I motsetning til deg, mr Star trek scientist.

vet man jo skjønner jeg ikke hva denne "feilen" kommer av men det blir ihvertfall en feil fra signalet sendes til det mottaes av GPS mottakeren 

 

Fixed it.

 

skam deg ,  du har selv tidligere  vært med på nettop fortelle meg det jeg forteller deg.

har du nå endre mening igjen ?

 

en gan ble det påstått at klokken som gikk riktig i satellitten sende et signal om hva klokken var slik at mottakeren skulle få signalet til riktig tid.

problemet var når mottakeren fikke signalet så stemte ikke tiden og man måtte da kompensere for det 

( det er det ejg har forsøkt å forklare hele tiden )

 

nå har du tydeligvis helt egen ider om at det er noe jeg har funnet på

 

så skam deg ,men den dårlige stemningen du skaper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat der dine påstander om meg stemmer, takk. Eller så skam deg.

side denne tråden har over 500 innlegg gidder jeg ikke lese gjennom alle

men jeg vet fra tidligere at du til stadig hakker på meg , bare fordi jeg ikke sier det du vil jeg skal si 

 

Når jeg så forteller det samme som sagt utallige ganger av "experetrene" her inne  så er det likevel galt i denne øyne kun fordi jeg sier det.

 

slik provokasjoner burde ikke være tiltatt her

Lenke til kommentar

Antall innlegg rettferdiggjør ikke løgner. Skam deg.  Slike provokasjoner bør ikke være tillatt her.  Jeg har aldri skrevet noe i nærheten av "en feil fra signalet sendes til GPS-mottakeren". Slutt med løgnene dine.

Neivel , men du driver nå likevel å "nekter" meg å fortelle det andre har sagt ( for flere år siden) .

Derfor jeg spør om du har andre mening på det

Lenke til kommentar

 

jeg gir deg likevel pepper når du manipulerer  mine innlegg for endre meningen i dem som i innlegg 520

 

Fixed it.

 

Edit:  Som du sikkert har hørt før, men ikke skjønt: Om du er mer undrende, innrømmer hva du ikke kan, og mindre påståelig, så får du også mye mindre pepper og " :nei: "

 

Edit2: Nå har ditt inntog igjen i denne tråden (med god hjelp fra meg og andre som irriterer oss av din ignoranse) ødelagt den fine diskusjonen pifler og trygve hadde, så da foreslår jeg at vi tar en pause fra denne tråden igjen slik at diskusjonen kan komme inn i mer fornuftige baner igjen.

Endret av KoKo_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

jeg gir deg likevel pepper når du manipulerer  mine innlegg for endre meningen i dem som i innlegg 520

 

Fixed it.

 

Edit:  Som du sikkert har hørt før, men ikke skjønt: Om du er mer undrende, innrømmer hva du ikke kan, og mindre påståelig, så får du også mye mindre pepper og " :nei: "

 

Edit2: Nå har ditt inntog igjen i denne tråden (med god hjelp fra meg og andre som irriterer oss av din ignoranse) ødelagt den fine diskusjonen pifler og trygve hadde, så da foreslår jeg at vi tar en pause fra denne tråden igjen slik at diskusjonen kan komme inn i mer fornuftige baner igjen.

 

Det er ikke det det handler om her

Det handler om hvordan du påtvinger meg andre meninger en de jeg har

Når jeg forteller noe ( også du sikkert ) har vær med på å støtte en eller anen gang  så er det usaklig å nekte for det nå

Det er det jeg gir deg pepper for

 

Da vet jeg  jo ikke hva du står for , du kunne jo være her kun for ødelegge tråder eller skape uhygge her i tråden

Det ønsker du vel ikke ?

Lenke til kommentar

Pepperet er malplassert fordi det er løgn og misforståelser fra din side. Så har egentlig ikke tenkt at jeg har fått noe pepper, bare litt rare mistolkninger og løgner.

Det jeg ønsker er at du ser dine begrensninger og slutter å ødelegge slike tråder med påstander som må tilbakevises.

 

Da er jeg ferdig med "diskusjonen" min med deg i denne tråden for denne gang.

Lenke til kommentar

Pepperet er malplassert fordi det er løgn og misforståelser fra din side. Så har egentlig ikke tenkt at jeg har fått noe pepper, bare litt rare mistolkninger og løgner.

Det jeg ønsker er at du ser dine begrensninger og slutter å ødelegge slike tråder med påstander som må tilbakevises.

 

Da er jeg ferdig med "diskusjonen" min med deg i denne tråden for denne gang.

greit , men du har enda ikke forstått hvorfor du av og til er så irriterende.

og det handler om å pålegge meg dine meninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...