Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint med det nye forumet, men jeg finner ikke "your posts"-funksjonen. anyone?

 

jeg gidder ikke å lese gjennom alle sidene.

 

og en annen ting: hvordan kan jeg få til at når jeg søker på f.eks. "samsung infeon radeon", så får jeg frem bare poster som inneholder alle disse, ikke alle postene som inneholder et av ordene?

Lenke til kommentar
Hmm, tenkte på en ting. Er det mulig å få opp "dag" der det står:

 

Skrevet: 02/11/2003 : 14:47

 

Slik at det står:

 

Skrevet: Søndag 02/11/2003 : 14:47

 

Om dette kan endres i kontrollpanelet vil jeg gjerne vite hvor. Jeg klarte ikke å finne noe når jeg så raskt igjennom.

 

Edit: endre litt på Quotene.

Da blir det på engelsk, så det er nok derfor de har valgt å droppe det...

Lenke til kommentar

Ok, her kommer litt mer masing om "egosearchen". Venter fortsatt i spenning på at det skal komme en link på venstre siden slik at jeg slipper å gå inn i "Min assistent". Er jo det eneste jeg bruker den hersens assistenten til. Men får å mase litt ekstra har jeg et ønske til; Når mine poster listes kommer mine poster opp sortert etter når jeg postet de (logisk nok). Dette er jo ikke helt slik egosearchen funket før. Mulig jeg er litt sær i måten jeg brukte egosearchen, men jeg brukte den for å finne ut om det hadde skjedd noe nytt i de trådene jeg hadde vært aktiv i. Jeg savner altså at trodene sorteres etter siste post i tråden. Slik som det er nå kan jo samme tråden bli listet mange ganger selvom det ikke er noen nye poster, mens en tråd som har fått et svar etter å ha vært stille en stund risiskerer man å gå glipp av fordi den havner langt ned på lista.

 

Er dette veldig vanskelig å få til? Det var liksom en av de få funksjonaliteten ved det gamle forumet jeg brukte mangfoldig ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Ok, her kommer litt mer masing om "egosearchen". Venter fortsatt i spenning på at det skal komme en link på venstre siden slik at jeg slipper å gå inn i "Min assistent". Er jo det eneste jeg bruker den hersens assistenten til. Men får å mase litt ekstra har jeg et ønske til; Når mine poster listes kommer mine poster opp sortert etter når jeg postet de (logisk nok). Dette er jo ikke helt slik egosearchen funket før. Mulig jeg er litt sær i måten jeg brukte egosearchen, men jeg brukte den for å finne ut om det hadde skjedd noe nytt i de trådene jeg hadde vært aktiv i. Jeg savner altså at trodene sorteres etter siste post i tråden. Slik som det er nå kan jo samme tråden bli listet mange ganger selvom det ikke er noen nye poster, mens en tråd som har fått et svar etter å ha vært stille en stund risiskerer man å gå glipp av fordi den havner langt ned på lista.

 

Er dette veldig vanskelig å få til? Det var liksom en av de få funksjonaliteten ved det gamle forumet jeg brukte mangfoldig ganger om dagen.

Akkurat det samme savner jeg. :yes:

Lenke til kommentar

Kult..... da er jeg ikke sær da.... kanksje... :roll::lol:

 

Link er fikset og ekstra finessen deres og vil bli ordnet hvis det er flere som ønsker det.

 

Ueland... snuppeluppen min. (susse litt på ueland). :D Linken komm opp etter en liten reload. Alt kom jo opp sortert riktig og allting :D /me er lykkelig..... nå kan jeg legge meg og sove godt ;)

Lenke til kommentar
Link er fikset og ekstra finessen deres og vil bli ordnet hvis det er flere som ønsker det.

Som jeg har nevnt før: Øverst på den listen kommer Annonserte poster, selv om det ikke er kommet NOEN nye poster i de siden sist jeg var inne. Kan vi ikke få annonserte og vanlige poster til å behandles likt?

 

Og er det mulig å få til en "Les Ubesvarte Emner"-knapp også? :)

 

Jeg vil forresten også ha postene sortert etter siste post i emnet, ikke nødvendigvis MIN siste post :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det bare er meg, men i de gamle postene så fungerer ikke

taggene.

 

Det ser ut som det må være med store bokstaver. Må gå an å lage et script som går gjennom alle postene og endrer alle quote med QUOTE. Tar jeg ikke fullstendig feil, så er det bare det som skal til.

 

EDIT:

 

Nå skjønner jeg ikke en dritt! Quotingen fungerer ikke for meg i f.eks denne tråden. :grine:

Lenke til kommentar

En liten bug: Når jeg går igjennom e-postvarslingene fra forumet blir jeg bare regnet som pålogget hos hw og ikke hos ok (og off topic). Dette skjer når jeg benytter meg av linkene i e-postene og ikke har valgt automatisk pålogging.

 

Når jeg vender tilbake til hw er jeg plutselig pålogget igjen.

 

Veldig plagsomt. Kan det fikses ? ;)

Lenke til kommentar

heisann :)

 

Mye bra som har blitt fikset i det siste, men jeg har en liten forespørsel til. Når man er inne på en av forum-delene (hardware, Spill, Overklokking, osv) har man en link nederst på siden; "Marker alle innlegg som lest". Denne linken markerer absolutt hele forumet som lest. Kunne det gått ann å gjøre det slik at det bare var den delen man var inne på som ble markert lest? F.eks. jeg ar vært inne på Hadware og leste en del poster, men synes resten er bare søppel, så jeg går videre til overklokking. Før jeg går videre vil jeg gjerne kunne markere resten av postene på Hardware (som jeg allerede har funnet ut at jeg ikke gidder lese) som lest. Dette er ikke mulig idag. Er en av de featurene jeg virkelig savner fra det gamle frames-forumet.

Lenke til kommentar

En annen ting som er litt plagsomt er at hvis man velger "Marker dette forumet som lest" i f.eks "Overklokking/Prosessor og overklokking" så hopper man tilbake til roten av "Hardware". Hadde vært bedre å komme tilbake til roten av "Overklokking".

Just my two cents.

 

Edit: Ang. søking i forumet. Hvorfor kan jeg ikke søke på driverversjoner som f.eks. 52.16? (nvidia) Får bare "feil" i retur selv om jeg bruker "52.16" med hermetegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...