Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker invisionboard skins`n, men problemet er at jeg ikke får medlemsnr. og datoen når medlemmene ble registrert.. Har brukt denne skins`n siden starten og la ikke merke til at dette har blitt forandret før jeg ble sendt til amotor.no delen av forumet.. Noen mulighet å gjøre bare noen små endringer på dette ;)

 

Ellers begynner jeg å like invisionboard mer og mer, når jeg nå har "lært" meg å bruke det..

Lenke til kommentar

noe av det jeg samler aller mest fra frames forumet er korrekt markering av postene for lest/ikke lest. Har nesten ikke sett et standardforum hvor dette funker som det skal (og da tydeligvis ikke her heller).

 

Et eksempel på poster som blir markert lest uten å være det; jeg henter fram ego-searchen for å oppdatere meg på de trådene jeg allerede har psotet i og ser at det er 4 tråder som har nye poster siden sist jeg leste de. JEg går inn i den første, bruker litt tid på å lese de nye postene og kanskje legge inne et svar. Så henter jeg opp egoseatchen igjenn og da har jeg plutselig ingen uleste poster i disse trådene. Hva hendte med de 3 andre trådene?

 

En annen ting er kategorier som står med uleste poster. Går f.eks. inn på Overklokking delen og ser på "ipb"-merket hvilke kategorier som hr uleste poster. jeg går inn i en av de og leser alle trådene der. Alle trådene er markert lest. Men når jeg går tilbake til OK-delen står fortsatt kategorien markert ulest. Jeg kan reloade til jeg er blå i trynet. den står fortsatt markert ulest helt til jeg går inn i kategorien, ser at alle trådene er lest (viste jo det ;) ) og så laster OK-delen igjenn. Først da er kategorien markert lest.

 

Utrolig irriterende. jeg pleier å ta noen små-pauser i arbeidet og lese noen poster. Da er det veldig greit at slike ting virker som det skal så man slipper å surfe så mye unødvendig.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå har jeg gjort det slik at annonseringer ikke vises i egosøket, noe som forhåpentligvis vil gjøre det mye lettere å vise "våre" egne poster :)

Er det ikke mulig at de vises, men på "riktig plass"?

 

En feil (mulig den har blitt kommentert alt): Når jeg trykker "Første" i en tråd kommer jeg til hovedsiden.

Lenke til kommentar

smiliene har blitt veeldig mye bedre. Blunker ser litt rar ut, men, men alt kan jo ikke vær perfekt for alle. Går det ann å endre litt på "tegn-sekvenser"? For meg er det helt feil at ":(" = :( for meg skal den passe :sad: . :( passer bedre til ">:(

 

Noen andre som er enige? eller veldig uenige?

Lenke til kommentar

knall bra at dere endret smiliene så fort. Kan dere legge til >:(:angry:

 

vi gamlinger som har vært med på dette siden usenet og mailgruppenes dager, da smiliene ikke ble erstattet med ikoner, har tegn-sekvensene i fingrene, vettø, så da er det så slitsomt å måtte venne seg til denne kolon-notasjonen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette er tatt opp tidligere, men siden søkefunksjonen slettes ikke vil fungere, så får jeg ikke sjekket det ut...:

 

Søkefunksjonen fungerer ikke som den skal. I 95% av tilfellene forteller den meg at den ikke finner noen treff. Dette til tross for at jeg har postet den posten jeg leter etter selv, og vet at den finnes i forumet. :(

 

Går det an å gjøre noe med dette?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...