Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Stalker" jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig du tror disse meldingene er fra henne til kanmerat og venninne? Nei de er til meg.

 

 

Det er forsatt ikke noe bevis for det andre du har påstått. Uansett: Tror du virkelig at å sladre om henne til hennes venner kommer til å roe henne ned? Svaret er nei. Du forsetter denne krangelen eller hva det er når du involverer ikke bare deg, men også dine og hennes venner enda mer. Overdrivelser og misforståelser gjør alt verre. Blokker henne og dropp å snakke om henne.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andeith, ikke rart jeg tror alt stemmer, når jeg får slikt... Samt at jeg får se meldingene mellom venninnen og kammeraten min. Samt mye av det de har sakt stemmer?

 

*vedlagte bilder*

 

Ut fra hva hun skriver så har du litt av det jeg skrev om på forrige side. Hun har en oppfatning av hvordan du kan være, så om du gjør alt det motsatte av hva hun forventer vil du til slutt virke uattraktiv for henne. Det står mellom det, eller som i innlegget over å bare kutte kontakten (som du har gjort), men også for guds skyld ikke ta opp henne som tema blant venner.

 

Edit: Ang. det med skole osv. Jeg snakker av erfaring når jeg sier at det desidert smarteste og minst smertefulle du kan gjøre for din egen del er å holde hodet høyt og late som om ingenting har skjedd. Pinlige situasjoner som eventuelt skulle oppstå blir ikke mer pinlig enn du gjør det til selv. Om noe skulle dukke opp er det viktig å ikke la seg knekke, men heve seg over det. Da blir det fort tydelig for alle andre at det er hun som er gæren og ikke deg.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

Andeith, ikke rart jeg tror alt stemmer, når jeg får slikt... Samt at jeg får se meldingene mellom venninnen og kammeraten min. Samt mye av det de har sakt stemmer?

*vedlagte bilder*

 

Ut fra hva hun skriver så har du litt av det jeg skrev om på forrige side. Hun har en oppfatning av hvordan du kan være, så om du gjør alt det motsatte av hva hun forventer vil du til slutt virke uattraktiv for henne. Det står mellom det, eller som i innlegget over å bare kutte kontakten (som du har gjort), men også for guds skyld ikke ta opp henne som tema blant venner.

 

Edit: Ang. det med skole osv. Jeg snakker av erfaring når jeg sier at det desidert smarteste og minst smertefulle du kan gjøre for din egen del er å holde hodet høyt og late som om ingenting har skjedd. Pinlige situasjoner som eventuelt skulle oppstå blir ikke mer pinlig enn du gjør det til selv. Om noe skulle dukke opp er det viktig å ikke la seg knekke, men heve seg over det. Da blir det fort tydelig for alle andre at det er hun som er gæren og ikke deg.

Takk for et ordentlig svar :)

Lenke til kommentar

Kan det være at hun er forelsket i deg og derfor husker alle datoer etc? Kanskje hun drømmer om å bo sammen med deg uten at det betyr at hun skal gå inn for å få kastet ut dine room mates i beste såpeoperastil?

 

Det kan hende at alt bare blir veldig overdrevet?

 

Kan kanskje være greit å prate med henne? Du må i alle fall gjøre det klart at du ikke er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes mange bisarre måter å vise kjærlighet på. Logging av kommunikasjon og handlinger, samt å kommunisere via andre venners telefon mener jeg knapt kan anses som noen kjærlighetserklæring. Han har vel også sagt at han har prøvd å snakke med henne og gjøre oppmerksom på at han ikke er interessert flere ganger uten hell.

Lenke til kommentar

Kan det være at hun er forelsket i deg og derfor husker alle datoer etc? Kanskje hun drømmer om å bo sammen med deg uten at det betyr at hun skal gå inn for å få kastet ut dine room mates i beste såpeoperastil?

 

Det kan hende at alt bare blir veldig overdrevet?

 

Kan kanskje være greit å prate med henne? Du må i alle fall gjøre det klart at du ikke er interessert.

bchpls, den 01 Aug 2014 - 09:25, sa:snapback.png

 

Leo_, den 01 Aug 2014 - 09:23, sa:snapback.png

JEG synes du bør ta en siste prat med denne jenta og avklare alt.

Denne siste praten har jeg hatt 3 ganger, hver eneste gang resulterer dettr i sms, og snakking fra andre venner sin facebook til meg. Noe som er nettop det jeg IKKE vil når jeg kommer tilbake til gode venner :p

 

Lenke til kommentar

Hmmm, virker ikke som det fører noen vei da. Hun må være rimelig opphengt i ham ja.

 

Er ikke noen venninne man kan få til å prate vett i henne da?

 

Når denne personen bruker andres telefoner og facebook-kontoer til å kontakte én, etter at trådstarter har gitt beskjed at han ikke ønsker kontakt, så sier magefølelsen meg at ting lett kan eskalere endel hakk herfra om han begynner å dulle for mye. Mest sannsynlig vil det eskalere ytterligere en liten stund når trådstarter ignorerer henne, men slike personer mister vanligvis interessen når de ikke får noen respons. Tror noen av oss som har kommet med råd i denne tråden har det til felles at vi ikke er helt uten erfaring på temaet [om kaninkokere] dessverre.

Endret av rockPaperScissors()
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...