Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Stalker" jente?


Anbefalte innlegg

Vil først og fremst si at dette kommer til å bli en lang tekst... men jeg har et jenteproblem som trenger en løsning!

 

Det hele begynte egentlig i september i fjor, jeg var på fylla og ble ganske full. Jeg fremstår annerledes i fylla (som mange andre) og jeg gjorde ting jeg vanligvis ikke ville gjort med denne jenta. Jeg og jenta det er snakk om, gikk bort fra alt å alle, og snakket å kysset/klinte en del denne kvelden. Et par uker senere klarte jeg å havne hjemme hos henne(JA jeg veit dumt av meg igjen...), men det skjedde ikke noe spesielt siden jeg sovnet. Men nå begynner situasjonen å endre seg.

 

Etter en krangel med venninnen til denne jenta, valgte jeg å bryte kontakten(trenger ikke noen formening om dette!) Siden denne dagen har jeg prøvd å ikke ha kontakt med jenta det er snakk om. Helt til jeg snakket med en annen venninne av denne jenta. Å hun fortalte dette: Denne jenta har siden dag 1 vi møttes loggført alle samtaler vi har hatt. Alt fra Facebook samtaler til bilder / tekst via Snapchat i et dokument. Hun husker alle dato'er tidspunkter osv vi har snakket / hendelser som angår oss 2. Jeg har blitt bedt om å ta kontakt med henne å fortelle at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre av hennes venninner flere ganger. Problemet er bare at jeg allerede har gjort dette. Jeg har fortalt henne klart å tydelig at jeg ikke vil ha noe med henne, i tillegg til at jeg gjentatte ganger har unngått å gå bort til folk pga henne er der.

 

Tiltross for dette gir hun seg ikke. Hun begynner ved semester start på samme skole som meg, og jeg vil ikke få nye problemer med denne jenta. Denne jenta som loggfører alt husker alt osv, har sittet hjemme (i følge hennes venninne) og planlagt hvordan jeg skal kaste ut mine 2 venner jeg bor med, slik at hun kan sove hos meg å bo med meg. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre, og lurer på om noen har noen løsning. For det siste jeg vil er at hun skal begynne å kontakte meg på skolen blant venner og forværre en allerede rar situasjon.

 

Takk for svar!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stoler du blindt på informasjonene andre gir deg om henne?

 

mtp meldinger som har blitt vekslet mellom meg og denne jenta så har jeg god grunn. I tillegg går hun i samme klasse som min bestevenn, og hun tekster til han om meg om samme tema, som jeg har sett gjentatte ganger.

Endret av bchpls
Lenke til kommentar

Gratulerer, du har rota deg bort i en god gammaldags kaninkoker!

 

Google: How to deal with a bunny boiler.

 

Mange gode tips!

 

Edit:

 

Mange slike kvinner ser ofte for seg hvordan ting skal være på forhånd, en slags utopi om forholdet. Har hatt en slik etter meg selv for en del år siden og det jeg gjorde da var å vise henne helt andre (falske) sider av meg selv som jeg visste hun ikke kom til å like, for det passet ikke inn i hvordan hun hadde sett det for seg. Jeg spillte en rolle over en viss tid der hun ble mindre og mindre interessert fordi jeg fremstod som uattraktiv. Det innebar for det meste å på en eller annen måte forsure situasjoner som normalt skulle vært koselige.

Endret av Feh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

JEG synes du bør ta en siste prat med denne jenta og avklare alt.

Denne siste praten har jeg hatt 3 ganger, hver eneste gang resulterer dettr i sms, og snakking fra andre venner sin facebook til meg. Noe som er nettop det jeg IKKE vil når jeg kommer tilbake til gode venner :p

Lenke til kommentar

Gratulerer, du har rota deg bort i en god gammaldags kaninkoker!

 

Google: How to deal with a bunny boiler.

 

Mange gode tips!

 

Edit:

 

Mange slike kvinner ser ofte for seg hvordan ting skal være på forhånd, en slags utopi om forholdet. Har hatt en slik etter meg selv for en del år siden og det jeg gjorde da var å vise henne helt andre (falske) sider av meg selv som jeg visste hun ikke kom til å like, for det passet ikke inn i hvordan hun hadde sett det for seg. Jeg spillte en rolle over en viss tid der hun ble mindre og mindre interessert fordi jeg fremstod som uattraktiv. Det innebar for det meste å på en eller annen måte forsure situasjoner som normalt skulle vært koselige.

Så det er virkelig en greie altså :D Nice

Lenke til kommentar

 

JEG synes du bør ta en siste prat med denne jenta og avklare alt.

Denne siste praten har jeg hatt 3 ganger, hver eneste gang resulterer dettr i sms, og snakking fra andre venner sin facebook til meg. Noe som er nettop det jeg IKKE vil når jeg kommer tilbake til gode venner :p

 

Ouch, da er det liten tvil om at du har kommet over en skikkelig kaninkoker :p

 

Ugreit det der, har dessverre/heldigvis ingen erfaringer å dele der.

Endret av Leo_
Lenke til kommentar

Så har hun kontaktet deg mye? Ellers har du ikke noe annet bevis for det du tror hun holder på med?

Har sett meldinger mellom henne og kompisen samt meldingene mellom henne og venninna som fortalte meg dette. Samt alt annet de sier stemmer. Sånt som hver eneste gang disse venninnene er sammen, tar hun faktisk deres telefon å sender med

Meldinger / snaps der HUN skal bestemme hva som skal stå osv, forgje fredag fikk jeg 16 snaps av henne der hun prøver å gjøre meg sjalu. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hu hadde slukna for hu begynner å gå meg på nærve

Lenke til kommentar

 

Så har hun kontaktet deg mye? Ellers har du ikke noe annet bevis for det du tror hun holder på med?

Har sett meldinger mellom henne og kompisen samt meldingene mellom henne og venninna som fortalte meg dette. Samt alt annet de sier stemmer. Sånt som hver eneste gang disse venninnene er sammen, tar hun faktisk deres telefon å sender med

Meldinger / snaps der HUN skal bestemme hva som skal stå osv, forgje fredag fikk jeg 16 snaps av henne der hun prøver å gjøre meg sjalu. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hu hadde slukna for hu begynner å gå meg på nærve

 

 

Så vennene dine klarer å ikke å holde mobilen sin fra henne? Da må de lære å stå opp for seg selv.

 

Jeg for min del hadde bare ignorert henne, om du ikke får meldinger direkte til fra henne. Å holde på å snakke med alle rundt henne kommer iallefall ikke til å roe henne ned.

Lenke til kommentar

 

 

Så har hun kontaktet deg mye? Ellers har du ikke noe annet bevis for det du tror hun holder på med?

 

Har sett meldinger mellom henne og kompisen samt meldingene mellom henne og venninna som fortalte meg dette. Samt alt annet de sier stemmer. Sånt som hver eneste gang disse venninnene er sammen, tar hun faktisk deres telefon å sender med

Meldinger / snaps der HUN skal bestemme hva som skal stå osv, forgje fredag fikk jeg 16 snaps av henne der hun prøver å gjøre meg sjalu. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hu hadde slukna for hu begynner å gå meg på nærve

Så vennene dine klarer å ikke å holde mobilen sin fra henne? Da må de lære å stå opp for seg selv.

 

Jeg for min del hadde bare ignorert henne, om du ikke får meldinger direkte til fra henne. Å holde på å snakke med alle rundt henne kommer iallefall ikke til å roe henne ned.

Får jo meldinger direkte fra henne? Les forgje post. Samt meldingene fra henne til kammerat og venninne bekrefter bare at det de sier er sant...

Lenke til kommentar

Andeith, ikke rart jeg tror alt stemmer, når jeg får slikt... Samt at jeg får se meldingene mellom venninnen og kammeraten min. Samt mye av det de har sakt stemmer?

 

Jeg forstår det er plagsomt. Men ikke meldinger som sier noe om at hun har en mappe på deg eller planlegger å ødelegge mellom deg og romkameratene dine. Slik du forklarer det virker det som dere begge overreagerer her.

 

Skriv til henne at du er lei av dette og blokker nummeret hennes, å slutt å prate om henne med hennes venner så roer deg seg sikkert snart.

Endret av Andeith
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Andeith, ikke rart jeg tror alt stemmer, når jeg får slikt... Samt at jeg får se meldingene mellom venninnen og kammeraten min. Samt mye av det de har sakt stemmer?

 

Jeg forstår det er plagsomt. Men ikke meldinger som sier noe om at hun har en mappe på deg eller planlegger å ødelegge mellom deg og romkameratene dine. Slik du forklarer det virker det som dere begge overreagerer her.

 

Skriv til henne at du er lei av dette og blokker nummeret hennes, å slutt å prate om henne med hennes venner så roer deg seg sikkert snart.

Mulig du tror disse meldingene er fra henne til kanmerat og venninne? Nei de er til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...