Gå til innhold

PST varsler Terrortrussel - Jihadister fra Syria står bak


Anbefalte innlegg

 

Ble vanskelig svare for deg Fiveline i innlegget jeg quotet deg i :roll:

 

Hva vil du jeg skal svare deg på?

 

Om du vil skylde på og hate USA, CIA eller FBI så vær så god.

 

Overvåkningen som har kommet frem fra USA sin side er jo sikkert ikke bra, men hva tror du Kina eller Russland driver med? Ganske sannsynlig mye fra deres side også. Er overhodet ikke overasket over att slike ting kommer frem.

 

Jeg er først å fremst en stor motstander av religion, ALL slags religion. På nåværende tidpunkt er det Islam som er på STOR fart inn i Europa og også Norge, noe jeg liker særdeles dårlig.

 

 

Du kan jo som eks unnskylde deg og faktisk innse at hva jeg skrev hadde dyp kilderike fakta ?

 

Jeg har ofte beklaget meninger her på forumet når jeg tar feil samt faktisk fått masse skrytt av det, men ser ut til at en del her inne ikke greier det, mulig det er en stor feil med verden om dagen.

 

Jeg hater ikke USA på noe som helst måte, jeg misliker hva staten USA bedriver, Britisk etterretning er like ille, sikkert også den Russiske,Kinesiske osv det vet vi ikke da kun USA samt deres allierte er avslørt pr idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ble vanskelig svare for deg Fiveline i innlegget jeg quotet deg i :roll:

 

Hva vil du jeg skal svare deg på?

 

Om du vil skylde på og hate USA, CIA eller FBI så vær så god.

 

Overvåkningen som har kommet frem fra USA sin side er jo sikkert ikke bra, men hva tror du Kina eller Russland driver med? Ganske sannsynlig mye fra deres side også. Er overhodet ikke overasket over att slike ting kommer frem.

 

Jeg er først å fremst en stor motstander av religion, ALL slags religion. På nåværende tidpunkt er det Islam som er på STOR fart inn i Europa og også Norge, noe jeg liker særdeles dårlig.

 

 

Du kan jo som eks unnskylde deg og faktisk innse at hva jeg skrev hadde dyp kilderike fakta ?

 

Jeg har ofte beklaget meninger her på forumet når jeg tar feil samt faktisk fått masse skrytt av det, men ser ut til at en del her inne ikke greier det, mulig det er en stor feil med verden om dagen.

 

Jeg hater ikke USA på noe som helst måte, jeg misliker hva staten USA bedriver, Britisk etterretning er like ille, sikkert også den Russiske,Kinesiske osv det vet vi ikke da kun USA samt deres allierte er avslørt pr idag.

 

 

Ehh ok, så hadde du dyp kilderik fakta... Happy?

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som det blir noe terror :D

Bare veldig mange skremte folk...

 

Om det nå var noe i bli skremt over i første omgang da...

 

Jeg synes det var litt for snodig at IS skulle sette et angrep på Norge eller Europa forøvrig foran kampen for den nye nasjonen sin..

 

At det kan komme på et senere tidspunkt når de har fått kontroll over regionene og vil ekspanderere er jeg nok mer sikker på. Men om Norge er et førstevalg er nok lite trolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe særlig i avisene idag.

 

 

At det ikke skjedde noe angrep pr nå og mest sannsynlig ikke skjer, er ikke pst eller politiet sin innsats sin skyld for det meste, mer sannsynlig utenlands etterretning, og de her jihadishetene er så overbevist om sin sak at når advarelsene gikk ut,er de den type mennesker som gjerne graver seg ned å spiser bark i 6uker til ting roer seg får så komme fram igjen om det faktisk var noe trusel i det hele tatt.

 

Hele saken er rar.

 

Vesten med sin innblanding i div kriger i midtøsten(Norge-Irak-Afghanistan-Libya-Syria etc samt FSK sine co-ops med seals osv rundt om i verden) samt indirekte å støtte av Israels ulovlig bosettinger legger opp til alt dette selv, så skal vi bli glad når de later som de stopper noe de selv har lagt opp til.

 

http://www.huffingtonpost.com/2014/07/21/fbi-terrorism-stings_n_5606468.html

 

Hva de får ut av dette er økt aksept for bevæpnet politi, random ransakelser, aksept for økt overvåking, mer cc tv kameraer rundt om i Oslo gater, THATS it.

 

John McCain med terroristene :roll:

http://beforeitsnews.com/alternative/2013/06/jon-stewart-explains-how-john-mccain-got-photobombed-by-a-terrorist-the-daily-show-2672590.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Terroristene oppnådde det de ville uten å egentlig gjøre noe som helst. Godt jobba, PST.

Det er ingenting som peker i retning om at det var noen konkret trussel i første omgang så hvem som skulle tjene på dette er for meg en gåte.

 

De eneste må være de politifolkene som sikkert fikk en del ekstra utbetalt pga mer jobb.

 

Utover det så var det hele basert på tolkninger av opplysningene mottatt fra andre..

 

Blir jo bare en påstand dog... Men sti

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet vi for det første ikke om det var terrorister som stod bak truslene. Hvorfor så bombastiske? Kan det ikke tenkes at andre rundt om kan ha en agenda bak slike trusler?

 

Men om det så var terrorister, så oppnådde de å snu et land (politiet og media) på hodet. Innbyggerne levde kanskje ikke i konstant frykt, men verden fikk det med seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

http://www.nrk.no/verden/hrw_-fbi-skaper-terrorister-1.11842496

 

FBI gjør lovlydige innbyggere til terrorister

Herregud, har dem lite å gjøre eller?

 

Det er jo det samme som de gjør med pedofile, ser ikke mye klaging der.

 

 

forklar ?

aldri hørt at fbi legger opp til at pedofile skal kidnappe samt voldta små barn,der en undercover agent virker som han hjelper til med dette samt hypper opp vedkommende til å gjennomføre.

Endret av DaniNichi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...