Gå til innhold

Google beklager tabben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle jeg følger på G+ bruker enten sitt ekte navn eller et navn de er mer kjent under, som Dr. Kiki og Totalbiscuit.

G+ gir meg mye mer interesant lesing enn Facebook, det er faktisk bedre å sammenligne med Twitter, bare at det er brukbart fordi man kan ha samtaler og diskusjoner.

At folk bruker Twitter er jo egentlig det store mysteriet.

 

Facebook er ment for folk man alt kjenner. G+ og røkla legger i mye større grad opp til å møte/finne nye mennesker.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så lenge Google+ ikke lar brukerne velge å se nyhetsstrømmen kronologisk er det vel få grunner til å bruke tjenesten?

Når både Google+ og Facebook er like irriterende så vinner den som har flest brukere.

Du kan tilpasse strømmen som du føler for. Vise fra alle du har i sirkler eller få. Facebook følger en algorytme. Det gjør ikke google+.

 

Så da kan du då det kronologisk fra alle sirkler.

 

Ola dunk tror jo at ingen er på google+. Dermed bruker ingen det.

 

Ingen bruker Goolge+ fordi det er forsvinnende lite interesse for det. Brukerne har talt, de ønsker ikke Google+. Så enkelt er det faktisk.

Google+ er nr 2 etter facebook. Bare fordi du ikke bruker det eller skjønner det så drar du den geniale konklusjonen at det er lite interesse for det.

 

Du bekrefter jo akkurat det jeg sa ista med ola dunk.

 

Google+ er også mye mere enn ett sosialt nettvekr. Det skjønner heller ikke folk flest.

Google + er nr2 ene og alene fordi google tvinger en Google+ konto på alle med vanlig konto, og google lager deg en konto for hver tjeneste du har registrert deg med. Selv har jeg tre google+ kontoer som plutselig har dukket opp av seg selv via andre tjenester som fesk youtube.

 

Værre medlemsjuks enn SOS Rasisme :p

 

EDIT: 4 google+ kontoer om jeg teller med den som google tvng på meg via jobbmail (fra google)

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...