Gå til innhold

"Asus ROG Swift PG278Q G-Sync" -tråden

Anbefalte innlegg

Om du ønsker å få utnyttet deg maksimalt av at den klarer å vise hele 144 Hz samtidig som du kjører 1440p så er det nok mulig du bør droppe grafikknivået noe i tyngre spill.

Det aller mest krevende for et skjermkort, bort sett fra oppløsningen vil ofte være Anti-Aliasing, så å starte med å deaktivere dette er nok ikke dumt.

Endret av Andrull
Videoannonse
Annonse

Nokon som har eit oppsett med 1 x GTX 970 og PG278Q her inne?

Tipper du fikk 1500kr avslag på ny swift fra komplett :p

Er du tankelesar eller noko sånt? :D

Expert hadde 20% på swift på lørdag^^

Såg det. Har DnB Mastercard, men hadde ikkje sjanse til å stikke innom ein butikk.

Endret av Zeph

Expert hadde tilbud (i samarbeid med DNB Mastercard) på omtrent alt i butikkene sine, torsdag til lørdag i uke 44. Dette gjaldt kun varer i butikk. Nå så ikke jeg så nøye etter, men i Sør-Trøndelag var det kun på Tiller (hvor de hadde én igjen).

Hvor mange ande butikker i landet som hadde denne på lager vet jeg ikke :)

Endret av Knutgrus

Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda...

Det gjaldt ikke bare varer i butikk, du kunne fint gå i butikken og kjøpe akkurat hva du ville og få 20% rabatt på alt. Kun 1. Apple produkt pr. kunde var dog en begrensning. Men om de ikke hadde varen på lager var det bare å bestille, så lenge man betalte med en gang med DNB Mastercard. Ble en iPad Air 2 på meg, når den kommer vet dessverre ingen enda...

Trur han meinte at det ikkje gjaldt kjøp i nettbutikken til Expert.

Trur han meinte at det ikkje gjaldt kjøp i nettbutikken til Expert.

Det gjalt ikke nettbutikk, men Gabri3L snakket nok om at du kunne kjøpe alle slags varer fra sortementet når du var i butikk. Selv om de kanskje bare hadde varene på en større butikk/nettbutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...