Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ha en pulevenn


Anbefalte innlegg

 

Det beste er å få jenten til å foreslå det selv. Du finner en jente som er interessert i deg, du sier at du ikke er interessert i noe seriøst -->jenten innser at eneste måten å være med deg er som pulevenn. -->Du har en ny pulevenn.

Litt for kynisk og usympatisk metode for meg, men ser helt klart appellen. God erfaring med det?

 

Ikke personlig, jeg foretrekker litt mer enn bare puling. Men jeg vet om folk som bruker dette, og effektivt roterer på jentene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke personlig, jeg foretrekker litt mer enn bare puling. Men jeg vet om folk som bruker dette, og effektivt roterer på jentene.

Vel, jeg har hatt en negativ utvikling utvikling med tanke på hvor kynisk jeg er, så kanskje jeg prøver det etter hvert. Takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

 

I wouldn't know.

 

 

Det å "pule" er ikke for meg bare det enkle opplegget med å "finne seg en random ute på byen som du skal dele ditt kjønnsorgan med".

Skjønner ikke hvordan folk får noe nytelse ut av det uansett.

 

A.k.a kvantitet.

 

Aaanyways...

Glem nå ikke jevnlige tester for div. kjønnssykdommer ;)

 

Good luck Chuck ;)

Gunnen til at du skaffer deg en pulevenn er nettopp fordi du IKKE vil dra med deg randoms hjem fra byen. Du vil ha en "kjæreste i senga", men ikke utenfor. Ingenting random her frøken. pass på å teste deg selv du også :)

 

 

 

Pule "venn".

 

Det sier vel seg selv.

Like smakløst , hvordan du nå enn putter det.

 

Og har man da bare EN slik en "venn" ? De fleste som har "pulevenner" holder seg vel ikke til EN person.

 

Husk nå uansett å teste kjønnsorganet ditt ;)

Lenke til kommentar

Pule "venn".

 

Det sier vel seg selv.

Like smakløst , hvordan du nå enn putter det.

 

Og har man da bare EN slik en "venn" ? De fleste som har "pulevenner" holder seg vel ikke til EN person.

 

Husk nå uansett å teste kjønnsorganet ditt ;)

 

 

Vil tro de fleste holder seg til ên men mange har sikkert flere også, smakløst får være din oppfatning, folk får gjøre hva enn som forlyster dem så lenge dem ikke er slemme mot andre mennesker spør du meg. Dypt religiøse mennesker har ofte litt problemer med å la andre mennesker leve liv dem selv ikke kan leve men hva vet nå jeg.

 

Husk å test deg ofte du også :)

Endret av Tvillingsjel
Fjernet mye bruk av quote.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du tar en del typiske feilaktige antagelser som at rollefordelingen er 50/50. Noe det i menneskelige relasjoner bort i mot aldri er.

 

 

Nei. Men jeg antar at folk flest er monogame, og at etterspørselen (om vi regner med de som aldri gjør noe med det) er større enn tilbudet når det gjelder polygame forhold.

 

Du må gjerne demonstrere hvordan en skjev rollefordeling endrer bildet, og fortelle hvordan du tror rollefordelingen faktisk er.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg synes det er latterlig at forsikringsselskapene nå har tilbudt "flørteforsikring" når man reiser på puletur til syden.

 

Hvis man ikke får fitte eller kuk på ferie, så kan man kreve erstatning for dette hos forsikringsselskapene. Forsikringsselskapet regner ut kostnaden på fløreforsikringen ut i fra et bildet av deg selv.

 

Så hvis du er stygg, så vil det bli dyrt å bruke en slik forsikring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg synes det er latterlig at forsikringsselskapene nå har tilbudt "flørteforsikring" når man reiser på puletur til syden.

 

Hvis man ikke får fitte eller kuk på ferie, så kan man kreve erstatning for dette hos forsikringsselskapene. Forsikringsselskapet regner ut kostnaden på fløreforsikringen ut i fra et bildet av deg selv.

 

Så hvis du er stygg, så vil det bli dyrt å bruke en slik forsikring.

Hahahahah, tror du har misforstått litt

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

 

Men hvordan skaffer man seg en da? Gjerne enklest mulig...

 

Og hvilke tanker har dere om å ha to eller opptil flere?

 

Anonymous poster hash: 4dcf9...4c5

 

Du laster ned den appen som heter Tinder og finner en du synes er digg som også synes du er digg, så snakker du med vedkommende og avtaler å møtes. da ligger det i korta at det er sex som er temaet, så da går alt av seg selv egentlig. Snakker av erfaring, tinder er en perfekt sexapp :) Noen av mine aller beste ligg noensinne kan jeg takke tinder for.

 

Anonymous poster hash: 3c853...b31

Lenke til kommentar

 

Pule "venn".

 

Det sier vel seg selv.

Like smakløst , hvordan du nå enn putter det.

 

Og har man da bare EN slik en "venn" ? De fleste som har "pulevenner" holder seg vel ikke til EN person.

 

Husk nå uansett å teste kjønnsorganet ditt ;)

 

 

Vil tro de fleste holder seg til ên men mange har sikkert flere også, smakløst får være din oppfatning, folk får gjøre hva enn som forlyster dem så lenge dem ikke er slemme mot andre mennesker spør du meg. Dypt religiøse mennesker har ofte litt problemer med å la andre mennesker leve liv dem selv ikke kan leve men hva vet nå jeg.

 

Husk å test deg ofte du også :)

 

 

Da vil jeg vel tro at du tror feil.

Smakløst får absolutt være min oppfatning det ja ;) Hva som er galt for meg, kan være kjempe rett for deg.

MEN det gjør det ikke mindre smakløst i mine øyne ;)

 

Hvorvidt det er korrekt eller i det hele tatt klokt av deg å blande inn religion i dette er derimot mindre intelligent..

Er ikke alltid religion er til grunn for valg man tar vet du vel ;) Enten du er enig i dem, eller ikke.

Lenke til kommentar

 

Du tar en del typiske feilaktige antagelser som at rollefordelingen er 50/50. Noe det i menneskelige relasjoner bort i mot aldri er.

 

 

Nei. Men jeg antar at folk flest er monogame, og at etterspørselen (om vi regner med de som aldri gjør noe med det) er større enn tilbudet når det gjelder polygame forhold.

 

Du må gjerne demonstrere hvordan en skjev rollefordeling endrer bildet, og fortelle hvordan du tror rollefordelingen faktisk er.

 

Geir :)

 

 

Utroskap, uaktraktive menn. Det er ikke gitt at alle stiller likt.

 

Det vil være enklere for enkelte menn å 'få' kvinner enn for mange andre menn. Slik er realiteten.

Lenke til kommentar

Det vil være enklere for enkelte menn å 'få' kvinner enn for mange andre menn.

 

 

Jeg kjøper den. En kompis hadde notisboka full. (Det var før mobiltelefonene dette.) Men han var et unntak. Dermed står mitt opprinnelige utsagn: "At det blir med tanken, for de fleste av oss."

 

Så får TS vurdere om han tror han er en av unntakene. Hvis ikke holder jeg på min tese om at : "tilbudet ikke overstiger etterspørselen."

 

Geir :)

Lenke til kommentar

De fleste kunne nok klart å skaffe seg 1-3 pulevenner - men da bortfaller all garanti for at det er pulevenner du faktisk vil ta i med krølltang.

 

 

 

Pule "venn".

Det sier vel seg selv.
Like smakløst , hvordan du nå enn putter det.

Og har man da bare EN slik en "venn" ? De fleste som har "pulevenner" holder seg vel ikke til EN person.

Husk nå uansett å teste kjønnsorganet ditt ;)

 

 

Vil tro de fleste holder seg til ên men mange har sikkert flere også, smakløst får være din oppfatning, folk får gjøre hva enn som forlyster dem så lenge dem ikke er slemme mot andre mennesker spør du meg. Dypt religiøse mennesker har ofte litt problemer med å la andre mennesker leve liv dem selv ikke kan leve men hva vet nå jeg.

 

Husk å test deg ofte du også :)

 

Da vil jeg vel tro at du tror feil.
Smakløst får absolutt være min oppfatning det ja ;) Hva som er galt for meg, kan være kjempe rett for deg.
MEN det gjør det ikke mindre smakløst i mine øyne ;)

Hvorvidt det er korrekt eller i det hele tatt klokt av deg å blande inn religion i dette er derimot mindre intelligent..
Er ikke alltid religion er til grunn for valg man tar vet du vel ;) Enten du er enig i dem, eller ikke.

 

Hvorfor vil du tro han tar feil? Har du så mange venninner/kamerater med multiple pulevenner?

De jeg kjenner/har kjent har som regel hatt en eks/tidligere flørt/venn/venninne som pulevenn, og de har sjeldent hatt flere på en gang - dog kan de jo bli skiftet ut mer eller mindre hyppig, men ikke rotert. Har man én tilgjengelig med bortimot samme lystfrekvens er det lite poeng å ha flere - det er vel saktens heller å bevisst øke sjansene for at ting skjærer seg.

 

Både din personlige smak og moral samt religion er enormt irrelevant for denne tråden.

TS spurte hverken "Synes en random forumdame jeg er teit hvis jeg har en pulevenn?" eller "tror dere jesus blir sint på meg om jeg har en pulevenn?".

Endret av toth
Lenke til kommentar

 

Tusen takk for svar!

 

Men hvordan skaffer man seg en da? Gjerne enklest mulig...

 

Og hvilke tanker har dere om å ha to eller opptil flere?

 

Anonymous poster hash: 4dcf9...4c5

 

Du laster ned den appen som heter Tinder og finner en du synes er digg som også synes du er digg, så snakker du med vedkommende og avtaler å møtes. da ligger det i korta at det er sex som er temaet, så da går alt av seg selv egentlig. Snakker av erfaring, tinder er en perfekt sexapp :) Noen av mine aller beste ligg noensinne kan jeg takke tinder for.

 

Anonymous poster hash: 3c853...b31

 

For noe tull. Tinder er bare bullshit!!! Jeg innså det og at jeg aldri kom til å møte noen av dem, og bestemte meg for å trolle og være klein i stedet.

De jeg får matcher med er vel i gjennomsnitt 70-100+ km unna så er forsåvidt helt ubrukelig.

Tinder er for det meste oppmerksomhetskåte folk som bare skal se hvor mange matcher de kan få.

Det er etter min mening en app som er bare for moro skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...