Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ha en pulevenn


Anbefalte innlegg

For noe tull. Tinder er bare bullshit!!! Jeg innså det og at jeg aldri kom til å møte noen av dem, og bestemte meg for å trolle og være klein i stedet.

De jeg får matcher med er vel i gjennomsnitt 70-100+ km unna så er forsåvidt helt ubrukelig.

Tinder er for det meste oppmerksomhetskåte folk som bare skal se hvor mange matcher de kan få.

Det er etter min mening en app som er bare for moro skyld.

Jøss, pussig!

 

Jeg har hatt tinder et halvt år nå og pult tre jenter derifra. Opptil flere av kompisene mine har også hatt en slik "suksess" ved bruken av tinder.

 

Da tror jeg det heller går på hvordan du fremstår og leder samtalene dine.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quotepyramide.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jøss, pussig!

 

Jeg har hatt tinder et halvt år nå og pult tre jenter derifra. Opptil flere av kompisene mine har også hatt en slik "suksess" ved bruken av tinder.

 

Da tror jeg det heller går på hvordan du fremstår og leder samtalene dine.

 

Måten jeg leder samtalen er å bare være klein og creepy og trolle dem. Jeg kommer jo aldri til å treffe noen matchene uansett.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quotepyramide.
Lenke til kommentar

 

Blir det ikke litt dumt å si at tinder er bullshit da?

 

Slett ikke. Jeg er av den oppfatning siden,alle forslagene og matchene bor alt for langt unna.

Ville heller foretrukket å be ut ei jeg faktisk hadde møtt først.

 

Jeg sender melding til alle jeg får match med og er selvsagt en ekte storsjarmør, bare synd ingen av dem bor i nærheten.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quotepyramide.
Lenke til kommentar

Slett ikke. Jeg er av den oppfatning siden,alle forslagene og matchene bor alt for langt unna.

 

Ville heller foretrukket å be ut ei jeg faktisk hadde møtt først.

 

Jeg sender melding til alle jeg får match med og er selvsagt en ekte storsjarmør, bare synd ingen av dem bor i nærheten.

 

 

Her trekkes konklusjoner i raskeste laget, ser jeg!

 

Du vet det går an å endre innstillingene til å gi en gitt avstand fra der du er?

 

Hvis formålet er å pule, er Tinder et perfekt verktøy for å la det skje. Det er nærmest vitenskapelig bevist ut i fra både mine og bekjentes erfaringer. Lettere å få fitte via Tinder, enn å dra ut på byen. Dessuten er det mer chill å kunne sjekke jenter fra egen sofa i stillhet, fred og ro, foran en film hjemme en slapp torsdags kveld.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quotepyramide.
Lenke til kommentar

 

Her trekkes konklusjoner i raskeste laget, ser jeg!

 

Du vet det går an å endre innstillingene til å gi en gitt avstand fra der du er?

 

Hvis formålet er å pule, er Tinder et perfekt verktøy for å la det skje. Det er nærmest vitenskapelig bevist ut i fra både mine og bekjentes erfaringer. Lettere å få fitte via Tinder, enn å dra ut på byen. Dessuten er det mer chill å kunne sjekke jenter fra egen sofa i stillhet, fred og ro, foran en film hjemme en slapp torsdags kveld.

 

Jeg trekker ikke noe raske konklusjoner!!!

Hvis jeg tar en avstand som er nærmere kommer ingen forslag.

 

Men for å være ærlig er sjekking egentlig ikke min greie.Aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Noen har det i seg, andre har det ikke.Jeg har det ikke. Det kan helt sikkert læres til en viss grad, men enkelte personer faller det helt naturlig for andre føles det ikke naturlig for.De fleste jeg har hørt om bruker det bare for moro skyld eller se hvor mange matcher de har.

 

Personlig foretrekker jeg å stikke ut på byen, men sjekker ikke jenter. Stikker ut drikker meg full, med venner og noen ganger alene og kanskje møter noen venner/bekjente ute som jeg snakker med. Det ligger ikke i min natur å sjekke damer på byen. Tviler på jeg kommer til å ha noen One night stand noen gang. Sitter det 4 elelr flere jenter rundt et bord går jeg ikke bort til dem. Sjelden jeg går bort å snakker med folk ute uansett. I hjembyen min hvis jeg er ute skjer det aldri siden jeg ikke har noe å prate med dem om, mens der jeg studerer finner jeg mye lettere noe å prate om.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quotepyramide.
Lenke til kommentar

Jeg trekker ikke noe raske konklusjoner!!!

 

 

 

Slett ikke. Jeg er av den oppfatning siden,alle forslagene og matchene bor alt for langt unna.

Blir det ikke litt dumt å si at tinder er bullshit da?

 

Ville heller foretrukket å be ut ei jeg faktisk hadde møtt først.

 

Jeg sender melding til alle jeg får match med og er selvsagt en ekte storsjarmør, bare synd ingen av dem bor i nærheten.

 

Her trekkes konklusjoner i raskeste laget, ser jeg!

 

Du vet det går an å endre innstillingene til å gi en gitt avstand fra der du er?

 

Hvis formålet er å pule, er Tinder et perfekt verktøy for å la det skje. Det er nærmest vitenskapelig bevist ut i fra både mine og bekjentes erfaringer. Lettere å få fitte via Tinder, enn å dra ut på byen. Dessuten er det mer chill å kunne sjekke jenter fra egen sofa i stillhet, fred og ro, foran en film hjemme en slapp torsdags kveld.

 

Hvis jeg tar en avstand som er nærmere kommer ingen forslag.

 

Men for å være ærlig er sjekking egentlig ikke min greie.Aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Noen har det i seg, andre har det ikke.Jeg har det ikke. Det kan helt sikkert læres til en viss grad, men enkelte personer faller det helt naturlig for andre føles det ikke naturlig for.De fleste jeg har hørt om bruker det bare for moro skyld eller se hvor mange matcher de har.

 

Personlig foretrekker jeg å stikke ut på byen, men sjekker ikke jenter. Stikker ut drikker meg full, med venner og noen ganger alene og kanskje møter noen venner/bekjente ute som jeg snakker med. Det ligger ikke i min natur å sjekke damer på byen. Tviler på jeg kommer til å ha noen One night stand noen gang. Sitter det 4 elelr flere jenter rundt et bord går jeg ikke bort til dem. Sjelden jeg går bort å snakker med folk ute uansett. I hjembyen min hvis jeg er ute skjer det aldri siden jeg ikke har noe å prate med dem om, mens der jeg studerer finner jeg mye lettere noe å prate om.

 

Du virker som en ganske bitter type, Andy. Bare fordi noe ikke passer deg, betyr ikke det at det er tull. Greit at sjekking ikke er noe for deg, det er det forsåvidt ikke for meg heller. Det burde uansett være mulig og ha et åpent syn på ting. Med den holdningen der, vil du aldri klare og utvikle deg til et bedre menneske. (men det har du vell ikke behov for, for det er jo bare tull. Folk er som de er)

Endret av Capa Barsavi
Lenke til kommentar

 

Jeg trekker ikke noe raske konklusjoner!!!

 

 

 

Slett ikke. Jeg er av den oppfatning siden,alle forslagene og matchene bor alt for langt unna.

Blir det ikke litt dumt å si at tinder er bullshit da?

 

Ville heller foretrukket å be ut ei jeg faktisk hadde møtt først.

 

Jeg sender melding til alle jeg får match med og er selvsagt en ekte storsjarmør, bare synd ingen av dem bor i nærheten.

 

Her trekkes konklusjoner i raskeste laget, ser jeg!

 

Du vet det går an å endre innstillingene til å gi en gitt avstand fra der du er?

 

Hvis formålet er å pule, er Tinder et perfekt verktøy for å la det skje. Det er nærmest vitenskapelig bevist ut i fra både mine og bekjentes erfaringer. Lettere å få fitte via Tinder, enn å dra ut på byen. Dessuten er det mer chill å kunne sjekke jenter fra egen sofa i stillhet, fred og ro, foran en film hjemme en slapp torsdags kveld.

 

Hvis jeg tar en avstand som er nærmere kommer ingen forslag.

 

Men for å være ærlig er sjekking egentlig ikke min greie.Aldri vært det og kommer aldri til å bli det. Noen har det i seg, andre har det ikke.Jeg har det ikke. Det kan helt sikkert læres til en viss grad, men enkelte personer faller det helt naturlig for andre føles det ikke naturlig for.De fleste jeg har hørt om bruker det bare for moro skyld eller se hvor mange matcher de har.

 

Personlig foretrekker jeg å stikke ut på byen, men sjekker ikke jenter. Stikker ut drikker meg full, med venner og noen ganger alene og kanskje møter noen venner/bekjente ute som jeg snakker med. Det ligger ikke i min natur å sjekke damer på byen. Tviler på jeg kommer til å ha noen One night stand noen gang. Sitter det 4 elelr flere jenter rundt et bord går jeg ikke bort til dem. Sjelden jeg går bort å snakker med folk ute uansett. I hjembyen min hvis jeg er ute skjer det aldri siden jeg ikke har noe å prate med dem om, mens der jeg studerer finner jeg mye lettere noe å prate om.

 

Du virker som en ganske bitter type, Andy. Bare fordi noe ikke passer deg, betyr ikke det at det er tull. Greit at sjekking ikke er noe for deg, det er det forsåvidt ikke for meg heller. Det burde uansett være mulig og ha et åpent syn på ting. Med den holdningen der, vil du aldri klare og utvikle deg til et bedre menneske. (men det har du vell ikke behov for, for det er jo bare tull. Folk er som de er)

 

Å jo da,Alt som jeg ikke liker suger!!! Mitt ord er loven.

 

neida,bare tuller.

Jeg er slett ikke bitter. Bruker egentlig tinder bare for moro skyld(tror jeg mange andre gjør også)

Antyder du at jeg er et dårlig menneske?

Jeg bor i en by med 40 000 innbyggere og studerer til vanlig i et mindre tettsted, uansett hvilke av stedene jeg er er 99% av matchene i gjennomsnitt 70 km unna.

Da er det håpløst.

Er forresten ingen av matchene jeg ønsker å møte heller.

 

Jeg har blitt fortalt av flere jenter at jeg ser bra ut,har allikevel ikke spesielt draget,men å gå habort til jenter å sjekke dem opp passer ikke for meg.Det ligger ikke i min natur. Jeg har forsåvidt aldri prøvd så kan ikke si om jeg greier det eller ikke. Det føles ikke riktig for meg og skulle drive å sjekke opp jenter på et utested som jeg ikke kjenner. Foretrekker og møte dem først og bli kjent med dem før jeg skulle eventuelt prøvd på noe.

 

Pulevenn greier hadde heller ikke funka for meg, det blir for overfladisk. Jeg vil heller at vedkommende skal være bare venn eller noe mer, ikke noe midt i mellom. Da foretrekker jeg heller masse One night stands.

 

Sånn er det bare.

 

Noen har masse One night stands og er gode til å sjekke opp folk. Andre ikke. Jeg er ikke den type,aldri vært det og kommer aldri til å bli det.

Endret av MetalAndy92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...