Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Er det slik at en kan kjøpe gear for å komme til lvl 31 nå, men at en MÅ kjøpe dlc for å få det som trengs for å oppgradere gear en kan kjøpe uten dlc?

Må man ikke ha DLC for å komme til 31?

Hvis ikke kan du kjøpe og oppgradere til 31 uten du trenger 3 armor med light 33 og 1 Exotic med light 36. For å komme til 32 må man ha DLC og gjøre raid

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, men vil gjerne ha svar på det før jeg velger å pakke ut spillet. Om jeg må kjøpe dlc for å kunne komme til lvl 31 så sender jeg spillet i retur tenker jeg.

 

Slik jeg har forstått det, men ikke fått bekreftet, så kan en nå kjøpe gear som gir nok light til å komme til lvl 31. For å komme til lvl 32 må en spille raid på dlc.

 

Men for å komme til lvl 31 med gear en har kjøpt så må en jo oppgradere det, og her er da det jeg er usikker på. Får en tak i det som trengs for å oppgradere uten at en kjøper dlc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg vet ikke, men vil gjerne ha svar på det før jeg velger å pakke ut spillet. Om jeg må kjøpe dlc for å kunne komme til lvl 31 så sender jeg spillet i retur tenker jeg.

 

Slik jeg har forstått det, men ikke fått bekreftet, så kan en nå kjøpe gear som gir nok light til å komme til lvl 31. For å komme til lvl 32 må en spille raid på dlc.

 

Men for å komme til lvl 31 med gear en har kjøpt så må en jo oppgradere det, og her er da det jeg er usikker på. Får en tak i det som trengs for å oppgradere uten at en kjøper dlc?

Ja, ikke raid gear oppgraderes som det alltid har gjort med shards som man kan få tak i uten DLC

Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke, men vil gjerne ha svar på det før jeg velger å pakke ut spillet. Om jeg må kjøpe dlc for å kunne komme til lvl 31 så sender jeg spillet i retur tenker jeg.

 

Slik jeg har forstått det, men ikke fått bekreftet, så kan en nå kjøpe gear som gir nok light til å komme til lvl 31. For å komme til lvl 32 må en spille raid på dlc.

 

Men for å komme til lvl 31 med gear en har kjøpt så må en jo oppgradere det, og her er da det jeg er usikker på. Får en tak i det som trengs for å oppgradere uten at en kjøper dlc?

Ja, ikke raid gear oppgraderes som det alltid har gjort med shards som man kan få tak i uten DLC

 

 

Må en ikke ha Radiant Shards da, som en kun får med dlc?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Jeg vet ikke, men vil gjerne ha svar på det før jeg velger å pakke ut spillet. Om jeg må kjøpe dlc for å kunne komme til lvl 31 så sender jeg spillet i retur tenker jeg.

 

Slik jeg har forstått det, men ikke fått bekreftet, så kan en nå kjøpe gear som gir nok light til å komme til lvl 31. For å komme til lvl 32 må en spille raid på dlc.

 

Men for å komme til lvl 31 med gear en har kjøpt så må en jo oppgradere det, og her er da det jeg er usikker på. Får en tak i det som trengs for å oppgradere uten at en kjøper dlc?

Ja, ikke raid gear oppgraderes som det alltid har gjort med shards som man kan få tak i uten DLC

 

 

Må en ikke ha Radiant Shards da, som en kun får med dlc?

 

 

det er bare Raid Gear som trenger

Lenke til kommentar

Kreps: sånnsett... Tja... Jeg tenker slik at å bruke en time på å vurdere og undersøke dette her med shards og hva som er exp og ikke, kunne jeg bare kjøpt det og spart den timen, og heller jobbet en time ekstra for å dekke kostnaden på expansionen.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Faen altså, startet opp Destiny igjen i dag, tenkte å besøke Xur og kjøpe en exotic armour del. Det var 13 av mine 15 strange coins bortkastet da man vistnok ikke kan ikle seg mer enn en exotic armour del av gangen. WTF. Synd jeg ikke kjøpte det på disk så jeg kunne kjørt opp til Gamestop og fått noen kroner for det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

I et spill som handler om farming etter beste våpen og armor så er en slik begrensning idiotisk. Det blir som at man i Diablo bare kan bruke en legendarisk item om gangen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

derfor man har legendary i destiny også. exotic er ment som å være spesielt.

og det har noe med hvordan man levler opp og balanse i spillet.

 

3xlegendary + 1xexcotic gir høyeste level

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Næ, ser du bakover i tråden her vil du oppdage mange ting jeg er missfornøyd med når det kommer til Destiny. Men når alt klaffer er det et morsomt coop spill, men slik er de alle, ulempen er at alle kompisene mine spiller Destiny, ergo det må jeg også for å ha noen å spille med.

Lenke til kommentar

Thanks, var det jeg tenkte. Sånn forutenom de faction-itemene såklart (de som lar deg samle rep for dem).

 

Fikk exotic bounty i tillegg. Stod mellom en hagle, Thorn og en pulse rifle. Gikk for hagla.

Men nå må jeg gjøre en weekly event. Noe jeg ikke ser mulighet for (må kanskje være høyere level eller noe, er 26).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Du skulle ha tatt Thorn :p men de kommer tilbake engang.

Weekly Events kommer på venstre side på kartet. Husker ikke hvilken level det blir unlocked på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...