Gå til innhold

Noen som spiller Plant vs zombies Garden Warfare ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det i går, og har storkost meg. Fantastisk morsomt spill. Men skulle vært mulighet for å deaktivere mic helt så man kan bruke mumble eller lignende for å snakke sammen, og også push to talk. Sånn det er nå så muter jeg alle siden det er så mye feedback og grusomme lyder.

 

Kattlauv på Origin forresten.

Lenke til kommentar

Kjøpte det i går, og har storkost meg. Fantastisk morsomt spill. Men skulle vært mulighet for å deaktivere mic helt så man kan bruke mumble eller lignende for å snakke sammen, og også push to talk. Sånn det er nå så muter jeg alle siden det er så mye feedback og grusomme lyder.

 

Kattlauv på Origin forresten.

 

Spilt litt siden i går. Knallmorsomt! Har aldri vært noe glad i lignende skytespill, men dette er gøy. Sist jeg synes noe sånt var morsomt var Quake 3. :D

 

Må legge til at jeg ikke er noe god, men hvis noen vil legge meg til er jeg StorOddnoga på Origin.

Sendt reques til begge =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

concker18 her :)

Forøvrig så er ikke Hard spesielt vanskelig i grunn.. tok et par runder med det i går..

crazyyyy derimot er noe HELT annet :s

Nei det er ikke veldig vanskelig men problemet er at ofte de du spiller med, enten har de for dårlig nett til og hoste eller så er de langt unna så det blir lagg, har 35/35 nett selv men fungerer dårlig når det lagger hos hosten. har klart det en gang selv, en av de få gangene jeg kom med folk som vet hva de gjorde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...