Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er ei Raymond Weil Fidélio, trur det er quartz-urverk i den faktisk. Men, ja. Har åpna krona og lagt den varmt og godt under varmepumpa no, så får vi sjå.

Hvis det er samme klokke som på denne siden er den enkel å åpne med fire skruer. Uten baklokk burde den tørke over natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har tips til en klokke rundt 2k? en elegant hverdagsklokke, som føles litt ekslusiv og tåler en støyt. har sett litt på certina og tag heuer... noen som tips til noen modeller?

tips til en konkret modell? hvilken reim er å anbefale?

Skrevet (endret)

Fått en Certina DS Action til jul i år. Pen klokke, men var ikke helt perfekt, så vurderer å bytte den. Falt litt for denne, noen som vet prisen denne ligger på? Evnt, kan foreslå lignende modeller fra andre merker

edit:feil link

Endret av hikai
Skrevet

Har spurt her før, men prøver igjen :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en klokke med skikkelig bred lærreim(slik at selve uret ligger oppå)? Svart/brun reim og en streit klokke. Herre.

Skrevet
Har spurt her før, men prøver igjen :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en klokke med skikkelig bred lærreim(slik at selve uret ligger oppå)? Svart/brun reim og en streit klokke. Herre.

Em.. ja.. sjekk bakover i tråden

Skrevet (endret)

Kjøpte en Omega like føre jul: Dscn3950.jpg

Strålende fornøyd :)

Ville også styrt unna Tissoten var jeg deg kurt Grusom. Men nå er ikke jeg glad i Tissot klokker, utseendemessig.

Endret av jatta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...