Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er jente og kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi jenter blir plystret på og klapset over ræva av gutter, hvorfor kan ikke vi også få lov til å si fra litt når vi er brunstige, uten å bli sett på som gale;)

Fordi du er på jobb. Hadde jeg vært kunde hadde jeg klagd til sjefen din. Som kunde forventer jeg å bli behandlet profesjonelt.

 

Hvis du tenner på å bruke en taktikk som øker sjansen for avslag, så vær så god, men gjør det i en annen situasjon. Kafé, etc.

 

Jeg synes ikke det er noe galt i det. Vi blir kåte vi også, gutter har ikke enerett på det. er nok mange gutter som setter pris på å høre om det.

Det er bra å ha info, men seksuelt så er det er totalt turnoff. Nå er jeg ganske avskrudd fra før, jeg har aldri hatt sex, og skjønner ikke hva dere maser om. Det er ikke noe jeg mangler. Men dess mer noen har lyst på sex med meg (uten at de er glad i meg), dess mindre får jeg lyst på sex med dem. Jeg tror jeg må være glad i noen, og gjøre det som en form for bonding for å ha sex.
Lenke til kommentar

Blir jo ikke antastet på jobb da. Og jeg legger heller ikke an på noen på jobb seff. Men det er klart, når man jobber i en butikk som kun selger jenteklær og mannfolk kommer innom kun for å skravle med meg, spørre om jeg er singel osv så frister det jo.

 

Og det er ikke sånn at jeg hopper på og overfaller folk som deg, tåkelur. Aseksuelle gutter som deg får underlivet mitt til å snurpe seg sammen så bare slapp av

Endret av sykepleieren.
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det

Nei. Alle gutter er ikke kåte hele tiden.

 

Det greier hun nok, folk er jo så forskjellige. Jeg må få orgasme minst 1 gang om dagen og ofte må jeg onanere før jeg står opp om morgenen, ellers greier jeg ikke konse på jobb.

Jeg er gutt (og singel) og mye mindre kåt enn det.

 

 

Skal vedde på at om du gikk til legen og fikk testet testosteronnivåene så hadde de vært lave.

Testosteron gjør deg mer kåt og mer mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

og mannfolk kommer innom kun for å skravle med meg, spørre om jeg er singel osv så frister det jo.

Da er det jo fritt frem. Det der kunne du tatt med i førsteposten. ;) Kjør på!

 

Skal vedde på at om du gikk til legen og fikk testet testosteronnivåene så hadde de vært lave.

 

Testosteron gjør deg mer kåt og mer mann.

Jeg har vært hos legen, og ja, de var lave.

 

Men hva gjør da kvinner kåte, når de har så lite testosteron?

Lenke til kommentar

 

Hvis du tenner på å bruke en taktikk som øker sjansen for avslag, så vær så god, men gjør det i en annen situasjon. Kafé, etc.

 

Det hadde økt sjansen for aksept ovenfor mange andre, selv om det hadde minsket sjansen hos deg gjelder ikke det samme for alle andre mannfolk ;-)

 

Litt tynt når du vinkler det som om du ga et objektivt svar.

 

Når det gjelder valg av sted så er det litt risikosport, men det aner meg at TS er veldig villig til å ta den risikoen. Da syntes jeg man bør kjøre på og leve ut livet litt, i tillegg ser man jo selvsagt an personen før man spør om noe sånt.

Lenke til kommentar

 

og mannfolk kommer innom kun for å skravle med meg, spørre om jeg er singel osv så frister det jo.

Da er det jo fritt frem. Det der kunne du tatt med i førsteposten. ;) Kjør på!

 

Skal vedde på at om du gikk til legen og fikk testet testosteronnivåene så hadde de vært lave.

 

Testosteron gjør deg mer kåt og mer mann.

Jeg har vært hos legen, og ja, de var lave.

 

Men hva gjør da kvinner kåte, når de har så lite testosteron?

 

 

For menn er det sånn at høye testosteronnivåer gjør deg kåt. Lave prolaktinnivåer er også gunstig, samtidig som det er viktig at østrogennivåene ikke er hverken for lave eller for høye. De tre hormonene er essensielle for menns seksualdrift.

 

Vi vet at testosteron og anabole steroider også gjør kvinner kåte, så det er én faktor. De andre to spiller sikkert inn også for dem, men når det gjelder damers hormonsystem så er jeg litt mer usikker på akkurat hva som er av mest betydning. Kvinners androgenreseptorer virker også på en annen måte enn menn sine, og de får effekt av langt lavere mengder testosteron.

 

Når det gjelder deg, hvor lave var testosteronnivåene? La meg gjette, de var sikkert latterlig lave, men akkurat innenfor referanseområdet sånn at legen ikke ville hjelpe deg med resept på testosteron. I så fall vill jeg selvmedisinert hvis jeg var deg. Det er ulovlig, men hvis du vil ta vare på egen helse så har du kanskje ikke noe valg, annet enn å dra til en androlog som faktisk kan jobben sin.

Endret av Forumtroll1
Lenke til kommentar

Blir jo ikke antastet på jobb da. Og jeg legger heller ikke an på noen på jobb seff. Men det er klart, når man jobber i en butikk som kun selger jenteklær og mannfolk kommer innom kun for å skravle med meg, spørre om jeg er singel osv så frister det jo.

 

Og det er ikke sånn at jeg hopper på og overfaller folk som deg, tåkelur. Aseksuelle gutter som deg får underlivet mitt til å snurpe seg sammen så bare slapp av

kan du ikke bare takke ja da? si, jeg slutter om 2 timer, møt meg på parkeringsplassen utenfor så har vi det litt gøy sammen.... du kan ikke sitte og sutre over at du ikke tør handle

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

TS. Bare "trå til", i en egnet situasjon. Og bruk noe enkelt og ikke for direkte i åpningsfrasen. Det er nok lettest hvis du ser interesse øynene til gutten/mannen. Jeg har blitt spurt av jenter/damer og har jeg likt dem (tent på dem), har jeg fulgt opp. Hvis ikke, takker jeg pent nei. :)

 

Så ser du interesse hos motparten, kan du jo åpne med: "Deg liker jeg", du er sexy, du er interessant, o.l. og avvente svaret. Da er det lettere. Jenter/kvinner er da også flinke til å gjøre seg litt sexy, for den de skal prøve seg på. Eks. stilling, bevegelser, m.m. Så det er vel mange triks du kan benytte, før du blir for direkte.

 

Hadde du spurt meg og jeg likte kroppen (utseendet) din, hadde jeg fulgt opp.

 

 

Sutrer jeg? ;) Nai. Jeg fortalte han seksuelle fyren at jeg ikke jukker på kundene mine. Ja kanskje jeg gjør det en dag da?

Hvis det er stille i butikken en dag, så får du be typen med deg på lagret. :)

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

Sutrer jeg? ;)

Nei, men du tok ikke med all info i førstepost. Hvis menn kommer inn i butikken bare for å prate med deg kan du si absolutt hva du vil. :) Det fremsto som at du skulle ta tak i folk som stod i kassen for å betale.

 

 

Men jeg hadde ikke blitt fornærmet av dette i det hele tatt, tvert imot hadde det vært digg.

Hvis en mann derimot hadde antastet ei kvinne på butikken, da er det liksom seksuell trakassering...

Grunnen til at du reagerer som ei dame, helt annerledes enn jeg ville gjort, er fordi du hormonelt sett nesten er ei dame.

Stikk ei sprøyte i ræva med testosteron så blir det helt annerledes. Da blir du kåt hver dag, får mer muskelmasse og ordentlig skjeggvekst :)

Lenke til kommentar

Duude, jeg har MASSE skjeggvekst og kroppshår, det er ikke et problem. (Tillegg: dvs, jeg synes at det er et problem at det er for mye.)

 

Bare fordi du er mann, er ikke alle som deg. Drosjesjåfører får masse dameoppmerksomhet (flørting, ufrivillig beføling) hver helg og oftere, til og med tilbud om å ta betalt i naturalia. De fleste av dem har plenty testosteron og de liker det likevel ikke. Det handler om situasjonen.

Grunnen til at du reagerer som ei dame, helt annerledes enn jeg ville gjort, er fordi du hormonelt sett nesten er ei dame.

Trådstarter er også hormonelt sett ei dame, og hun synes ikke det er et problem. Så jeg tror ikke det bare har med hormoner å gjøre. Men at noen mennesker har et skille mellom profesjonelt og privat, og andre har ikke det, fordi de er sosialt "underutviklede". Betaler jeg i en butikk er jeg profesjonell kunde og forventer profesjonell oppførsel. Sitter jeg på en kafé er jeg privat og da er reglene annerledes.

 

Bare for å presisere, så er ikke grunnen til at en sånn beskjed ville vært turn-off mitt generelle kåthetsnivå. Men at dess mer intelligent hun er, dess mer tiltrekkende er hun. Og TS vil med en så direkte og vulgær beskjed fremstå som mindre intelligent (mildt sagt!). Fremgangsmåten er turn-off av samme grunn som sex med tilbakestående er turn-off.

 

Mennesker utleder generell informasjon fra utseende, f.eks. ser hun bra ut er hun sikkert intelligent. Så jeg ser en pen dame og tenker 120 i IQ, så plumper hun ut med noe vulgært og varsellampene blinker plutselig på 85. :p No offence, men er IQ-forskjellen på over 40 så føler jeg at vi ikke er på bølgelengde.

 

Vi får håpe trådstarter finner noen hun er på bølgelende med, så blir det bra for alle parter. :)

 

Edit: trippelpost slått sammen

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Alle oss gutter er kåte - hele tiden.. mer enn dere jenter generelt, husk på det

Nei. Alle gutter er ikke kåte hele tiden.
Single gutter er som regel veldig kåte. I et forhold får man sine behov oppfylt.

 

Haha!! Det er fader ikke i alle forhold man får behovene for sex oppfylt nei!

 

Men ja, sommeren spesiellt er tid for å være horny, og jeg er selv ofte horny, samme vil jeg tro mange andre gutter er, dog ikke alle. Kjenner til i farta to ulike forhold jeg veit om hvor det ikke akkurat knaker ofte i senga, og av en eller annen grunn ser slike forhold ut til å vare lenger. Tror jenter generellt har laaaangt mindre behov for sex enn gutter!

 

EDIT: ang testosteron og kåthet, påvirker dette hyppigheten på onanering?

Må jo gjøre det???

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

EDIT: ang testosteron og kåthet, påvirker dette hyppigheten på onanering?

Må jo gjøre det???

Ja, det tror jeg. Jeg onanerer hver dag eller annenhver dag. De fleste må visst onanere oftere.

 

 

EDIT: ang testosteron og kåthet, påvirker dette hyppigheten på onanering?

Må jo gjøre det???

Ja. Kåt hele tida og det blir vanskelig å holde hånda utav buksa.

 

Hehe, om man er kåt nok funker det å stryke på utsida av buksa. ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...