Gå til innhold

Er det vanlig med utdeling av gratis cd-keys i pc-sjapper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror denne saken fint kan oppsummeres slik:

 

Det du vil andre skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot dem.

 

Hadde alle fulgt denne reglen, hadde faktisk verden vært et betraktelig bedre sted. Hadde dere satt pris på om noen som var i huset deres på besøk, tok og skrev av seriellkoden som lå relativt åpent (og som dere ikke hadde få brukt enda)?

 

Sannsynligvis ikke.

Lenke til kommentar
Spillet koster kun 99 til 149 også. Kunne forstått deg om det var et spill til 500-600 hundre.

 

Nei. Da hadde det vært enda verre :grumpy:

Helt enig. Det er faktisk fryktelig smålig, for å ikke snakke om patetisk å ikke legge ut usle 99-149 kr for et kvalitet spill som Starcraft.

 

Latterlig uttalelse The_evil_blue_toad.

Lenke til kommentar
men heller at den siste posten var et desperat forsøk på å ikke bli "mislikt" her.
Misliker han ikke i det hele tatt. :shrug:

 

Kan ikke si jeg misliker han, siden jeg ikke kjenner han... Synes bare det er toskete gjort...

 

Ellers så fremstår Csfrik som en enda større tosk.. Hvis noen her har lest noen av innleggene hans, i denne posten og f.eks "Spaceworld tråden", så vil de nok være enig.

Lenke til kommentar
"]det e sånne som deg som ødelegger utviklingen av nye og bedre spill!!!

:x

 

Hvis den logikken skal ha noe for seg, saa kan jo du betale dobbel pris for et spill.

 

For da blir jo spillet dobbelt saa bra, ikke sant?

 

Penger har ingenting med kvalitet å gjøre. Spill som er laget av titler utviklerne veit selger, blir som regel middelmådige, om ikke dårlige spill. Se bare på Ringenes Herre-spillene. Tragisk.

Lenke til kommentar

Er direkte pinlig å lese de som mener det er ok å stjele serials i butikken. Det spiller for pokker ingen rolle om manualene er i eskene eller ikke. Med den ekstremt lavpannede logikken betyr det at det er 100% fritt frem for å stjele hva en vil i alle selvbetjeningsbutikker.

 

Tyveri er tyveri og kvalifiserer uansett til en midt i trynet.

Lenke til kommentar
Er direkte pinlig å lese de som mener det er ok å stjele serials i butikken. Det spiller for pokker ingen rolle om manualene er i eskene eller ikke. Med den ekstremt lavpannede logikken betyr det at det er 100% fritt frem for å stjele hva en vil i alle selvbetjeningsbutikker.

 

Tyveri er tyveri og kvalifiserer uansett til en midt i trynet.

 

Endelig

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle prøve å unngå å skrive i denne tråden, for det er jo tydelig at hjernene til megavolt, Csfrik og ikke minst A_berg går på Svakstrøm.  Men jeg klarte ikke å stoppe kløen i fingrene

 

megavolt: Hvordan i alle dager kan du dra inn krigslidelser og andre styggedommer inn i denne diskusjonen, klart det er verre enn en ussel cd-key. Men det rettferdiggjør ikke hva A_berg har gjort. Fordi om det er krig i verden, skal vi da ikke bry oss om mindre lovbrudd? "megavolt" du liksom, svakstrøm spør du meg

 

Csfrik: Du må ha en utrolig simpel levekrets. Skryte på seg å ha stjålet 150 cd-keyer over lengre tid er absolutt ingen penis-forlenger i dette forumet. Gå å gjør det fjortisser vanligvis gjør (gud vet hva det kan være)

 

A_berg: Skjerpe seg da, som sagt tidligere her i tråden, så deler ikke en butikk ut cd-keyer som om de var matkuponger fra frelsesarmeen. Det er ikke noe først-til-mølla mentalitet fra butikken sin side dette. Og oppå det hele prøve å lirke det unna, ved å kalle oss alle lettlurte? Nei nå ser du hvor lettlurte vi egentlig er. Hadde jeg funnet ut at CD-keyen på et spill jeg netopp hadde kjøpt i en eller annen butikk hadde vært bannet, så vet jeg iallefall hvilken entitet som innehar den.

 

Takk for meg (jeg blåste meg litt unødvendig opp her nå, men det er vanskelig å holde en saklig tone ovenfor sånn dumhet)

 

Må bare opplyse dumme folk om at den posten ikke var ment for og skryte... heller en påmindelse om hvor dumme butikker er. Når det gjeller den gammle mannen hadde han godt av det, så han senere kruse rundt i en fet BMW.

Lenke til kommentar
men heller at den siste posten var et desperat forsøk på å ikke bli "mislikt" her.
Misliker han ikke i det hele tatt. :shrug:

 

Kan ikke si jeg misliker han, siden jeg ikke kjenner han... Synes bare det er toskete gjort...

 

Ellers så fremstår Csfrik som en enda større tosk.. Hvis noen her har lest noen av innleggene hans, i denne posten og f.eks "Spaceworld tråden", så vil de nok være enig.

 

Og jeg håper virkelig for din skjyld at det var siste gang du kalte meg tosk :roll:

Lenke til kommentar
men heller at den siste posten var et desperat forsøk på å ikke bli "mislikt" her.
Misliker han ikke i det hele tatt. :shrug:

 

Kan ikke si jeg misliker han, siden jeg ikke kjenner han... Synes bare det er toskete gjort...

 

Ellers så fremstår Csfrik som en enda større tosk.. Hvis noen her har lest noen av innleggene hans, i denne posten og f.eks "Spaceworld tråden", så vil de nok være enig.

 

Og jeg håper virkelig for din skjyld at det var siste gang du kalte meg tosk :roll:

 

Ok. Må si meg enig i dem andre og at det er tåpelig gjort å stjele cd-keys.

Og en ting til:

"i'en og y'en de gikk i byen, så møtte de j'en men ville ikke se'n."

Lenke til kommentar

 

Må bare opplyse dumme folk om at den posten ikke var ment for og skryte... heller en påmindelse om hvor dumme butikker er. Når det gjeller den gammle mannen hadde han godt av det, så han senere kruse rundt i en fet BMW.

 

Hadde jeg vært deg, og gjort noe så kvalmende og moralsk forkastelig som du påstår å ha gjort mot den gamle mannen og butikken, ville jeg ha holdt kjeft om det. Har du ikke en ørliten bit igjen av den medfødte selvrespekten? Dette er bare trist. Trist.

 

Og lær deg å skrive! :roll:

Lenke til kommentar
Og jeg håper virkelig for din skjyld at det var siste gang du kalte meg tosk :roll:

 

Ja det gjør du vel, kanskje jeg slutter å kalle deg en tosk den dagen du slutter å oppføre deg som en... Jeg tar som regel avstand fra personangrep, men når noen virkelig fortjener kjeftjuling, så trenger du ikke be meg 2 ganger......

 

Greit nok så er forumet for alle, men jeg mener det bær være grenser... Utifra innlegget ditt så fremstår du som en pretensiøs drittunge som er vant til å alltid få det som du vil.

Og svindle folk for penger er uakseptabelt uansett i hvilken sammenheng eller vinkel du setter det....

 

Og hvis det du nettopp sa virkelig var en trussel, så håper jeg du mailerpm'er meg, så kan du si til meg hva du mener...

 

(beklager hw.no, men jeg takler ikke slike folk som dette)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...