Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi kan nå bekrefte at nordiske LG G3 oppdateres til Android 5.0 Lollipop i løpet av fjerde kvartalet i 2014.

 

Postet nå på LG's offisielle side på Facebook. Tipper den kommer i løpet av desember.

 

 

Bra de er på hugget - gikk vel litt rykter om at det kunne ta litt tid - så dette er bra.

 

Så - er dette noe å glede seg til?

- bedre batterlilevetid

- nytt UI som er med reponsivt

https://android.com/versions/lollipop-5-0/

 

Er det noe spesielt dere håper på eller gleder dere til?

Lenke til kommentar

Prøvde på min LG G3 å bytte fra Dalvik til ART.

 

http://www.dinside.no/929748/faa-bedre-batteri-med-art

 

Dette medførte på min tlf at det av og til ble ustabilt og enkelte ganger "hang seg".

Så ille at jeg måtte ut med batteriet for restart.

Skjedde ikke veldig ofte.

Men, såpass ofte at jeg nå har endret tilbake til Dalvik igjen.

Merket heller ikke noen forbedringer ved å endre. Så...

"Det enkle er ofte det beste"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte denne for å teste den ut da jeg rett å slett ikke takler samsung sin jobbtelefon jeg hadde ( s4 active)

Så jeg tok G3, virkelig en anderledes og fantastisk telefon ( bak hovedtelefonen min iphone 6pluss da )

 

MEN, jeg har ikke hatt dette problemet før på andre android telefoner.

Når jeg får et varsel fra f.eks tv2 sporten så går notificasjonslyden til sms på, jeg vet da jeg bruker disse sms varseltonene at de settes som default, men her finner jeg ikke utav hvor mann setter f.eks tv2 sporten sine varsler til et enkelt pip(eller slår dem av)

Noen som kan hjelpe ?

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Kjøpte denne for å teste den ut da jeg rett å slett ikke takler samsung sin jobbtelefon jeg hadde ( s4 active)

Så jeg tok G3, virkelig en anderledes og fantastisk telefon ( bak hovedtelefonen min iphone 6pluss da )

 

MEN, jeg har ikke hatt dette problemet før på andre android telefoner.

Når jeg får et varsel fra f.eks tv2 sporten så går notificasjonslyden til sms på, jeg vet da jeg bruker disse sms varseltonene at de settes som default, men her finner jeg ikke utav hvor mann setter f.eks tv2 sporten sine varsler til et enkelt pip(eller slår dem av)

Noen som kan hjelpe ?

Usikker på hva du mente, men du kan ha forskellige lyder på SMS-varsel og andre varsler. Under Instillinger-Lyd kan du sette opp vanlig varsel-lyd, og hvis du går inn i meldingsappen så kan du derfra sette ett eget varsel-lyd til SMS og MMS.

 

Hvis du går inn på Instillinger-Programmer kan du gå inn på hver app å velge om du vil motta varsler fra den appen du er inne på.

Du kan helt sikkert laste ned en app som gjør at du får individuelle varsel-lyder for hver app, men det vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte denne for å teste den ut da jeg rett å slett ikke takler samsung sin jobbtelefon jeg hadde ( s4 active)

Så jeg tok G3, virkelig en anderledes og fantastisk telefon ( bak hovedtelefonen min iphone 6pluss da )

 

MEN, jeg har ikke hatt dette problemet før på andre android telefoner.

Når jeg får et varsel fra f.eks tv2 sporten så går notificasjonslyden til sms på, jeg vet da jeg bruker disse sms varseltonene at de settes som default, men her finner jeg ikke utav hvor mann setter f.eks tv2 sporten sine varsler til et enkelt pip(eller slår dem av)

Noen som kan hjelpe ?

Usikker på hva du mente, men du kan ha forskellige lyder på SMS-varsel og andre varsler. Under Instillinger-Lyd kan du sette opp vanlig varsel-lyd, og hvis du går inn i meldingsappen så kan du derfra sette ett eget varsel-lyd til SMS og MMS.

 

Hvis du går inn på Instillinger-Programmer kan du gå inn på hver app å velge om du vil motta varsler fra den appen du er inne på.

Du kan helt sikkert laste ned en app som gjør at du får individuelle varsel-lyder for hver app, men det vet jeg ikke noe om.

 

Flott :-)

Stemmer, innstillinger - lyd er default så fant jeg bare i farten ikke det stedet i sms appen som jeg kunne velge egen sms tone på

Alt iorden nå, takker :-)

Lenke til kommentar

Mens vi er i gang

En uting på samsungen var at mens du justerte opp/ned ringelyden så forandret ikke varselydene seg deretter (sms,mms,mail)

Det ser jeg er likt på denne :-(

Kjipt å skru ned ringelyden på det laveste før du legger deg så er de andre varselydene på bånn pinne

 

Husker tidligere det var telefoner du kunne huke av for om at når du justerte ringelyden så fulgte de andre varslene med ( det har Apple altid hatt og er en gullgruve)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...