Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat ny firmware oppdatering nå..

 

214 MB 10H

 

1 power optimization

2 apps

3 improved knock-on

Jeg har akkurat roota tlf og lagt in xposed framework.

Også lurer jeg på om OTA oppdateringer vil fungere i fremtiden

Ser litt på xda at noen sier de får OTA og noen sier de ikke får.

 

Så lurer jeg på om det er noen her som har roota som fikk den siste oppdatering forrige uke?

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Det fungerer her iallefall. Fikk oppdatering etter jeg hadde roota og lagt in xposed. Eneste som er bæd er om de fikser rootinga eller gjør noe i fremtidige oppdateringer sånn at du mister root ellerno ..

Forresten noen som har anbefaling til apps,tweaks osv ?

Endret av tommy007
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke installert OTA med root, men via LG PC Suite gikk det fint. Mista root, men er jo enkelt å roote på nytt igjen, mista ingen data.

 

tommy007, G3 tweakbox er greit å sjekke ut, og det er et par ting i build.prop-fila du burde endre med root. F.eks tillate alle apps du har å kjøre i dualview (eller hva de nå kaller det, bare last ned build.prop editor)

Lenke til kommentar

Har tweakbox :) . Jeg hadde ikke noe stress med update etter root iallefall, ble ikke unroota av det her, kanskje det har noe å si hva slags root metode man bruker ?

Edit : Anbefaler purpledrake metoden, lett som fy og rooter all fw fram til nå tror jeg.

Endret av tommy007
Lenke til kommentar

Har problemer med ladingen nå. Telefonen blir veldig varm og lader utrolig sent. Har ladet opp en prosent på en halvtime. Samme om jeg bruker den trådløse laderen eller den vanlige.

 

Vet ikke om jeg tør å la den ligge på lading hele natta når den blir så varm.

Lenke til kommentar

Har problemer med ladingen nå. Telefonen blir veldig varm og lader utrolig sent. Har ladet opp en prosent på en halvtime. Samme om jeg bruker den trådløse laderen eller den vanlige.

 

Vet ikke om jeg tør å la den ligge på lading hele natta når den blir så varm.

 

Min er og blitt M Y E tregere på lading, og blir og varm. Håper Note 4 kommer snart...

Lenke til kommentar

 

Har problemer med ladingen nå. Telefonen blir veldig varm og lader utrolig sent. Har ladet opp en prosent på en halvtime. Samme om jeg bruker den trådløse laderen eller den vanlige.

 

Vet ikke om jeg tør å la den ligge på lading hele natta når den blir så varm.

 

Min er og blitt M Y E tregere på lading, og blir og varm. Håper Note 4 kommer snart...

 

Jeg tok sjansen på å lade den i natt og det gikk greit. Men batteriet er blitt markant dårligere, nesten så jeg kan se at prosentandelen på batteriet gå nedover.

 

Er ca. en time siden jeg dro ut laderen og nå er batteriet på 84 %. Vanligvis så kan den ligge på 100% i flere timer før det begynner å gå nedover.

Lenke til kommentar

Da har det løst seg med min tlf. angående overoppheting og sen lading.

 

Jeg skulle prøve å kjøre en factory reset, men av en eller annen grunn kom jeg inn i sikkermodus. Da jeg gikk ut derfra og slettet sms-appen gosmspro som jeg lastet ned, virket den som ny igjen. Så da får jeg bare leve med den stygge bakgrunnen i sms appen som fulgte med telefonen.

 

Er det forresten noen som har funnet en bra sms-app hvor man slipper reklame og annen dritt?

Lenke til kommentar

Fått dårlig batteritid etter siste i prate. Flere?

Jeg føler at den holder mye lenger etter siste oppdatering.

Første bruk etter lading holdt det nesten 3 dager, dog med lite bruk i alle fall en dag.

Det ser fortsatt ut til å holde et par dager mellom hver lading. Definitivt ikke dårligere her.

Men noe mer varm under lading, særlig trådløst.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å stille kontrasten på skjermen sin ? Anbefaler det sterkt :) legger ved et bilde av instillingen jeg bruker.. Dere burde også prøve lux, som er et program som overstyrer justeringen av lysstyrken osv, mye bedre enn orginal autolysstyrke. Justeringen av skjermen ligger under generelt - tilgjengelighet. Anbefaler en litt høy lysstyrke til den settingen jeg har, men det er smak og behag.

post-65470-142578_thumb.png

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å stille kontrasten på skjermen sin ? Anbefaler det sterkt :) legger ved et bilde av instillingen jeg bruker.. Dere burde også prøve lux, som er et program som overstyrer justeringen av lysstyrken osv, mye bedre enn orginal autolysstyrke. Justeringen av skjermen ligger under generelt - tilgjengelighet. Anbefaler en litt høy lysstyrke til den settingen jeg har, men det er smak og behag.

Det som er litt tullete med å gjøre endringer der, er at ALT får endret farge/kontrast (selvfølgelig). Det vil si at bilder på galleriet ikke blir "natulig" lenger...

Lenke til kommentar

Føler at fargene er rimelig blasse når den er på orginal setting.. Kan eventuelt ta den over kamera ikonet. Da får du dypere farger som kanskje er mer naturlige. Er vel smak og behag. Det er iallefall den settingen som jeg syntes ser best ut med min lysstyrke. Jeg fikk bare litt dypere farger og litt mer sort nivå.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg denne mobilen. Så først på Samsung sin S5, men ser at denne har overlegent batteri og skjerm. Har i dag en Z1 med invisible shield som skjermbeskytter, finnes det noe bedre enn den til G3? For invisible shield er egentlig grusomt, men billig. Så på linustechtips som viste frem Phantom Glass screen protector, men fant det ikke til G3. Hva bruker dere? Om dere bruker noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...