Gå til innhold

De fleste av dagens kristne er falske.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skjønner. Det er noe som ikke henger på greip med dette her.

 

Eg trur det er ei god samanlikning mellom arvesynda og ein sjukdom. Ta til dømes ein autosomal dominant sjukdom som Mb Huntington. Dersom bestefar har Huntington, og den aktuelle forelder ikkje har diagnostisert sjukdom, vil sjansen din for å verte sjuk vere 25%. Eller vi kan tenkje oss ei kvinne som røykjer gjennom svangerskapet. På grunn av dette får barnet astma, og vert såleis straffa for mor si røykjing. Likeeins som mor sine synder vert overført gjennom placenta og fostervatn, får vi over kvart slektsledd del i arvesynda gjennom unnfanging og forplanting. Konsekvensane er berre i ein mykje større målestokk.

 

Betyr dette at vi ikkje bør føle skuld? I såfall er det vel greitt for ein med Tourettes syndrom å banne fordi han er fødd slik? Eller for ein bipolar i manisk fase å køyre for fort? Sjølv om vi ofte dømer sjuke som utilreknelege, vil eg påstå desse har like så stor grunn til å føle skuld for si dårlege åtferd mot Gud og sine medmenneske. Denne skuldkjensla av å handle mot Guds vilje er på same vis både reell og naudsynt uavhengig av at vår tilstand er medfødd.

 

Så er også eit viktig poeng at vi verte dømde ikkje for kva vi gjer, men for kva vi er. Dersom vi ikkje vert omvendt, vil vi av naturen for alltid vere barn av vreiden. Barn av vreiden vil automatisk trå etter synda og leve etter eigne lyster, uavhengig av eigen persepsjon av moral og etikk. Det er ikkje våre syndige gjerningar som gjer oss syndige, men vi syndar fordi vi er av naturen syndige. Difor er vi også skuldige til døden når vi vel den gamle Adam framfor Guds gåve å verte sagt rettferdig i trua på Jesus, den nye Adam.

 

Rom 5,15: "Likevel er det ikkje såleis med Guds nådegåve som med Adams fall. Mange laut døy fordi den eine fall, men Guds nåde er så mykje større: Han er ei gåve, som i rikt mål vert gjeven til dei mange på grunn av det eine menneske Jesu Kristi nåde."

Endret av Cair Paravel
Lenke til kommentar

 

Du skjønner. Det er noe som ikke henger på greip med dette her.

 

Eg trur det er ei god samanlikning mellom arvesynda og ein sjukdom. Ta til dømes ein autosomal dominant sjukdom som Mb Huntington. Dersom bestefar har Huntington, og den aktuelle forelder ikkje har diagnostisert sjukdom, vil sjansen din for å verte sjuk vere 25%. Eller vi kan tenkje oss ei kvinne som røykjer gjennom svangerskapet. På grunn av dette får barnet astma, og vert såleis straffa for mor si røykjing. Likeeins som mor sine synder vert overført gjennom placenta og fostervatn, får vi over kvart slektsledd del i arvesynda gjennom unnfanging og forplanting. Konsekvensane er berre i ein mykje større målestokk.

 

Betyr dette at vi ikkje bør føle skuld? I såfall er det vel greitt for ein med Tourettes syndrom å banne fordi han er fødd slik? Eller for ein bipolar i manisk fase å køyre for fort? Sjølv om vi ofte dømer sjuke som utilreknelege, vil eg påstå desse har like så stor grunn til å føle skuld for si dårlege åtferd mot Gud og sine medmenneske. Denne skuldkjensla av å handle mot Guds vilje er på same vis både reell og naudsynt uavhengig av at vår tilstand er medfødd.

 

Om en skapning bevisst hadde sørget for at barnebarnet til en med Huntingtons fikk denne sykdommen, eller bevisst hadde sørget for at et barn fikk astma som følge av at moren røkte, så var det en ond skapning. Det du snakker om er følger ingen hverken ønsker eller bevisst sørger for. Det du derfor har gjort her er å vise at når YHWH/Jesus vil straffe barn og barnebarn og barnebarns barn for noe deres forfedre har gjort, så er de perverse og sadistiske, urimelige og urettferdige. Stockholm-syndromet gjør kristne blinde for denne sannheten. Å dra opp enkelteksempler som Tourettes og manisk-depressivitet gjør du vel bare fordi tankeeksperimentet ditt på INGEN MÅTE lar seg overføre til barn med Huntingtons eller astma, dine to første sykdommseksempler. Eller mener du at barn med Huntingtons også skal føle skyld for å ha arvet denne sykdommen?

 

Så igjen, tilbake til trådens tema. Kristne av idag er ikke spesielt falske. Kristendommen har alltid servert et falskt menneskesyn, designet kun for å få folk til å underkaste seg en urettferdig "Gud".

 

[Edit]

Forøvrig mener jeg ikke at folk med Torettes eller manisk-depressivitet skal klandres for noe, det får stå for din regning.

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar

Å dra opp enkelteksempler som Tourettes og manisk-depressivitet gjør du vel bare fordi tankeeksperimentet ditt på INGEN MÅTE lar seg overføre til barn med Huntingtons eller astma, dine to første sykdommseksempler. Eller mener du at barn med Huntingtons også skal føle skyld for å ha arvet denne sykdommen?

Lat meg oppklare. Mine to første eksempel, Mb Huntington og astma, var for å vise at det ikkje er urimeleg at vi må bere laster frå tidlegare generasjonar. I eksempelet astma har vi også med aspektet at forelderen utfører ei skadeleg handling, som påfører barnet sjukdom. I dagens opplyste samfunn, vil det vere naturleg at mor kjenner til skadeverknadene ved å røykje. Dersom ho jamvel gjer det, må vi kunne kalle ho ein vond skapning slik du skriv.

 

Mine to andre eksempel var for å vise at sjukdom ikkje fråtek eit menneske frå skuld. Når vi er ikledd Kristus kan vi heldigvis leggje av oss denne skulda, då Jesus tok på seg all vår sjukdom. Sjukdom som i seg sjølv er eit resultat av syndefallet. Jes 53,4: "Sanneleg, våre sjukdomar tok han på seg, og våre pinsler bar han."

Endret av Cair Paravel
Lenke til kommentar

 

Å dra opp enkelteksempler som Tourettes og manisk-depressivitet gjør du vel bare fordi tankeeksperimentet ditt på INGEN MÅTE lar seg overføre til barn med Huntingtons eller astma, dine to første sykdommseksempler. Eller mener du at barn med Huntingtons også skal føle skyld for å ha arvet denne sykdommen?

Lat meg oppklare. Mine to første eksempel, Mb Huntington og astma, var for å vise at det ikkje er urimeleg at vi må bere laster frå tidlegare generasjonar. I eksempelet astma har vi også med aspektet at forelderen utfører ei skadeleg handling, som påfører barnet sjukdom. I dagens opplyste samfunn, vil det vere naturleg at mor kjenner til skadeverknadene ved å røykje. Dersom ho jamvel gjer det, må vi kunne kalle ho ein vond skapning slik du skriv.

 

Mine to andre eksempel var for å vise at sjukdom ikkje fråtek eit menneske frå skuld. Når vi er ikledd Kristus kan vi heldigvis leggje av oss denne skulda, då Jesus tok på seg all vår sjukdom. Sjukdom som i seg sjølv er eit resultat av syndefallet. Jes 53,4: "Sanneleg, våre sjukdomar tok han på seg, og våre pinsler bar han."

 

Ja, og jeg sier at man ikke har skyld for symptomene i en nedarvet sykdom. Det representerer i mine øyne et pervertert menneskesyn. Men for å gå litt tilbake til trådens tema. Hvem av disse kristne syns du utviser mest falskhet?

1 Korintierne 14:33

3"3 For Gud er ikke uordens Gud men fredens Gud." TULL.

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar
Men for å gå litt tilbake til trådens tema. Hvem av disse kristne syns du utviser mest falskhet?

 

WBC har ingenting med kristendom å gjere. Dei har forvrengt den kristne kjærleiksbodskap til ein bodskap om hat og predestinert fordøming. Eg tek difor avstand frå spørsmålsformuleringa "hvem av disse kristne".

Lenke til kommentar

 

Men for å gå litt tilbake til trådens tema. Hvem av disse kristne syns du utviser mest falskhet?

 

WBC har ingenting med kristendom å gjere. Dei har forvrengt den kristne kjærleiksbodskap til ein bodskap om hat og predestinert fordøming. Eg tek difor avstand frå spørsmålsformuleringa "hvem av disse kristne".

 

Da er det ganske vittig at de sikkert ikke ville ha sett på deg som kristen heller...

 

[Edit]

En kommentar til en Westboro Baptist Church video:

"To be completely honest, the WBC guys are right. What they say is true, every single statement. Now, what I do not get is how come there's so many "christians" who disagree with christianity itself? They are not making stuff up. It's right there on the bible. Slavery, female subjugation, killings of sinners.

If you disagree with that, if you think a God like that could not exist, you're an atheist. Not a christian. So deal with it. Stop going to church. Stop giving money to these fanatics and move on. All that babble about God being love has no roots in the bible. God is vengeance. God is intolerance. God is what has kept humanity separated and fighting each other.

 

Think about it. Back in 50 AD, who do you think would have been a good christian? Those 2 guys, throwing stones at gay people, or you, having sex before marriage and getting drunk on weekends?"

Endret av malmanomar
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke syndet og tar ikke på meg skylden for de som har det.

Kristendommen er diktert slik at alle er syndere, uansett. Vinn-vinn for de religiøse lederene. Makt over de redde sauene.

 

Også de religiøse lederne er syndere, de sier det selv. Så ja, alle er syndere, det er en del av livet, men ikke alle gjør noe med det og da lukter det ganske vondt etterhvert (metafor)

Lenke til kommentar

 

Da er det ganske vittig at de sikkert ikke ville ha sett på deg som kristen heller...

 

Du framstiller det som ord mot ord, men eg bryr meg ikkje så mykje om mennesketankar. Det er ganske tydeleg at WBC har misforstått sin bibel, og det er Bibelen eg reknar som høgste autoritet.

 

Nei, Cair Paravel, Bibelen er skrevet slik at Westboro Baptist Church har like rett som deg. Jesus sa han ikke kom for å oppheve loven eller profetene. Ikke en bokstav skulle forandres. Ikke før himmel og jord gikk under. Det er en fremtidig begivenhet beskrevet i Johannes Åpenbaring. Ergo skulle dagens kristne egentlig følge moseloven. Så kan du sikkert finne andre Bibelsitater som viser noe annet. Fordi den er et stort selvmotsigende makkverk. Dagens liberale kristne er de som har forvrengt Bibelens budskap. Skal man snakke om falske kristne, må man først adressere disse.

 

Matteus 5:17-18 Det Norsk Bibelselskap 1930 (DNB1930)

17 I må ikke tro at jeg er kommet for å opheve loven eller profetene; jeg er ikke kommet for å opheve, men for å opfylle.

18 For sannelig sier jeg eder: Før himmel og jord forgår, skal ikke den minste bokstav eller en eneste tøddel forgå av loven, før det er skjedd alt sammen.

Versene over fra Matteus er fra oversettelsen av 1930. Pussig hvordan "Før himmel og jord forgår" har blitt til "og dette er virkelig alvor" i oversettelsen av 1978. Det er selvfølgelig for å ta fokuset bort fra det faktum at lovene enda står, helt til Himmel og jord går under. Slike forfalskninger var bibeloversetterne i 1978 virkelig flinke til å produsere.

 

Matteus 5:17-18 En Levende Bok (LB 1978)

17 Misforstå ikke – jeg er ikke kommet for å oppheve Moseloven og profetenes advarsler. Nei, jeg er kommet for å oppfylle dem, for at de skal bli satt ut i livet. 18 Jeg sier til dere, og dette er virkelig alvorlig: Hver eneste lov i Skriften skal stå fast til dens hensikt er oppnådd.

Vi kan imidlertid enkelt sjekke hva de greske skriftene egentlig sa [merkelig hvordan oversetterne i det hele tatt fikk til å forandre på dette og andre skriftsteder. Men det var jo fordi de gjorde det bevisst]:

http://biblehub.com/interlinear/matthew/5-18.htm

 

3928 [e]

parelthē

παρέλθῃ

shall pass away

V-ASA-3S 3588 [e]

ho

the

Art-NMS 3772 [e]

ouranos

οὐρανὸς

heaven

N-NMS 2532 [e]

kai

καὶ

and

Conj 3588 [e]

the

Art-NFS 1093 [e]

γῆ ,

earth

 

5 Mosebok 4:2Det Norsk Bibelselskap 1930 (DNB1930)

2 I skal ikke legge noget til det ord jeg byder eder, og I skal ikke ta noget fra, men I skal holde Herrens, eders Guds bud som jeg gir eder.

Salomos Ordsprog 30:6Det Norsk Bibelselskap 1930 (DNB1930)

6 Legg ikke noget til hans ord, forat han ikke skal straffe dig, og du stå som en løgner!

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar
Nei, Cair Paravel, Bibelen er skrevet slik at Westboro Baptist Church har like rett som deg.

 

Viser til tidlegare innlegg om same tema. I forhold til Bibelen er det like feil både å forkaste evangeliet slik som WBC gjer, og å forkaste lova slik liberalteologien gjer.

 

Lova er gjeldande til den minste tøddel. Difor måtte også Jesus leve plettfritt etter lova. Han fullbrakte det vi ikkje kunne gjere, og ved å tru på han får vi del i Jesu fullkomne liv. Difor har også vi oppfylt lova i Kristus. Hebr. 9,13f: "For når blodet av bukkar og oksar og oska av ei kvige gjer heilag og rein i det ytre når det vert skvett på det som er ureint, kor mykje meir skal ikkje då Kristi blod reinsa samvitet vårt frå døde gjerningar, så vi kan tena den levande Gud! For ved ein evig Ande har Kristus bore seg sjølv fram som eit lytelaust offer for Gud."

 

Eg er for øvrig samd i at nyare bibelomsetjingar ofte er mindre presise enn eldre versjonar.

 

 

 

Kjærleiken er oppfylling av lova

8 Ver ingen noko skuldige, utan det å elska kvarandre. Den som elskar nesten, har oppfylt lova. 9 For boda: Du skal ikkje bryta ekteskapet, Du skal ikkje slå i hel, Du skal ikkje stela, Du skal ikkje lysta, eller kva anna bod det så kan vera, dei samlar seg til eitt i dette: Du skal elska nesten din som deg sjølv. 10 Den som har kjærleik, gjer ikkje nesten noko vondt. Difor er kjærleiken oppfylling av lova. 11 De veit kor langt det lid: Timen er komen då de lyt vakna opp or svevnen, for frelsa er oss nærare no enn då vi kom til tru. 12 Natta lid, og det stundar mot dag. Lat oss difor leggja av dei gjerningane som høyrer mørkret til, og ta på oss dei våpen som høyrer ljoset til. 13 Lat oss fara sømeleg fram som på ljose dagen, ikkje i svir og drikk, ikkje i hor og sedløyse, ikkje i strid og misunning. 14 Men kled dykk i Herren Jesus Kristus, og ha ikkje slik omsut for lekamen at det kveikjest lyster.

Endret av Cair Paravel
Lenke til kommentar

 

Nei, Cair Paravel, Bibelen er skrevet slik at Westboro Baptist Church har like rett som deg.

 

Viser til tidlegare innlegg om same tema. I forhold til Bibelen er det like feil både å forkaste evangeliet slik som WBC gjer, og å forkaste lova slik liberalteologien gjer.

 

Lova er gjeldande til den minste tøddel. Difor måtte også Jesus leve plettfritt etter lova. Han fullbrakte det vi ikkje kunne gjere, og ved å tru på han får vi del i Jesu fullkomne liv. Difor har også vi oppfylt lova i Kristus. Hebr. 9,13f: "For når blodet av bukkar og oksar og oska av ei kvige gjer heilag og rein i det ytre når det vert skvett på det som er ureint, kor mykje meir skal ikkje då Kristi blod reinsa samvitet vårt frå døde gjerningar, så vi kan tena den levande Gud! For ved ein evig Ande har Kristus bore seg sjølv fram som eit lytelaust offer for Gud."

 

Eg er for øvrig samd i at nyare bibelomsetjingar ofte er mindre presise enn eldre versjonar.

 

Ifølge den mest korrekte oversettelsen av Matteus er det ikke fullbrakt før når Himmel og Jord forgår. derfor snakker han heller ikke her om sin egen korsfestelse, han snakker om Himmel og Jord som går under. Johannes Åpenbaring. Når Jesus døde ble det vel bare mørkt en stund og så et lite jordskjelv. Moselovene gjelder derfor enda og 99,999% av dagens kristne er derfor falske kristne. Men som jeg også sa, du kan sikkert grave opp bibelsitater som viser noe annet. Matteus viser imidlertid tydelig at Jesus snakker om dommedag som sluttfase av lovens gyldighet, ikke sin egen død.

 

Hva tror du er årsaken til at nyere bibeloversettelser er mindre presise enn de eldre?

Man skulle anta at det var en umulighet, men ikke for forfalsknerne av 1978. For som jeg sa, de forfalsket Bibelen bevisst, i dette tilfellet for å få folk til å glemme forpliktelsene til moseloven.

 

[Edit]

I forhold til innlegget du henviste meg til, du sa:

"Min konklusjon er difor at lova framleis er like mykje gjeldande."

Så se til å holde den da, Cair Paravel. Prøv i det minste. Prøv hardere. Masse idioti du kan etterstrebe å overholde for å teste din egen overbevisning. Du kalte meg antikrist og djevelen. Hva er du selv, når du ikke etterstreber å til fulle holde disse lovene?

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar

Ifølge den mest korrekte oversettelsen av Matteus er det ikke fullbrakt før når Himmel og Jord forgår. derfor snakker han heller ikke her om sin egen korsfestelse, han snakker om Himmel og Jord som går under.

 

Joh 19,28-30: "Jesus visste no at alt var fullført. Og for at Skrifta skulle oppfyllast, sa han: «Eg er tyrst.» Det stod eit kar med eddikvin der. Av den vinen fylte dei ein svamp, som dei sette på ein isopstilk og heldt opp til munnen hans. Då Jesus hadde fått eddikvinen, sa han: «Det er fullført!» Så bøygde han hovudet og anda ut."

 

Ved Jesu død vart lova oppfylt med alle sine krav og gjerningar. Lova er framleis gjeldande, slik verset frå Matteus seier, men den kan ikkje lenger døme oss. Vi er reine og rettferdige i Jesu reinsande blod. Forhenget i tempelet har revna og vi har fått del i den nye pakt.

 

Grunnen til at nye omsetjingar er mindre presise er nok at mange ønskjer å gjere Bibelen meir "eteleg" for verdslege menneske. Særleg den nyaste utgåva har gått langt i gjere kristendommen meir rasjonell, til dømes ved å fjerne jomfrufødselen gjennom å omsetje "almah" til ung kvinne. Sjølv nyttar eg helst Norsk Bibel si 88-utgåve som er meir konkordant i forhold til grunnteksta.

Lenke til kommentar

Grunnen til at nye omsetjingar er mindre presise er nok at mange ønskjer å gjere Bibelen meir "eteleg" for verdslege menneske. Særleg den nyaste utgåva har gått langt i gjere kristendommen meir rasjonell

Hvordan tror du YHWH/Jesus kommer til å straffe disse bibelforfalsknerne fra 1978? [Vi er selvsagt ikke satt til å dømme, så la det bare være hypotetisk.]

Har de ikke gjort noe som grenser til å spotte den Hellige Ånd?

 

Vil du karakterisere dem som falske kristne, jfr. trådens tema?

Endret av malmanomar
Lenke til kommentar
Hvordan tror du YHWH/Jesus kommer til å straffe disse bibelforfalsknerne fra 1978? [Vi er selvsagt ikke satt til å dømme, så la det bare være hypotetisk.]

Har de ikke gjort noe som grenser til å spotte den Hellige Ånd?

 

Vil du karakterisere dem som falske kristne, jfr. trådens tema?

 

Det vert eit spørsmål om kvar enkelt sitt personlege hjarteforhold til Jesus. Eg ser difor ikkje noka meining i å synse kring slike ting. Vi er alle skuldige i straff, vi er alle avhengige av Jesus. Min definisjon av falske kristne er at dette er menneske som kallar seg kristne, men ikkje har eit rett forhold med Gud.

 

I forhold til innlegget du henviste meg til, du sa:

"Min konklusjon er difor at lova framleis er like mykje gjeldande."

Så se til å holde den da, Cair Paravel. Prøv i det minste. Prøv hardere. Masse idioti du kan etterstrebe å overholde for å teste din egen overbevisning. Du kalte meg antikrist og djevelen. Hva er du selv, når du ikke etterstreber å til fulle holde disse lovene?

 

Vi kan ikkje oppfylle lova ved å prøve hardt. Vi må verte ikledd Kristi rettferd. Når vi tek imot Jesus, vil det nye livet leve i oss. Gud sjølv vil verke i oss til heilaggjering, slik at vi vert meir og meir lik Kristus.

Lenke til kommentar

 

 

Det vert eit spørsmål om kvar enkelt sitt personlege hjarteforhold til Jesus. Eg ser difor ikkje noka meining i å synse kring slike ting. Vi er alle skuldige i straff, vi er alle avhengige av Jesus. Min definisjon av falske kristne er at dette er menneske som kallar seg kristne, men ikkje har eit rett forhold med Gud.

 

Vi kan ikkje oppfylle lova ved å prøve hardt. Vi må verte ikledd Kristi rettferd. Når vi tek imot Jesus, vil det nye livet leve i oss. Gud sjølv vil verke i oss til heilaggjering, slik at vi vert meir og meir lik Kristus.

 

Om forfalskning av Bibelen tilsvarer spotting av den Hellige Ånd er dette vel på ingen måte noe som er gjenstand for synsing. Bibelen sier klart at spotting av den Hellige Ånd IKKE tilgis, det står ingenting om at dette tilgis om man har et nært forhold til Jesus. Det står tvert imot at dette er den eneste utilgivelige synd.

 

Nei, det er klart, vi er skitne fra fødselen ifølge dere. Men du skulle prøvd hardere, Paravel. Det er så mye du gir blaffen i. Patetisk å ha masse lover, som gjelder, om man ikke skal følge dem. Fakta er at mengden og absurditeten i disse lovene er årsaken til at en "gudfryktig" mann som deg ikke engang gidder prøve.

Lenke til kommentar

Min definisjon av falske kristne er at dette er menneske som kallar seg kristne, men ikkje har eit rett forhold med Gud.

De som faller inn under din definisjon av "falske kristne" deler samme definisjon som deg, og du faller naturligvis inn under din egen definisjon av "falske kristne".

 

For meg er "falsk kristen" en logisk tankefeil på samme nivå som en falsk skotte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...