Gå til innhold

– iPhone er et statussymbol


Anbefalte innlegg

Stakkars de med så dårlig selvtillit at de kjøper telefon eller produkter basert på hva andre rundt dem har, istedenfor å sette seg inn i hva de selv kunne trengt best. En jeg kjenner kunne tenkt seg en telefon med stor og klar skjerm, men endte opp med å gå for en iPhone 5s da de fleste i vennegjengen hadde en slik. Svake menneske.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars de med så dårlig selvtillit at de kjøper telefon eller produkter basert på hva andre rundt dem har, istedenfor å sette seg inn i hva de selv kunne trengt best. En jeg kjenner kunne tenkt seg en telefon med stor og klar skjerm, men endte opp med å gå for en iPhone 5s da de fleste i vennegjengen hadde en slik. Svake menneske.

 

Har kanskje en del å gjøre med det faktum at når man selv ikke har så veldig god peiling så er det fort veldig trygt å komfortabelt å gå for det samme som de rundt deg har, spesielt om du vet at disse har veldig god erfaring med det de har.

 

Det er jo dessverre ikke sånn at man kan dra på utsalgssteder å tro man får noen god veiledning, alt for mange selgere i butikk er enten alt for opptatt med å selge X-produkt, eller så er de alt for farget av egne personlige preferanser når de skal anbefale et produkt og er generelt alt for dårlige til å sette seg inn i kunden sin faktiske situasjon. En del kunder er også litt dårlige på å få frem hva de faktisk er ute etter og hvor selger fort ender opp med å snakke "over" kunden som skaper komplikasjoner det også.

 

 

Alt i alt så blir det veldig enkelt for mange å bare anskaffe det venner og familie har og er fornøyd med, uavhengig av egne preferanser og behov. Det er jo ytterst få som sitter å finleser nettsider og tester ut og inn, og selv mange som gjør dette ser jo ikke alltid ut til å ha noe særlig opplegg til å fordøye informasjonen de leser så det er jo ikke alltid så enkelt å finne "det beste" for veldig mange brukere der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

liker ikke iphone i det hele tatt, stygg, skjermen er for liten, os-et kan forandres lite, skjermen er mindre følsom en på eks. HTC One(er ikke bare meg, er sagt av flere) for lite batteri, med samme bruk har en HTC One(og de fleste andre android toppmodeller) fortsatt 30-40% strøm igjen når en Iphone har skrudd seg av på grunn av mangel på strøm. den er svakere. patetisk med bare en knapp som altid er der, og tilbakeknapp er altid øverst i apper som igjen man noen ganger må presse flere ganger på på grunn av følsomheten i skjermen.

 

det er bare noen av tingene som jeg mener/er fakta.

Lenke til kommentar

liker ikke iphone i det hele tatt, stygg, skjermen er for liten, os-et kan forandres lite, skjermen er mindre følsom en på eks. HTC One(er ikke bare meg, er sagt av flere) for lite batteri, med samme bruk har en HTC One(og de fleste andre android toppmodeller) fortsatt 30-40% strøm igjen når en Iphone har skrudd seg av på grunn av mangel på strøm. den er svakere. patetisk med bare en knapp som altid er der, og tilbakeknapp er altid øverst i apper som igjen man noen ganger må presse flere ganger på på grunn av følsomheten i skjermen.

 

det er bare noen av tingene som jeg mener/er fakta.

 

 

Nå har jo ikke dette noe med artikkelen eller det som diskuteres her å gjøre? Du kan forsåvidt stryke biten med fakta da minst halvparten av det du ramser opp er 110% dine egne, personlige preferanser og ikke noe fakta i det hele tatt. Og mye av det andre er høyt diskutabelt og må settes i litt perspektiv før man utroper noe som fakta .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så pinlig? Hadde det vært mindre pinlig om det var en kombinasjon av Galaxy S4, ThinkPad W520 og Sony Xperia Tablet Z?

 

Forstår dog ikke helt hva han skal med alle tre på engang, Macen burde jo gjøre iPaden overfladisk eller andre veien i en slik sammenheng. Om han da ikke er som meg, som gjerne har noe video eller annet innhold kjørende på nettbrett mens han jeg på maskinen.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvorfor er det så pinlig? Hadde det vært mindre pinlig om det var en kombinasjon av Galaxy S4, ThinkPad W520 og Sony Xperia Tablet Z?.

Litt mindre pinlig, men det er jo ikke nødvendig å utsette hele maskinparken for kaffe og matrester.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Jeg vil nå heller si at iPhone signaliserer enten prinsippløshet eller kunnskapsløshet.

 

Og kommentarer som dette signaliserer hva? :rofl:

Innsikt og evne til å tenke utenfor boksen.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil nå heller si at iPhone signaliserer enten prinsippløshet eller kunnskapsløshet.

Og kommentarer som dette signaliserer hva? :rofl:

Innsikt og evne til å tenke utenfor boksen.

 

 

Er det å mene at iPhone eiere er prinsippløse og kunnskapsløse å ha innsikt og tenkte utenfor boksen altså? Den var ny må jeg si....haha!

 

Lener meg litt mer i retning bedreviter og arroganse jeg da. Men hey...jeg eier jo en iPhone så jeg er tross alt kunnskapsløs :rofl:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg finner det ganske merkelig at folk i denne tråden ikke skjønner hvorfor akkurat iPhone har blitt et statussymbol. Den er en av de dyreste telefonene tilgjengelig på markedet, samtidig som du er sikker på å ikke skille deg ut. For barn og ungdom er jo dette midt i blinken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Må bare føye til at jeg har bare gode tanker om folk med iPhone, blant annet kona og tre bonusbarn. Betalt av meg, that is. Etter to egne iPhones har jeg gått tilbake til Android. Utrendy eller ikke, jeg får i det minste ha laderen min i fred.

Lenke til kommentar

Må bare føye til at jeg har bare gode tanker om folk med iPhone, blant annet kona og tre bonusbarn. Betalt av meg, that is. Etter to egne iPhones har jeg gått tilbake til Android. Utrendy eller ikke, jeg får i det minste ha laderen min i fred.

 

 

 

Jeg finner det ganske merkelig at folk i denne tråden ikke skjønner hvorfor akkurat iPhone har blitt et statussymbol.

 

Fordi vi ikke er fjortisser med rike foreldre.

 

 

Kremt.

 

:p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Må bare føye til at jeg har bare gode tanker om folk med iPhone, blant annet kona og tre bonusbarn. Betalt av meg, that is. Etter to egne iPhones har jeg gått tilbake til Android. Utrendy eller ikke, jeg får i det minste ha laderen min i fred.

 

 

 

Jeg finner det ganske merkelig at folk i denne tråden ikke skjønner hvorfor akkurat iPhone har blitt et statussymbol.

 

Fordi vi ikke er fjortisser med rike foreldre.

 

 

Kremt.

 

:p

 

Kremt nok til at du ikke leste det han sa. Han sier at han gode tanker om iPhone som jeg ikke sier noe på. Det han også sier er at ingen av dem som har en iPhone i hannes familie tar sine iPhones som et statussymbol.

 

Vi snakker om folk som tar sine iPhones for mere statussymbol enn det klær, sko og hårfrisyre osv er. Og det er disse folkene som er fjortisser som jeg snakker om.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

iPhone er den telefonen med desidert best følsomhet når det kommer til nøyaktighet og skriving. Det er min erfaring.

 

men da går dine erfaringer mot mange andres og noen tester jeg har sett for en stund siden, verd og nevne at billigmobiler og android mobiler for 3+ år siden var dårligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

liker ikke iphone i det hele tatt, stygg, skjermen er for liten, os-et kan forandres lite, skjermen er mindre følsom en på eks. HTC One(er ikke bare meg, er sagt av flere) for lite batteri, med samme bruk har en HTC One(og de fleste andre android toppmodeller) fortsatt 30-40% strøm igjen når en Iphone har skrudd seg av på grunn av mangel på strøm. den er svakere. patetisk med bare en knapp som altid er der, og tilbakeknapp er altid øverst i apper som igjen man noen ganger må presse flere ganger på på grunn av følsomheten i skjermen.

 

det er bare noen av tingene som jeg mener/er fakta.

 

Nå har jo ikke dette noe med artikkelen eller det som diskuteres her å gjøre? Du kan forsåvidt stryke biten med fakta da minst halvparten av det du ramser opp er 110% dine egne, personlige preferanser og ikke noe fakta i det hele tatt. Og mye av det andre er høyt diskutabelt og må settes i litt perspektiv før man utroper noe som fakta .

du vet at / ikke bare betyr og? den vanligste bruken for / er eller som i at tingene jeg skrev er ting jeg mener ELLER fakta. så du feila nettop.

 

det med mindre batteri, mindre nøyaktig skjerm og er svakere er alle 100% fakta mens det andre er ting som jeg mener som kan være forsjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...