Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg vet 100% sikkert, så kan jeg anta at FFP ligger å plager deg ekstremt mye. Tror de selger / låner for å ikke gå med alt for mye i underskudd :)

Skrevet

Falcao, Alderweireld, Schneiderlin, Cleverley, Defoe, Rodriguez, Sandro, Chicharito, Carvalho, Negredo, Blind.

Shuffle up and deal!

Falcao - Arsenal (lån)

Alderweireld - Southampton

Schneirderlin - Southampton

Cleverley - Aston Villa

Defoe - Toronto

Rodriguez - ?

Sandro - Tottenham

Chicharito - Real Madrid (lån)

Carvalho - Sporting

Negredo - Vallencia (lån)

Blind - United

Skrevet

Sitter med en følelse av Wenger trår til i dag og henter Falcao på lån. Tror ikke han vil kjøpe han. Men tror også han ser at det er så sinnsykt kritisk for Arsenal å få inn en toppspiss, i hvertfall nå som Giroud er ute halve sesongen. Forskjellen på å kjempe om gullet og å havne i EL for Arsenals del.

Skrevet

...

Falcao - Arsenal (lån)

Tror du virkelig at det skjer? Er det ikke bare Daily Mail som har meldt det ryktet?

Jeg tror han ender opp i City, og det blir helt kaos i media som linker han til både United og City. :)

Skrevet

Idag er siste dag før eksamen. Liverpool, Chelsea og City ser ut til å ha gjort leksene sine mens United og Arsenal går for det klassiske skippertaket. Blir spennende.

• Liker 1
Skrevet

United har faktisk gjort leksene sine de også spør du meg. Det vil si. De har sluntret unna og skulket timene de siste årene, men i år har de gjort det nesten så bra som det kunne gjøres. Alt kan ikke fikses på en sommer. Det skjer mer i Januar vil jeg tro.

Inn: 1x stopper, 1x venstreback, 1x CDM, 1x box2box og di fucking Maria.

Ut: 2x stoppere, 2x venstrebacker, 1x CAM(10'er), og sannsynligvis forsvinner Cleverley og Hernandez også. Ikke så gale som enkelte vil ha det til :)

Skrevet

Nå er jo ryktene om Falcao sterkest rundt City, United og arsenal. Skjønner ikke hva de to førstnevnte skal med han, de har begge gode spisser. Tror likevel City trekker det lengste strået.

Skrevet

Håper ikke vi kjøper han, da burde vi heller bruke pengene lengre bak. Jeg både håper og kan ikke tro at det skulle være aktuelt engang. #Falcao-OUT!

Skrevet

Håper ikke vi kjøper han, da burde vi heller bruke pengene lengre bak. Jeg både håper og kan ikke tro at det skulle være aktuelt engang. #Falcao-OUT!

Skal ikke RVP opereres eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...