Gå til innhold

Ser ut som at folk begynner å våkne opp fra å beskytte islam og heller se det for hva det er.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ja, det er virkelig imponerende å se egoer rulle seg i sin selvgodhet, og slenge rundt seg med personkarakteristikker - sier mer om taleren og lytteren, enn det sier noe spesielt intelligent om "problemet"

Lenke til kommentar

Ja, det er virkelig imponerende å se egoer rulle seg i sin selvgodhet, og slenge rundt seg med personkarakteristikker - sier mer om taleren og lytteren, enn det sier noe spesielt intelligent om "problemet"

kjærring :p

Tørr bare å kritisere det som er trygt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg vet ikke hvem jeg synes er verst, den troende som hardnakket og tvert står på sitt, om det så er helt på tyttebærtur, eller den kritiserende slasken som benytter seg av den forannevnte "troende", for å vise seg frem i all sin prakt og velde

 

Jeg forstår litt av grunnen for at en del muslimer er motstandere av vestlig kultur, og spesielt den så kalte "underholdningskulturen" - ikke blir man opplyst, ei heller er det særlig morsomt - i beste fall kan man kanskje si at det er litt sånn krampaktig morsomt, men da mener jeg det finnes lovlige medisiner man heller kan døyve smertene med, enn å invitere alle disse fjolsene inn i sin egen stue

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Er du uenig i at "islamofobi" er et uttrykk som blir misbrukt? Hva synes du eventuelt er bra med dette uttrykket?

 

 

Hvorfor spør du meg?

Lenke til kommentar

 

 

 

Er du uenig i at "islamofobi" er et uttrykk som blir misbrukt? Hva synes du eventuelt er bra med dette uttrykket?

 

 

Hvorfor spør du meg?

 

Jeg lurte på om du bare reagerte på måten de snakket på, eller om du også var uenig i innholdet. Jeg lurte særlig på dette i forbindelse med sitatet av Hitchens.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Neida, jeg uttalte meg på generelt grunnlag, som er at vi fordummes av den typen idiotisk show og drama

 

Og mange av de som hyler høyest om hvor smarte og geniale de menneskene er for sine formuleringer, og gemene tricks - her selv fint lite å fare med, og henger seg bare på den påståtte "genialiteten". Samme som troende, som legger seg flate for profeter ditt og datt

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Neida, jeg uttalte meg på generelt grunnlag, som er at vi fordummes av den typen idiotisk show og drama

 

Og mange av de som hyler høyest om hvor smarte og geniale de menneskene er for sine formuleringer, og gemene tricks - her selv fint lite å fare med, og henger seg bare på den påståtte "genialiteten". Samme som troende, som legger seg flate for profeter ditt og datt

Drama som underholdning er dårlig, drar ut det værste :/

 

r/atheism er her :

"tipping intensifies" ^^

tumblr_inline_n4idjrD5K71rab9wn.gif

 

Jeg antar vel å bøye ned for islam funker også for feige ateister som deg :)

Endret av JackDuk
Lenke til kommentar

Moderatormelding

 

 

Til generell informasjon:

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.

 

Brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

Flere innlegg i denne tråden ligger helt i grenseland for hva som aksepteres. Det oppfordres derfor til at retorikken forbedres heretter.

 

 

Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.

LiamH
:)

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...