Gå til innhold

Nesten morsomme svar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men her var det en god del som ikke har så ofte sex ja , noen som ønsker å utdype hva de mener som er hovedproblemet til at de får så lite?

Jeg kan gjerne svare. For mitt vedkommende er det så enkelt som at jeg ikke har en partner. Jeg er over den alderen hvor man farter på byen.

 

Merksnodig sjekkemetode - Utrolig at den virket på byen :D

Kutter du ut fartingen nå som du ikke er på byen, så skal du se det kan hjelpe på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om blod er tykkere enn vann finnes også saus og stål - det er viktig i noen sammenhenger å huske at man har ingen plikt overhodet til å pleie et forhold til sin familie, og man kan fint ha det bedre uten. Hvis du trives i vannet og det behandler deg fint, er det ingen grunn til å velge det bort fremfor blodet, dersom blodet drukner og brenner deg gang på gang.

Familie kan være rasshøl på lik linje med andre rasshøl, og rasshøl kan man like godt holde seg unna, uansett hvem som fødte dem eller hvem de har født.

Enig, bortsett fra at jeg tror du blander hvilket hull folk kommer ut av.
Lenke til kommentar

Jeg kom over denne, som var mitt eget svar for 4 år siden, som jeg hadde glemt, og lo høyt. I en tråd om å ikke barbere seg i november:

 

Jobber dessuten med hakeskjegg atm.

Jasså? Og hva slags skjegg har du på fritida?

 

Edit: Jeg hadde visst mange gullkorn på den tiden.

 

 

I en tråd om slanking.

Dessuten langt mindre frossenpizza.

Hvis du spiser pizzaen frossen vil du faktisk holde deg slankere enn om du varmer den opp først. Det skyldes at da vil kroppen forbrenne energi for å tine pizzaen inne i magen din. wink.gif

 

 

Fra helseforumet.

Tilfeldig stikking i magen

Har du noe uoppgjort med gjengmiljøer?

 

 

Optimister dumme?

Alle mennesker er dumme.

 

 

Topic: Hadde du sugd en mann for å bli filmstjerne?

Svar: Kanskje for å slippe å bli filmstjerne.

 

 

Topic: Hvilke varer går fort ut på dato?

Svar 1: mat varer

Svar 2: Men han spurte etter noe som ikke varer!

 

 

Din "flaueste" situasjon:

Har nettopp fått undercut, så mens jeg sto og snakka med noen kompiser sa at jeg jeg syns sidecut ser jævlig stygt ut. Så står en i paralellklassen bak meg, gjett hva! Han hadde sidecut

 

Faen så kleint

Han skulle gitt deg en uppercut.

 

 

drivhus

Jeg har alltid vært litt skeptisk til hus som ikke er festet skikkelig, men hver sin smak.

 

 

Tenk om en patologisk løgner hadde vært innlagt der og så kommet til USA og fortalt om det.

- I was hospitalized because I'm a pathological liar.

- Where?

- At Lier hospital!

 

og du må huske at energi ikke kan skapes, bare forflyttes fra en form til en annen.

Man kan vel kanskje si at man "skaper energi" hvis man legger et batteri inn i et skap?

 

 

- jeg orker ikke diskutere med kverulanter

- Velkommen til internett, jeg skjønner du er ny her. :)

Endret av Tåkelur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

I dag laget jeg skoleboller.

 

XZdITWO.jpg

 

Ikke verst for en nybegynner, synes jeg. :wee:

Litt ned:

 

 

 

De øverste der så veldig fine ut

De er akkurat de samme som de på fatet. De er bare dynket i melis og kokosmasse. :)

 

Tusen takk for fine kommentarer. :wee: Litt stolt av meg selv i dag. :D

 

Ikke vær det.. Husk at det er vanvittig mange andre som klart det minst like bra eller bedre før deg, så at du har klart å bake noen ok skoleboller er ingen stor bragd.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...