Gå til innhold

Nesten morsomme svar


Anbefalte innlegg

Greit da lager vi en kjapp science fiction historie på norsk (har ingen erfaring på dette punktet så blir morsomtå se hva som skjer)

 

regler: ikke bajsepromp 3 åring oppførsel.

 

Admiral Xin-Jian er ombord i skipet i Omni Modus (OM) flåten i bane rundt jorden over den vestre Artiske Barents Regionen (ABR).

 

En bataljon er tatt til fange av De Opplyste (DO) i fjellene utenfor Tromsø som bruker værendrings våpen for å holde av den krypterte radio kommunikasjonen til OM resistansen og evt fremrykk.

 

De har en guerillja hær stasjonert i fjellene over grensen til Sverige kun utruster med små laservåpen, energi-skjold og snuskutere med usynlighets teknoilogi.

 

"Hva faen gjør vi" spør Admiralen med sukkende blikk?

Småmorsomt at do begynner med å drite i dine egne regler. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan man bli smittet av noen med vannkopper når man har hatt det Før?

Nei, fordi man allerede har det. Vannkoppeviruset (VZV) forsvinner nemlig ikke fra kroppen etterpå. Isteden så gjemmer det seg inni noen nerver i ryggmargen. Det som kan skje er at viruset du selv har kommer seg løs og infiserer deg igjen. Da får du sykdommen helvetesild.

 

Helvete-sild, er det et annet navn på surstrømming?
Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre? Har jeg brukket tåa?

Jeg trakka over med noen høyhelte sko i går, det gjor ikke så veldig vondt med det samme så begynte det å bli vondere og vondere. Jeg hovnet opp og er pitte litt blå, den er også litt skjev.

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Hjelp!!!!

Hvis man er usikker på om en tå er brukket er det enkleste å slå hardt på den med en øks. Da blir man helt sikker.
Lenke til kommentar

Emne: Det siste du drakk/spiste?

Emnetittelen minner meg om "famous last words." Bare at det er "famous last foods."

 

"Jeg plukket ut alle glasskårene."

"Denne er fortsatt like god, selv om den lukter litt bitre mandler."

"TNT, det er vel en grønnsak?"

 

Og "siste dagen hennes i dag" på jobb og andre steder. Som psykiatrisk. Aller siste dagen. Jeg får skrive en setning til her, for ikke å la den morbide spøken bare bli ... hengende ... i lufta liksom.

 

Der var det forresten endel med spiseforstyrrelser. Da hadde det heller blitt "det siste du ikke drakk/spiste?"

 

"Nei takk, jeg er på kostliste." Høres ut som å være på menyen til Hannibal Lecter.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

e: Faen så mett man skulle bli av en halvliter Hansa pilsner og to glass vann, samt en pizza med halvstekte cherrytomater, parmaskinke, parmesan, pesto og mozzarella. Og en banansplitt med jordbær og sitronmelisse til dessert.

Huff, da. Du skulle nok ha droppet den sitronmelissen. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...