Gå til innhold

Nesten morsomme svar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De henger nå slått opp i kassa, ikke noe å pugge men man lærer de seg rimelig fort helt uten pugging. Har forøvrig hele 3 PLU for epler, rød, grønn og gul. Resten kommer pakket inn med strekkode

Jada, men man kan ikke slå opp hver jævla banan og grapefrukt og gressløk når de kommer rasende inn på båndet. Ikke var det særlig godt sortert heller, så de gangene jeg måtte lete så var det i 10-20 sider med 10 bilder på hver side. Av varierende kvalitet.

 

Nødløsningen var å dikte opp en rimelig pris (5,-) og punche inn "diverse frukt/grønt" :)

 

Du trenger ikke slå opp hver grapefrukt. Alle har samme PLU-nummer.

 

 

Og vanlige bananer og jævla bananer har også samme PLU-nummer.

 

Endret av Tåkelur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg blar ofte igjennom helseforumet, så når jeg så denne på dette diskuteres nå var det først som falt meg inn ...

... at vedkommende hadde en sykdom i tarmen, som tarmkreft eller chrons. Men når jeg trykket på linken var det til bilforumet.

Den gang da og hver gang når.

Endret av dovifte
Lenke til kommentar

Jeg tenkte det var overflødig å anonymisere sitatet når kilden er rett over, men la gå. Tråden er uansett for morsomme svar på innlegg lagd andre steder i forumet. Ditt svar var ikke morsomt og på ett av innleggene i denne tråden, altså dobbel fail.

 

Noe jeg demonstrerte tilbake, men do tok visst ikke ironien.

 

Nå skal jeg drikke litt mer surmelk så jeg blir enda surere. Skål! Do-skål, faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg slo hånda inn i veggen om og om igjen så hardt jeg kunne omtrendt, og nå er den øm og hoven på tross av at jeg la på ispose.

 

Hva er det i veien med meg som ikke angrer på at jeg gjør sånne ting?

Du burde slutte å bruke anabole steroider.

 

Edit: Redigering av innlegg er gjort for å holde original poster anonym.

Endret av dovifte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hei hei.

Jeg er elev ved Sonans, og tenkte jeg skal lage meg en ordentlig og oversiktlig eksamensperm i alle fagene mine. Da spessielt tenker jeg på Norskfaget. Noen som har laget en slik perm før, som vil dele hvordan du satte opp permen. Hvilke punkter som er med, og hva som er viktig å ha med/lurt å la være.

 

Det samme gjelder for de andre realfagene som matte, biologi og kjemi. En oversiktlig eksamensperm jeg kan bruke under eksamen. I realfagene har jeg bare en oversikt over kapittlene med oppgaver og stikkord. Er dette nokk?

 

Gjerne spør om noe her ble uklart. Men ikke noe usakelig her, vær så snill. Jeg trenger virkelig hjelp!

 

Jeg har sperm, men den har ikke gjennomgått eksamen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Mener å ha lest at de har klart å gjennomføre en hjernetransplantasjon på en ape, som overlevde. Eneste var at den ble lam.

Det var egentlig mer imponerende at de byttet fra ape til lam enn at de byttet ut hjernen.

 

Egentlig er lammet en geit. De bare glemte å lese merkelappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...