Gå til innhold

Her er ha på-dingsen mange foreldre har ventet på


Anbefalte innlegg

Skal du følge hvert skritt hunden går? SKal han ikke få drite i fred?????

 

Hvor er borgerrettighetene og ikke minst dyrevernerne.

Hehe, tatt på kornet en del av kommentarene her i tråden. Det er jo ikke snakk om at politi, myndigheter, NSA og det som verre er skal drone-overvåke ungene på dass. Det er kun for foreldre/hundeeiere etc. og bør selvsagt ikke brukes ukritisk/kontinuerlig.

 

Hundene skal ikke drite i fred uten at eierne vet hvor. Eierne skal alltid plukke opp etter svinet. Ikke at jeg er så naiv at jeg tror folk kjøper GPS-sporing for å kunne plukke opp mer hundedrit. Mange hundeeiere vil se minst mulig hvor bikkja driter. De ser heller opp i lufta og plystrer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

on-topic: Tenkte mest til om bikkja eventuelt forsvant jeg da. :)

 

off-topic: Er ellers veldig enig i at hundeeiere får plukke opp dritten. Det hender til og med jeg plukker opp etter andre om det er i borettslaget. Det er nok av fordommer mot hunder og deres eiere, så det gagner ingen å la det ligge.

Unntaket er om man er langt inn i skogen, utenfor sti. Da kan naturen rydde opp. Med det sagt er det svært sjelden jeg ser hundeeiere la dritten ligge. Men det skjer åpenbart ofte nok. Det jeg sliter mest med å forstå er de som tar seg bryet med å plukke det opp, legge det i pose, for så å kaste posen noe annet sted enn i søpla. Da har man jo bare gjort vondt verre.

 

Hund != svin. Selv om griser også kan fungere som husdyr for spesielt interesserte. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke turområde nært huset men ungene må likevel sykle slalom mellom hundedritten. Både her og i skole/barnehage-området. Jeg kan ikke få sagt klart nok hvor mye jeg misliker den type oppførsel, selv om jeg har prøvd så godt jeg har kunnet de gangene jeg har tatt folk på fersken.

Lenke til kommentar

Thank you so much for spreading the #Tinitell word!

Some insider info: Tinitell includes a basic set of functions; the reinvention of the walkie-talkie, with only one button. While it's good at gathering personal metrics, its main pur
pose is to make it easier to talk with friends and family. In a time when people want innovation, we hope that its lack of screen in fact will make it stronger as a product. Time will be conveyed with LEDs on the inner portion of the hard plastic ring, and even though the first version excludes media and entertainment, it reinvigorates the essence of a straightforward mobile phone. We also hope we can push for new audiences down the line. But first we must reach our funding goals on Kickstarter!

Mats Horn, CEO of Tinitell

Lenke til kommentar

 

 

Komisk å se så mange - garantert uten barn selv - uttale seg om hva foreldre burde og ikke burde gjøre.

Er ikke de som har barn inhabile da? :tease:

Vet ikke helt om du kan betydningen av inhabil når du uttaler deg nå. Foreldre er inhabile ovenfor barna sine, men mistenker at det var noe annet du mente enn at foreldre står barna sine nær?

Lenke til kommentar

Er det ikke meninga at barn skal lære ting selv lenger? Ser man tilbake til når man ikke hadde alle disse dingsene, så ble det folk av dem og. Tror nesten de hadde det bedre.

Nå.... Man kan da la barnet lære selv om man har denne dingsen på i dyreparken i Kr.sand. Men da under kontrollerte former.

 

Det er såpass mange creeps i farten for tiden at det er min største frykt hvis ungen forsvinner for meg. Men hvis eg da kan finne hun/han fort og heller holde litt avstand til de selv skjønner at nå har foreldre forsvunnet så kan de lære av det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...