Gå til innhold

Hvilken film/serie har du sett aller mest ganger? (max 3 alternativer)


MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe tall på hvor mange ganger jeg har sett disse, men de snurres noen ganger årlig.

 

Filmer:

 

The Godfather pt. I og II

Scarface

American Werewolf in London

Bram Stokers Dracula

Texas Chainsaw Massacre

Evil Dead(orginale)

The Shining

Psycho(orginale)

 

Serier:

 

Seinfeld

Oz

The Wire

Band Of Brothers

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Filmer:

Commando (1985)

En all time favoritt som jeg har slitt ut en 2-3 ganger på VHS og senere handlet inn ørten forskjellige utgaver av på DVD og Blu-Ray.

Cobra (1986)

Stallones beste solofilm, slår aldri feil.

The Terminator (1984)

Arnold som ustoppelig drapsmaskin gruser den lydige og moralske barnepiken til Eddie Furlong any time, any day.

Big Trouble in Little China (1986)

Den mest underholdende av de 3 mesterverkene Kurt Russell og John Carpenter gjorde på 80-tallet.

Synd de ikke lagde en oppfølger til denne i stedet for den bleke 90-talls suppa Escape from L.A.

Predator (1987)

Sly kan hente inn det som går og kryper av universets tøffeste macho menn til Expendables serien, han kommer aldri til å nå lenger enn opp til lilletåa av originalen fra 1987 som bød på tidenes bad ass besetning bestående av blant andre Arnold, Bill Duke, Jesse Ventura, Carl Weathers, Sonny Landham, Shane Black og Richard Chaves.

"I'm gonna have me some fun, I'm gonna have me some fun."

 

TV-Serier:

Seinfeld

Miami Vice

Married With Children

Endret av FrankZito
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi hadde en VHS-kassett med Asterix hos britene da jeg var liten. Den tror jeg vi så minst en gang i uka, jeg og en kompis. Vil anslå et sted mellom femti og hundre ganger. Det morsomme er hvor mange som har akkurat samme forhold til denne filmen.

Så fikk jeg Life of Brian til bursdagen. Det ble også en ukentlig foreteelse.

Jeg var avisbud i min ungdom, og barnebillett på kinoen kostet en slikk og ingenting. Jeg og et par venner pleide å ta bussen inn til byen for å sjekke ut siste skrik på lerretet. Men in Black gikk lovlig lenge på kino, og siden vi digget denne filmen ble det ofte til at vi bare så den en gang til for å slå ihjel tid mens vi ventet på hovedattraksjonen.

 

Serier ser jeg nesten aldri mer enn en gang. Det hender jo man får med seg en og annen Seinfeld eller MacGyver-episode i reprise.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde en VHS-kassett med Asterix hos britene da jeg var liten. Den tror jeg vi så minst en gang i uka, jeg og en kompis. Vil anslå et sted mellom femti og hundre ganger. Det morsomme er hvor mange som har akkurat samme forhold til denne filmen.

Så fikk jeg Life of Brian til bursdagen. Det ble også en ukentlig foreteelse.

Jeg var avisbud i min ungdom, og barnebillett på kinoen kostet en slikk og ingenting. Jeg og et par venner pleide å ta bussen inn til byen for å sjekke ut siste skrik på lerretet. Men in Black gikk lovlig lenge på kino, og siden vi digget denne filmen ble det ofte til at vi bare så den en gang til for å slå ihjel tid mens vi ventet på hovedattraksjonen.

 

Serier ser jeg nesten aldri mer enn en gang. Det hender jo man får med seg en og annen Seinfeld eller MacGyver-episode i reprise.

Jolitorax!

 

Asterix er noe som alle burde se.

 

http://www.youtube.com/watch?v=mwmJt5O4h4Y

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...