Gå til innhold

VM: Gruppe G (Tyskland, Portugal, Ghana, USA)


Latias

  

60 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På mange måter en veldig spennende gruppe. Tyskland børta dette greit, også får vi se hvorvidt Portugal klarer å levere. På papiret skal det gå fint for Portugal, men denne gang tror jeg ikke det går for Ronaldo og co. For jeg tror Ghana vil klare å lever, igjen!

Lenke til kommentar

Hvorfor har Donovan blitt vraket fra den endelige troppen?

Klinsmann ser fremover til 2018 istedenfor 2014 og vill utvikle de ungene som Green og diskerud og gi dem erfaring istedenfor å sende de beste og erfarne spillere

 

Jeg antar han mener det er lite sjanse USA går fram i "group of death" og ville gi ungene erfaring slik at de blir bedre forberedt i 2018. Diskerud er ikke i samme klasse som Donovan

Lenke til kommentar

Hvorfor har Donovan blitt vraket fra den endelige troppen?

Klinsmann ser fremover til 2018 istedenfor 2014 og vill utvikle de ungene som Green og diskerud og gi dem erfaring istedenfor å sende de beste og erfarne spillere

 

Jeg antar han mener det er lite sjanse USA går fram i "group of death" og ville gi ungene erfaring slik at de blir bedre forberedt i 2018. Diskerud er ikke i samme klasse som Donovan

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er Mix virkelig en så stor stjerne på USAs landslag som det virker etter alle reportasjene? Eller er det bare den typiske "Vat du ju tink abaot Nårvei"?

Klinsmann valgte ikke de 23 beste fotball spillerne USA har, han valgte 10-15 av de beste men resten er de han tror har potensial til å være blant de beste, kanskje i 2018

 

Dette inkludere diskerud, yedlin, brooks og særlig Julian Green, som ikke har spilt mer enn 5 minutter for Bayern München men sees som en stor talent

 

Mix er meget heldig at han spiller på landslaget og er ingen stjerne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...