Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)


Latias

  

77 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene.

 

Tror du NRK har råd til det? De droppet OL pga. penger. Det å skulle ha HELE VM alene er kostbart.

Om du skal ha TV2 Sumo gratis bare registrer deg som student, med et random nummer. De sjekker ikke. Da får du en måned gratis.

Lenke til kommentar

@Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene.

Alt på NRK?!? Har du sett sendingene og hørt kommentatorene...??!!??

Nei, for F***!

Lenke til kommentar

 

@Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene.

 

Tror du NRK har råd til det? De droppet OL pga. penger. Det å skulle ha HELE VM alene er kostbart.

Om du skal ha TV2 Sumo gratis bare registrer deg som student, med et random nummer. De sjekker ikke. Da får du en måned gratis.

 

Det visste jeg ikke. Følger til vanlig ikke med på NRK og har egentlig aldri fulgt med på OL, hehe.

Kan prøve den student greia. Takk :)

 

 

@Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene.

Alt på NRK?!? Har du sett sendingene og hørt kommentatorene...??!!??

Nei, for F***!

 

Du har et poeng der. Er bare det at jeg ikke har egen TV så noen ganger så må jeg nøye meg med PCen. Bruker ræva stream til vanlig.

 

 

EDIT: OK, Jarmo.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...