Gå til innhold

Hvorfor er det så mye fokus på homser?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Barn som bor hos andre foreldre enn sine egne, har alltid opplevd et tap av unionen mellom sin biologiske far og sin biologiske mor. Det vil ta tid, men barna vil jo etter hvert forstå at deres omsorgspersoner har bestemt at de skulle bli født inn i en tapssituasjon. Dvs, det var allerede planlagt da barna ble lagd, at de ikke skulle få oppleve å bo sammen med sine biologiske foreldre.

 

Hvorfor ikke spørre de som faktisk er barn av homofile hvordan de føler det? Her synser du bare og uttaler deg på vegne av andre på en måte som er ganske uforskammet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men hva mener du med at "ble til på en naturlig måte"?

 

BTW mener du seriøst at ordet "fox" hinter til satanisme? Er det mulig at man lager et stykke kunst med temaet rev uten at det ligger en okkult agenda bak?

 

Den naturlige måten å bli til på involverer ikke en petriskål eller kunstig inseminering, for å si det slik. Nå skal man selvsagt ikke nedgradere noen barn, men de barna som får høre at de ble til som kjærlighetsbarn på en naturlig måte, vil vel føle det som et pluss.

 

Selvsagt ligger det ikke noen okkult agenda bak "Reven lå under birkerot bortved lynget". Men hvis du ser på logoene til store firmaer, ser du for eksempel at Firefox sikkert representerer en rev i helvetes flammer. Og Thunderbird (mail) har også noe med det okkulte å gjøre, sikkert Fugl Føniks eller noe slikt. Har lest at "fox" er et kodeord innen kommunikasjon mellom okkultister, så det er ikke tilfeldig at det dukker opp en sang med tittelen "What does the fox say?", og at den blir varmt omfavnet av populærindustrien i hele verden.

 

 

Du kjenner visst ikke historien bak Firefox.

 

Firefox het opprinnelig Phoenix. Grunnen til det var at forfaderen Netscape/Mozilla hadde feilet, og Phoenix var en ny tilnærming til nettlesere. Den oppstod som et prosjekt innenfor Mozilla, og dermed kom man på navnet, altså at den nye nettleseren steg opp fra asken av Mozilla/Netscape som lå nede for telling.

 

Dessverre måtte de gå bort fra navnet på grunn av en merkevarekonflikt. Det nye navnet ble Firebird. Men dette kom i konflikt med et annet kjent programvareprosjekt, og de ble tvunget til å finne på noe nytt igjen.

 

Det nye navnet ble Firefox. De valgte dette fordi det lignet "Firebird" og fordi det var såpass unikt i programvareverdenen.

 

Du kan lese mer om dette her:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Firefox#Naming

 

Som du kan se viser historien bak navnet "Firefox" at det umulig kan være det du tillegger det.

 

I fremtiden kan det jo være en fordel å tenke litt, og kanskje sette deg inn i ting, før du begynner å kommentere det.

 

Thunderbird kan forøvrig ikke ha noe med Føniks å gjøre fordi det var Firefox som hadde det navnet til å begynne med.

Lenke til kommentar

Har nå sett at Thunderbird er en mytologisk figur til indianerne i Nord-Amerika, en fugl som ofte var på toppen av totempælen. Men at en nettleser var tenkt å stige opp av asken som en fugl Føniks (Phoenix bird) tilsier jo definitivt at det også der er en okkult tankegang.

 

Det vil ofte gå lang tid før barn forteller foreldre sine innerste følelser, om de noen gang gjør det. Det er ikke så greit å fortelle til sine gamle foreldre at de er gamle, ikke så greit for en ungdom å fortelle sine skilte foreldre at man har et møkkaliv pga deres manglende oppmerksomhet, og deres personlighetsendring etter skilsmissen. I lengden vil man jo forsøke å gjøre det beste ut av situasjonen.

 

Men har lest anonyme beretninger fra barn med ukjente fedre, som stadig lurer på om de ser faren sin på gata. De leter i folkemengden etter noen som kan ligne på dem selv.

Lenke til kommentar

 

Vil du ha aksept for å skrive om negere, jøder og sigøynere slik folkemeningen var for 50-60 år siden?

 

Det står ikke noe i Bibelen om å diskriminere mørkhudede. Men i går hørte jeg et intervju med en afrikaner, som sa at britene på et tidspunkt drepte 80% av befolkningen i Benin (eller var det et spesielt sted i Benin). Derfor hadde de innfødte der veldig vanskelig for å motta kristendommen, som i prinsippet var disse drapsmennenes religion. Men på grunn av åpenbaringer og mirakler der, gikk det i dag noe bedre.

Han sa at afrikanske djevledyrkere ofte sier at kristendommen er noe anti-afrikansk. Dette er noe av grunnen til at de hater og motarbeider kristne.

 

Det står ikke noe i Bibelen om at en afrikaner ikke er din neste. De første europeerne der tok seg den frihet å se på mørkhudede som tilbakestående, fordi de ofte var primitive kannibaler. Men som enkeltpersoner var de ikke tilbakestående.

Lenke til kommentar

Har nå sett at Thunderbird er en mytologisk figur til indianerne i Nord-Amerika, en fugl som ofte var på toppen av totempælen. Men at en nettleser var tenkt å stige opp av asken som en fugl Føniks (Phoenix bird) tilsier jo definitivt at det også der er en okkult tankegang.

 

Det har ikke noe med en okkult tankegang å gjøre. At man velger en eventyrfigur som Føniks fordi det passer godt på at den nye nettleseren skulle komme godt ut av det etter at forgjengeren feilet betyr ikke at det er noen som sitter der og promoterer dette eventyret som et livssyn.

 

 

 

Det vil ofte gå lang tid før barn forteller foreldre sine innerste følelser, om de noen gang gjør det. Det er ikke så greit å fortelle til sine gamle foreldre at de er gamle, ikke så greit for en ungdom å fortelle sine skilte foreldre at man har et møkkaliv pga deres manglende oppmerksomhet, og deres personlighetsendring etter skilsmissen. I lengden vil man jo forsøke å gjøre det beste ut av situasjonen.

 

Da tolker jeg deg slik at du faktisk ikke har hørt med de det faktisk gjelder, men at du dikter opp historier som du mener støtter meningene du har gjort deg opp på forhånd.

 

 

 

Det står ikke noe i Bibelen om å diskriminere mørkhudede.

 

Det er ikke Ku Klux Klan og andre enige med deg i. De mener bestemt at bibelen støtter de rasistiske synspunktene deres.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Den var så fin, Geir, at jeg bare må bygge litt på den .. :)

 

 

I liked this skeleton . . . . He saw things clearly, just as they are. I lay there with the wind in the pines whispering in my ears and the autumn moonlight dancing across my face.

 

What is not a dream? Who will not end up as a skeleton? We appear as skeletons covered with skin -- male and female -- and lust after each other. When the breath expires, though, the skin ruptures, sex disappears, and there is no more high or low. Underneath the skin of the person we fondle and caress right now is nothing more than a set of bare bones. Think about it -- high and low, young and old, male and female, all are the same. Awaken to this one great matter and you will immediately comprehend the meaning of "unborn and undying."

If chunks of rock
Can serve as a memento
To the dead,
A better headstone
Would be a simple tea-mortar.

Humans are indeed frightful beings.
A single moon
Bright and clear
In an unclouded sky;
Yet still we stumble
In the world’s darkness.

Have a good look -- stop the breath, peel off the skin, and everybody ends up looking the same. No matter how long you live the result is not altered[even for emperors]. Cast off the notion that "I exist." Entrust yourself to the wind-blown clouds, and do not wish to live for ever.

This world
Is but
A fleeting dream
So why by alarmed
At its evanescence?

Lenke til kommentar

De første europeerne der tok seg den frihet å se på mørkhudede som tilbakestående, fordi de ofte var primitive kannibaler.

Kilde eller ren løgn fra din side?

Han sa at afrikanske djevledyrkere ofte sier at kristendommen er noe anti-afrikansk. Dette er noe av grunnen til at de hater og motarbeider kristne.

Er definisjonen på "djeveldyrker" noen som kritiserer eller er imot kristendommen?

 

Er du et mulig å si at kristendommen er anti-norsk uten å være djeveldyrker? Det hører liksom ikke hjemme her denne fremmede asiatiske guden din og de kanibalistiske ritualene, agendaen om verdensherredømme og propagandaen. Du er kanskje ikke tilbakestående, men avguden din er så definitivt mindre mentalt utviklet.

 

Blir liksom så rart å diskutere med deg dersom du tror at alle som ikke deler din religion er satanister og folk som dyrker djevelen.

 

Hvis jeg for eksempel hadde hatt en europeisk religion til motsetning til din asiatiske religion, så ville ikke jeg hatt noen djevel å dyrke, da dette er et element fra din religion, ikke andres.

 

Akkurat som du ikke hadde vært noen dyrker av Hades bare fordi du ikke delte min tro. Selv om jeg helt sikkert kunne kalt deg Hadesdyrker for å fordømme deg og bruke det for å skape kontrast, konflikt og opphøye meg selv. Er din gud kanskje Hades i forkledning? Er du en Hades-dyrker Frankline?

 

Jeg har aldri hørt om noen "afrikansk djeveldyrker", er dette bare propaganda som misjonærer dikter opp for å få mer penger, eller er det noe som eksisterer utenfor din fantasi?

 

Hvem er det som verden ikke hater?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Akkurat som du ikke hadde vært noen dyrker av Hades bare fordi du ikke delte min tro. Selv om jeg helt sikkert kunne kalt deg Hadesdyrker for å fordømme deg og bruke det for å skape kontrast, konflikt og opphøye meg selv.

 

 

Du verden... alle må da ha hørt om voodoo, som har sin opprinnelse i Afrika? Når primitive folkeslag drev med kannibalisme, var det ikke bare for at de var primitive. I Afrika er det fortsatt trolldomsånder som nedarves, som krever at en utvalgt person skal bli trollmann og gi blodofringer. F.eks. i Yorubastammen.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_(murder_victim)

 

Hvem verden ikke hater? Verden liker Obama f.eks., eller Beyonce, eller Rihanna.

Endret av Frankline
Lenke til kommentar

 

Akkurat som du ikke hadde vært noen dyrker av Hades bare fordi du ikke delte min tro. Selv om jeg helt sikkert kunne kalt deg Hadesdyrker for å fordømme deg og bruke det for å skape kontrast, konflikt og opphøye meg selv.

 

 

Du verden... alle må da ha hørt om voodoo, som har sin opprinnelse i Afrika? Når primitive folkeslag drev med kannibalisme, var det ikke bare for at de var primitive. I Afrika er det fortsatt trolldomsånder som nedarves, som krever at en utvalgt person skal bli trollmann og gi blodofringer. F.eks. i Yorubastammen.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_(murder_victim)

 

Hvem verden ikke hater? Verden liker Obama f.eks., eller Beyonce, eller Rihanna.

 

 

Dette er ikke en kilde på at de ofte var kannibaler. Har du kilde eller ikke?

 

Obama er hatet og elsket. Rihanna er hatet og elsket. Slik er det med nesten alle offentlige personer, politikere, kjendiser osv.

Lenke til kommentar

Huffda. Jesus har allerede blitt slått i hjel, så å si. Men han overvant døden. Forteller ikke det Abigor noe? Og Andeith, hvorfor skal jeg forsvare det som står i Bibelen?

 

Om du kommer med en påstand må du også forvente at du må forsvare den, men i stedet så anklager du verden for å hate deg og setter deg selv i en offerrolle.

Lenke til kommentar

I noen beretninger fra Nigeria sies det at trollmennene har en liten krukke (som er vanlig blant de innfødte), som de oppbevarer menneskekjøtt i. Dette tilbys blant annet til gategutter, som deretter begynner å arbeide for kulten.

Enkelte av de første europeiske oppdagere ble faktisk drept og spist av innfødte. Derfor er det alltid vitsetegninger o.l. av innfødte som fanger noen, og kaster dem opp i ei stor gryte med kokende vann.

Lenke til kommentar

Ja, hva med kvinner? Er nok en del moderne kvinner som kan kle seg mer kvinnelig, og ikke minst verdig.

Tenkte mer på det du bryter med her:

En kvinne skal ta imot opplæring i stillhet og underordne seg i alt. Jeg tillater ikke en kvinne å undervise eller bestemme over mannen, hun skal være stille.

Så hvordan VÅGER du å snakke mot oss menn her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I noen beretninger fra Nigeria sies det at trollmennene har en liten krukke (som er vanlig blant de innfødte), som de oppbevarer menneskekjøtt i. Dette tilbys blant annet til gategutter, som deretter begynner å arbeide for kulten.

Enkelte av de første europeiske oppdagere ble faktisk drept og spist av innfødte. Derfor er det alltid vitsetegninger o.l. av innfødte som fanger noen, og kaster dem opp i ei stor gryte med kokende vann.

 

Kilde?

 

Btw. Du skrev at dette skjedde ofte, så da burde det ikke være så vanskelig for deg å bevise, om det stemmer.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...