Gå til innhold

Hvorfor er det så mye fokus på homser?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ok.. men forvent ikke så mye annet enn bibelsitater fra meg :) Jeg er jo en person som prøver å være en Snakkende Bibel, mens du antageligvis mener at flere religioner fører til frelse, eller nirvana eller hva som helst.

 

Vær nå ikke så høytsvevende da ;) Jeg kunne tenkt meg å snakke om teknikker for å komme i rette tilstand, eller sagt på en annen måte: bli åpen for alle svar, til at man når det du kaller en ting, og jeg litt annerledes - som sagt, det som forener, ikke det som ekskluderer. Bøker, det være seg vår eller din, er egentlig uinteressant, fordi det handler om hjertet, ikke hodet - ditt og mitt

 

capice :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Awarewolf (en varulv eller våken ulv?) ønsker sikkert ikke tips i retning av neglelakkfjerner eller lynolsniffing. Men Awarewolf skjønner ikke selv hvor gode disse tipsene er for den ikke-kristne letingen.

 

Her er imidlertid en dyktig veiviser. "Always return to the Word of God", er moralen.

https://www.youtube.com/watch?v=NOczPZ91h6M

 

Det har du helt rett i, jeg trenger ingenting fra den konvensjonelle verden, for søking i det som kalles emtiness og awareness - vi har alle det som skal til, og intet skal bort og intet skal legges til. Verden som den er, og ikke mer enn det

 

Jeg har mer sans for den som sier: Ikke hør på guruer, eller profeter, eller læremestre, eller "putt inn akkurat den du liker best selv" .. Be your own light to oneself ...

 

Men, nå vil jeg ikke misforståes i den retningen, at jeg sier at ingen kan gi en gode råd, jeg sier bare at: Ikke satse hele din søken på ett annet feilbarlig menneskes mening og vilje. Klart det fines gode formidlere, men da forlanger jeg at de også skal leve helt i tråd med det de selv sier og preker, ellers bryr jeg meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...