Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

leter etter en sang som jeg så i en musikkvideo, det er liksom 2 menn (20-25 årene) som har en bil (Opel ell no) som de har styla og kjører rundt med. Sangen begynner på a (tittelen) (så ikke mer grunnet damer) det er ingen som synger det er trance/house/electronic. Sangen begynner med 2 pip også begynner den med dunkingen . Det er liksom flere og flere som hører og sangen og de nikker med hodet. På slutten av videoen stopper de og går rundt bilen. Bilen er rød. Anyone?? tongue.gif (bilen er en polo, liten bil..Den er ikke så pen men de har styla den)

 

 

Anyone??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp til en sang jeg hørte her om dagen.

 

Her er noe av teksten: "Talking through" og "I need you". Forundrer meg ikke om sangen heter "I need you", men det er flere sanger som heter det. Jeg husker faktisk ikke om det var dame eller herre stemme. :hmm: Kan det være en av sangene fra High School Musical?

Mest kjente jeg kommer på er Leann Rimes - I need you. Der synger hun riktignok "carries me through", ikke "talking through".

 

Det var ikke den. :ermm:

Noen som vet om det synges "I need you" i en av High School Musical-sangene?

 

Edit: Fant dette: http://www.lyricstime.com/high-school-musi...you-lyrics.html

 

Skal høre om det er den jeg er på leting etter.

 

Hmm, nei.. det var ikke den. :roll:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Denne er en skikkelig nøtt:

 

Hørte en sang på radioen i sommer, var på natta og rimelig sikker på at det var kanal24.

Sangen var rolig, kunne minne litt om Massive Attack eller Placebo.

Det eneste jeg husker fra teksten er "????? . . . ., I`m dying" som gjentok seg et par ganger før sangen slutta.

 

Har prøvd over alt, google, kanal24, osv. Ikke sjangs:(

Lenke til kommentar
I'd Rather Dance With You - Kings of Convenience

Takk ! Lurer også på hva sangen heter i Forrest Gump når Forrest og Bubba har ankommet Vietnam og hilser på Lt. Dan. I bakrunnet da er det en som griller noe og er skikkelig med musikken =)

Hvis jeg husker rett så er det Fortunate Son av Creedence Clearwater Revival

Lenke til kommentar
hva heter den kule sangen av queen som jeg ikke husker noe av eller hva den heter ?

Å, den ja! :p

 

Hvorfor spørre når du ikke kan beskrive den i det hele tatt? Er det ikke bedre og bare google Queen og se gjennom listene av albumer og sanger de har laget og håpe du kjenner igjen tittelen?

Lenke til kommentar

Har søkt rundt om på internett i fleire timar og er nå driiit lei. Har mine tvil, men håper nokon kan hjelpe meg. Eg er ikkje sikker på kva sangern heiter eller kven som speler den, men ein del av refrenget er "He's the man in the band with a gun in his hand. He's the man.." etter dette fortsetter sangen med noko greier eg ikkje fekk med meg, men han syng "He's the man.." ei gong til før refrenget er slutt. Bandet trur eg er britisk, sangen er litt feelgood og spilles med lyse grep på gitaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...