Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Er på leting etter ei Muse-låt som spilles mye på radioen for tiden.

Noen som har en anelse om hvilken låt det kan være? Den skal visstnok være veldig kjent.

8001359[/snapback]

Starlight eller Newborn tenker jeg.

Lenke til kommentar
Er på leting etter ei Muse-låt som spilles mye på radioen for tiden.

Noen som har en anelse om hvilken låt det kan være? Den skal visstnok være veldig kjent.

8001359[/snapback]

"Knights of Cydonia" er veldig i vinden for tida. Kan omtrent ikke ha på radio en time uten at den låta dukker opp.

 

Ikke at det gjør noe. Knall sak.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen heter i den nye peugot reklamen? der de marihønene hekker på rattet  og hele bilen gynger opp og ned.

8002518[/snapback]

 

 

 

Regner med at du faktisk har søkt i denne tråden? Det er tatt opp en rekke ganger før her.

Nederst på siden har du et søkefelt som du kan søke i tråden, skriv f. eks. "Peugeot reklame" og du vil få opp svaret.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med en trance/dance låt jeg mener er fra 1999/2000. Den fantes i flere versjoner, hvor radio-versjonen kommer med ekstra vokal av ei dame som sier "ooh..ahh" (i et åndedrag) og en kraftig markert syntheziser går som følger (da-da-da da-da-da da-da-da da-da).. Etter hvert, et stykke ut i sangen går den nevnte synth-sekvensen over i en slags 2-stemt "refreng", hvor en ny, lysere og mer progressiv synth-sekvens fades høyere og høyere før høydepunktet kommer og trommene starter.

 

Innbiller meg artist eller sangnavn inneholdt ordet "groove", men er ikke 100% sikker på akkuratt det.

 

Sorry hvis dette er elendig forklart, men må ha navnet!

Lenke til kommentar
Trenger hjelp med en trance/dance låt jeg mener er fra 1999/2000. Den fantes i flere versjoner, hvor radio-versjonen kommer med ekstra vokal av ei dame som sier "ooh..ahh" (i et åndedrag) og en kraftig markert syntheziser går som følger (da-da-da da-da-da da-da-da da-da).. Etter hvert, et stykke ut i sangen går den nevnte synth-sekvensen over i en slags 2-stemt "refreng", hvor en ny, lysere og mer progressiv synth-sekvens fades høyere og høyere før høydepunktet kommer og trommene starter.

 

Innbiller meg artist eller sangnavn inneholdt ordet "groove", men er ikke 100% sikker på akkuratt det.

 

Sorry hvis dette er elendig forklart, men må ha navnet!

8004320[/snapback]

 

 

 

kan det være en av disse??

 

sang 1

 

sang 2

 

sang 3

 

 

sang 5

 

sang 6

 

sang 7

 

sang 8

 

sang 9

 

sang 10

 

sang 11

 

sang 12

Endret av Skrote
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trenger hjelp med en trance/dance låt jeg mener er fra 1999/2000. Den fantes i flere versjoner, hvor radio-versjonen kommer med ekstra vokal av ei dame som sier "ooh..ahh" (i et åndedrag) og en kraftig markert syntheziser går som følger (da-da-da da-da-da da-da-da da-da).. Etter hvert, et stykke ut i sangen går den nevnte synth-sekvensen over i en slags 2-stemt "refreng", hvor en ny, lysere og mer progressiv synth-sekvens fades høyere og høyere før høydepunktet kommer og trommene starter.

 

Innbiller meg artist eller sangnavn inneholdt ordet "groove", men er ikke 100% sikker på akkuratt det.

 

Sorry hvis dette er elendig forklart, men må ha navnet!

8004320[/snapback]

 

 

 

kan det være en av disse??

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8005279[/snapback]

 

Nei det er ikke Groove Coverage, dette er vel mer ren trance vil jeg tro.

 

Haha, i det jeg skrev dette slo sangnavnet meg plutselig. Sangen jeg leter etter heter "Luvstruck" og er av Southside Spinners. Årstallet hadde jeg i det minste riktig - 1999 ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Husker noen barnetv med serien "huset med det rare i " ?

Jeg kom til å synge på sykesangen, værsegod neste!!

med de to søstrene som har sprøyter og som stikker alle kosebamesene med de.

 

vet noen hva denne sangen heter, eller hvor jeg kan få tak i den ?

pm me meg om du har den liggende og om det er mulighet til å sende over.

 

Tusen takk, håper på raskt svar!!

 

btw, dette er litt viktig for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...