Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helleuen!

Det er en sang jeg er på jakt etter.

Den ble spilt i en Malcolm i midten episode.

Det er den episoden hvor faren og Craig danser etter den maskinen. Sånn man skal trykke på piler, hvis dere skjønner.

Det er en techno-lignende sang, kvinnelig artist.

Tror ikke hun synger så mye, men den går på en måte "ding dang ding dang dung"

Tror episoden gikk på fredag.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Nokia-låta er In My Heart med Moby.

 

Den andre aner jeg ikke hva er, for jeg har ikke hørt klippet. Men det er en viss sjanse for at du tenker på Rapper's Delight med Sugarhill Gang, en passasje der høres slik ut.

Det samme gjelder forsåvidt You Can Do It av Ice Cube. Sjekk ut lytteeksempler av begge låtene på allmusic

7998705[/snapback]

 

Det er ikke sangen av Moby jeg mener. I denne reklamen er det noe rolig gitarspill, veldig fin låt!

 

Og det var ingen av de 2 forslagene på hip-hop sangen, men takk alikevel :dontgetit:

Lenke til kommentar
Tusen takk for svar! :thumbup:

Finner ingen sanger på Simon Patterson som heter F16.

Ei heller Dutch Drum Attack på DJ Jürgen. Finner kun E Craig med Drum Attack i forskjellige mixer.

 

Tips til hvor jeg kan finne de?[/color]

8009559[/snapback]

 

Arrester meg om jeg tar feil, men mener at dette er samme sang, altså E-Craig og DJ Jürgen.. Bare du finner original edit'n (trenger ikke hete det altså) av Dutch Drum Attack og ikke en mix eller remix så tror jeg du har den ;)

Lenke til kommentar
Hva heter den sangen der en mann og en dame "synger" på fransk. De snakker, man merker at det er ganske het stemning dem imellom. Tror den er en del år gammel. Kommer ikke på mer som kan være av nytte, men dere skjønner hvilken sang jeg tenker på.

 

Takk for hjelp, når den kommer :)

8022665[/snapback]

Gjetter på Je T'Aime Moi Non Plus, med Serge Gainsbourg i duett med enten Jane Birkin eller Brigitte Bardot (spilt inn føørst med Bardot, men hun syntes den ble litt i heteste/personligste laget, så den versjonen kom ikke ut offisielt før en del år seinere).

Begge versjonene er rimelig hete, i mine ører er Bardot-innspillingen hakket hvassere.

 

EDIT: Finnes også i engelskspråklig cover med Nick Cave og Anita Lane i duett, kalt I Love You... Nor Do I. Gitt ut på single, og som en av låtene på en av Mick Harveys eminente Gainsbrough-tolkning-CD'er (to CD'er: Intoxicated Man: Songs of Serge Gainsbourg Sung in English By Mick Harvey & Anita Lane, og Pink Elephants: More Songs of Serge Gainsbourg Sung in English. I Love You... er på Pink Elephants).

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Heisann.

 

Er ute etter orginalen av sangen "temptation", som bl.a. Marilyn Manson og Cradle of Filth har covera. Noen som vet hvem som har den?

8018516[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Temptation_(C..._of_Filth_song)

 

"Temptation" is a song by Cradle of Filth. It is the first single taken from "Thornography", and is a cover of Heaven 17's original 1983 release.

8019490[/snapback]

Takk!

 

Noe av det verste jeg har hørt :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...