Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke så ufattelig mye informasjon, men hadde vært utrolig

bra hvis noen kunne gjenkjent det lille jeg kan av denne sangen:

 

det er en rolig sang, og det jeg husker av teksten er dette:

"this is how I learned to fly, this is how I touch the sky" e.l.

Har også melodien i hodet mitt, men klarer ikke å finne ut hva

sangen heter/hvem som synger den!

Lenke til kommentar

"This is why I learned to fly

This is how I touch the sky

My life was passing by

What's never born never die

 

This is why I learned to fly

This is why I wave goodbye

If you could shape yourself

Then your self would change your shape (…)"

 

Kanskje?

 

Steal Away - Jarle Bernhoft og Solveig Slettahjell

 

Såvidt jeg forsto herfra. :)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
I marinen - der hvor bare menn er menn I marinen - alle barske gutters hjem I marinen - kan du finne deg en venn I marinen, i marinen Homsegutt Homsegutt

 

er fra et komishow..hva heter den sangen og hvem har laget den??

7690924[/snapback]

 

 

Den versjonen du nevner er med Falsk og Mathisen og heter "I marinen"

 

Edit: Originalen er The Village People og "In the navy" hvis jeg ikke bommer grovt.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

I dag så jeg scrubs,episoden handlet om dr. cox og hans søster. På slutten på episoden når dr. cox innrømmet at han ikke hatet søsteren ble det spilt en rolig rockesang. Jeg finner ikke ut hva den heter. Jeg har søkt på hjemme siden til scrubs og ja, jeg har prøvd google,takk.

 

Jeg skrev ned mange biter av sangen,tror jeg fikk med meg de rette ordene,men jeg har ikke garanti for det.

 

Here it goes:

 

" I was caught in beetween"

 

" all i wish for"

 

" if i find my way"

 

" apoligies if i see your eyes"

 

Tusen takk for all hjelp,folkens :blush:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen til gabriella i "Så som i himmelen" heter? Hun gir Daniel en kasett med en låt på. Hvor kan jeg få tak i den låta?

7690673[/snapback]

 

 

Har ikke sett filmen, men en kjent sang derfra er Helen Sjöblom med "Gabriellas sång". Hvor du får tak i sangen... tja, du kan kjøpe cd'en med musikk fra filmen "Så som i himmelen".

Lenke til kommentar

Hallo, jeg lurer på om noen vet hva en sang i Halo 2 heter? Det er i en av de siste banene og er vel kanskje første gang man møter de brute's...sangen har ingen som synger, men bare instrumenter og kommer sånn ca. midt i banen. Du entrer et rom med brute's og covenants som slåss og da begynner sangen å spille med sånne kirkeklokker høres det ut som. En venn sa at det var Metallica som har lagd den, men han er ikke akkurat den som er den mest musikkorienterte :nei:

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen til gabriella i "Så som i himmelen" heter? Hun gir Daniel en kasett med en låt på. Hvor kan jeg få tak i den låta?

7690673[/snapback]

 

 

Har ikke sett filmen, men en kjent sang derfra er Helen Sjöblom med "Gabriellas sång". Hvor du får tak i sangen... tja, du kan kjøpe cd'en med musikk fra filmen "Så som i himmelen".

7693073[/snapback]

 

Ok takk:) nå blir muttern glad :!:

Lenke til kommentar
I dag så jeg scrubs,episoden handlet om dr. cox og hans søster. På slutten på episoden når dr. cox innrømmet at han ikke hatet søsteren ble det spilt en rolig rockesang. Jeg finner ikke ut hva den heter. Jeg har søkt på hjemme siden til scrubs og ja, jeg har prøvd google,takk.

 

Jeg skrev ned mange biter av sangen,tror jeg fikk med meg de rette ordene,men jeg har ikke garanti for det.

 

Here it goes:

 

" I was caught in beetween"

 

" all i wish for"

 

" if i find my way"

 

" apoligies if i see your eyes"

 

Tusen takk for all hjelp,folkens  :blush:

7692227[/snapback]

 

Joseph Arthur - In The Sun

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg med tracklistingen til den doble samleskiva "Rock'n'Rollon - Ålesunds pop/rock-historie" utgitt i 1997? :)

 

Jeg fant denne utgivelsen i noe mangelfull tilstand hos min lokale bruktsjappe nylig; kun de to CD-platene og frontheftet fulgte med. I dette står kun artistnavnene oppgitt, og dette hjelper fint lite da jeg som musikkentusiast liker å arkivere ting skikkelig, med titler og det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...