Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en sang som jeg har hørt på P3 i det siste som jeg ikke aner hva heter (eller artisten for den saks skyld).

 

Det er en kvinne som synger, og melodien er veldig fin og spesiell.

Siden jeg har vært halvåken når jeg har hørt denne sangen, er den eneste biten fra teksten jeg har snappet opp:

"Be be be be be be"

 

Altså, ikke mye å gå ut i fra, men er det noen som kjenner det igjen?

Lenke til kommentar
HeiHei!

 

 

Noen som så på Meg, Jeg og Irene på søndag?

 

Lurer på hva sangen heter når de kjører motorsykkel. Syns den var utrolig kul ;P

 

Jaja, takk på forhånd.

7682501[/snapback]

 

Det ble sagt 4 innlegg over ditt, til en som spurte om en sang i Me, Myself & Irene: se i førstepost.

Og les første post!

 

 

Til trådstarter/Simen1: Kanskje det vil være bedre å sette Les 1. innlegg med caps?

Ettersom det virker som om ingen klarer faktisk å se i 1. post :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Lurer på hva et band heter:

Husker ikke hva sangen het, eller hva han sang, så han live på tv for en god stund siden. Fra en festival, tror det var Quarten.

 

Han ser ut som en latino amerikaner, skallet, med ring i begge ørene, spiller gitar og synger. Bandet var oppstilt langt fra hverandre, å besttår av denne vokalist/gitarsiten en bassist og trommis. Tror bandet heter det samme som vokalisten.

Ganske nytt band tror jeg også.

 

Tror jeg kan spørre om dette her, selv om det er for sanger, beklager hvis jeg gjør en feil.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Til trådstarter/Simen1: Kanskje det vil være bedre å sette Les 1. innlegg med caps? Ettersom det virker som om ingen klarer faktisk å se i 1. post :)

7682545[/snapback]

Jeg liker ikke helt caps i overskrifter (og det gjør ikke nettiketen heller), men jeg gjør et forsøk og ser hvordan det går. Blir det ingen endring, men klager på caps så fjerner jeg caps igjen. :)

Lenke til kommentar
Lurer på hva et band heter:

Husker ikke hva sangen het, eller hva han sang, så han live på tv for en god stund siden. Fra en festival, tror det var Quarten.

 

Han ser ut som en latino amerikaner, skallet, med ring i begge ørene, spiller gitar og synger. Bandet var oppstilt langt fra hverandre, å besttår av denne vokalist/gitarsiten en bassist og trommis. Tror bandet heter det samme som vokalisten.

Ganske nytt band tror jeg også.

 

Tror jeg kan spørre om dette her, selv om det er for sanger, beklager hvis jeg gjør en feil.

 

Takk :)

7682853[/snapback]

Danko Jones?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...