Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I filmen Grandma's boy møter me nokre sære karakterar som jobbar i selskapet brainiac studios.

Ein av dei heiter J.P - og går kledd i ein frakk ala Morpheus frå The Matrix.

Når J.P jobbar på spelet sitt i filmen, på 'kontoret' sitt, høyrer han på ein 'bråkete techno song'.

 

Er det nokon her som veit kva den songen heiter? Eg elskar slik musikk, og har leita ganske lenge etter den.

 

Takkar for svar.

6807693[/snapback]

Nevermind.

Det er songen Windowlicker, fra Aphex Twins.

Men segmentet eg leita etter kom ikkje før 4 minuttar og 50 sekund uti sangen.

Lenke til kommentar
Jeg spilte litt på gitaren og kom på en strofe jeg har hørt før. Mener jeg har hørt den på en reklame for en film eller noe. Legger ved tabulatur.

 

|-------------------|
|-------------------|
|-3-0-3-0-2-0-------|
|-------------1-3-0-|
|-------------------|
|-------------------|

6802558[/snapback]

 

Hehe er nok Gudfaren temaet det der ;)

6805146[/snapback]

Aha, der har vi det. Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Da jeg satte meg på bussen ca. 07.10 i går, gikk det en låt på radioen jeg svært gjerne skulle ha navnet på. Den var lys og optimistisk (og skikkelig god :D ), og refrenget gikk noe som "save the world tomorrow". Vokalisten var mannlig. Er det noen som vet hva sangen heter, og artist/band?

Endret av Toxon
Lenke til kommentar
Da jeg satte meg på bussen ca. 07.10 i går, gikk det en låt på radioen jeg svært gjerne skulle ha navnet på. Den var lys og optimistisk (og skikkelig god  :D ), og refrenget gikk noe som "save the world tomorrow". Vokalisten var mannlig. Er det noen som vet hva sangen heter, og artist/band?

6808970[/snapback]

Kan det være, Orson - Save the world tomorrow eller Ship of fools - Save me from tomorrow?

Lenke til kommentar
Da jeg satte meg på bussen ca. 07.10 i går, gikk det en låt på radioen jeg svært gjerne skulle ha navnet på. Den var lys og optimistisk (og skikkelig god  :D ), og refrenget gikk noe som "save the world tomorrow". Vokalisten var mannlig. Er det noen som vet hva sangen heter, og artist/band?

6808970[/snapback]

 

hmm.. parklife - someday love?

Lenke til kommentar
Ok, var i danmark i helgen..

Var på en bankett på lørdagskvelden, spiste mat, drakk god drikke osv..

Rett etter desserten spiller de som styrte musikken plutselig en dansk sang. SAMTLIGE dansker spratt oppå bordet, hoppet og spratt, danset og sang..

Ikke skikkelig drekkavise, men det var en sang som slo ann hos alle danskene.

Jeg trenger navnene på de, noen som kan hjelpe meg ?

6761229[/snapback]

 

 

 

bump... :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...