Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja. Fant ut dette selv. Men jeg har ikke tålmodighet til å høre gjennom samtlige sanger av ovennevnte artister. Lurte på om noen hadde sett filmen, og vet hva sangene heter. :)

6848166[/snapback]

Husker du noen linjer eller noe fra visse sanger?

 

Du kan jo søke på disse artistene på amazon.com og velge ett album, de har ofte en liten smakebit fra hver låt så kan du lete igjennom om du kjenner igjen noe. Er usikker på om de har samples på mindre sjeldne norske artister men er verdt ett forsøk. Hjemmesiden til bandene kan og være en hjelpende ressurs på flere måter, mp3 samples, kontaktskjema osv.

Lenke til kommentar
Jeh. Men jeg hadde håpet å slippe det :)  Jeg regner med det må finnes noen filmentusiaster som også hører på disse artistene et eller annet sted på dette forumet. Hva synes dere om filmen forresten?

6848545[/snapback]

Send en mail ([email protected]) til produsenten og spør om tracklist.

 

Når det gjelder hva folk syns om filmen så bør det tas i Filmkafèen

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
" I've been waiting, for a girl I knew "

Dette er en setning som blir sunget noen ganger midt inni sangen. Noen som veit hvem jeg mener og kan hjelpe meg?

6848845[/snapback]

Prøv Foreigner - Waiting for a girl like you. Kanskje du har hørt feil?

6849564[/snapback]

Veit du hva? det var "Foreigner - Waiting for a girl like you"

Fy heite så utrolig takk for hjelpen alle sammen, og selvfølgelig en spesiell takk til deg SteffyBoy som trodde jeg kanskje hadde hørt feil, så utrolig bra! :w00t:

 

Takk skal dere ha!

Endret av Vegard Melsom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...