Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Satt å så på en dørgendes kjedelig dokumentar om fattigdom i England i SK timen i dag laget av BBC. De brukte en sang innimellom som jeg synes var ganske fresh, jeg vet at den er brukt flere plasser enn akkurat bare den filmen. Vil tro at sangen er i ambient-sjangeren. Har brukt ca 2 timer nå til å prøve å søke meg frem til navnet på dokumentaren men uten hell. Om jeg finner navnet på dokumentaren kan jeg vel sikkert få frem en soundtrackliste. Hvis noen vil hjelpe meg å finne navnet på dokumentaren kan jeg vel gi litt info; den ble sendt på NRK for en god del år siden, den handlet om fattige problembarn i byene Sheffield og Leicester og en annen by jeg ikke husker navnet på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei..

 

jeg lurer på hva sangen i rimi reklamen heter og hvem som synger den?

 

har sjekka på rimi's hjemmesider uten å finne noe

 

på forehånd takk

6798570[/snapback]

ja, denne lurer jeg også litt på.

 

dere får se på tissen min hvis dere vet.

6834118[/snapback]

da hjelper jeg deg ikke...

Lenke til kommentar
Er en ganske rolig / trist sang. Du hører pianomusikk i bakrunden. Det er en manlig og en kvinnelig person som synger. Den handler om en birthay eller noe sånt. Har hørt sangen mange ganger men har allttid lurt på hva den heter , noen her som kan hjelpe meg ? :)

6834799[/snapback]

 

Flipsyde - happy birthday

 

tror det er den du mener ;)

Lenke til kommentar
Er en ganske rolig / trist sang. Du hører pianomusikk i bakrunden. Det er en manlig og en kvinnelig person som synger. Den handler om en birthay eller noe sånt. Har hørt sangen mange ganger men har allttid lurt på hva den heter , noen her som kan hjelpe meg ? :)

6834799[/snapback]

 

Flipsyde - happy birthday

 

tror det er den du mener ;)

6834870[/snapback]

Var denne ja, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Leter etter en sang, nærmere bestemt techno!

 

De synger noe slikt: "I remember the time of my life"

 

Noen som vet hva den heter?

6836084[/snapback]

Det kan kanskje være Dj Toy - It's a dream.

6836109[/snapback]

 

Kan være det er den, men fant den ikke på Bearshare. Skal se om eg får tak i den, så kan eg si om det er rett eller galt. Takk iallefall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...