Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en sang på Tusenfryd i dag som minnet meg om "gamle dager"...

Det var en temmelig populær techno låt for noen år tilbake.

Den begynner med at en fransk kvinnelig stemme lirer av seg noen strofer i begynnelsen. Og så er det en del techno. Og inniblandt så kommer det en setning ala "I coming from (er ikke sikker på det siste ordet)?

 

Noen som vet hvilken låt jeg tenker på?

Lenke til kommentar
Jeg spilte litt på gitaren og kom på en strofe jeg har hørt før. Mener jeg har hørt den på en reklame for en film eller noe. Legger ved tabulatur.

 

|-------------------|
|-------------------|
|-3-0-3-0-2-0-------|
|-------------1-3-0-|
|-------------------|
|-------------------|

6802558[/snapback]

 

Hehe er nok Gudfaren temaet det der ;)

Lenke til kommentar
Hørte en sang på Tusenfryd i dag som minnet meg om "gamle dager"...

Det var en temmelig populær techno låt for noen år tilbake.

Den begynner med at en fransk kvinnelig stemme lirer av seg noen strofer i begynnelsen. Og så er det en del techno. Og inniblandt så kommer det en setning ala "I coming from (er ikke sikker på det siste ordet)?

 

Noen som vet hvilken låt jeg tenker på?

6805089[/snapback]

 

Kate Ryan - Deschante? :o

Lenke til kommentar
Hørte en sang på Tusenfryd i dag som minnet meg om "gamle dager"...

Det var en temmelig populær techno låt for noen år tilbake.

Den begynner med at en fransk kvinnelig stemme lirer av seg noen strofer i begynnelsen. Og så er det en del techno. Og inniblandt så kommer det en setning ala "I coming from (er ikke sikker på det siste ordet)?

 

Noen som vet hvilken låt jeg tenker på?

6805089[/snapback]

 

Kate Ryan - Deschante? :o

6806357[/snapback]

 

Det er ikke denne låta jeg tenker på, er kun noen setninger i begynnelsen som er på fransk. Og som sagt; inniblandt så er det en stemme som skriker noe ala dette "I coming from" Rett etter denne setningen begynner et slikt techono-refreng eller hva det heter...

Lenke til kommentar

I filmen Grandma's boy møter me nokre sære karakterar som jobbar i selskapet brainiac studios.

Ein av dei heiter J.P - og går kledd i ein frakk ala Morpheus frå The Matrix.

Når J.P jobbar på spelet sitt i filmen, på 'kontoret' sitt, høyrer han på ein 'bråkete techno song'.

 

Er det nokon her som veit kva den songen heiter? Eg elskar slik musikk, og har leita ganske lenge etter den.

 

Takkar for svar.

Lenke til kommentar
Hei! Noen som vet av en sang av dumdum boys (tror jeg) som har denne linja i teksten : "hadde det blitt som det ble" kommer ikke på mer :p Vær så snill og hjelp meg med denne da... :innocent:

6779824[/snapback]

 

*bump... ja vet det er dårlig med info, men kan da ikke være mange norske sanger med den strofa... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...