Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv?

6669251[/snapback]

IMDb har - merksnodig nok - ikke fått dette soundtracket på plass ennå.

Uansett ville du ikke funnet noen av Audioslave-låtene på dette da disse ikke er med på det offisielle soundtracket. De to låtene som figurerer i filmen heter imidlertid "Shape of Things to Come" og "Wide Awake", og er begge hentet fra Audioslaves kommende album "Revelations" som her til lands slippes 4. september. :)

Skrevet

no er det nåke eg lurer svært på.. hva heter den sangen som timon og pumba synger i slutten av løvenes konge 1.. den der jupp jupp.. dritkult om noen vet det

Skrevet

Er en sang som går mye på radio nå, virker som en remix av every breath i take/il be missing you med P.Diddy og Faith Evans.. Er en mann som synger og ei jente, i refrenget blir friends nevnt..

Skrevet
så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv?

6669251[/snapback]

IMDb har - merksnodig nok - ikke fått dette soundtracket på plass ennå.

Uansett ville du ikke funnet noen av Audioslave-låtene på dette da disse ikke er med på det offisielle soundtracket. De to låtene som figurerer i filmen heter imidlertid "Shape of Things to Come" og "Wide Awake", og er begge hentet fra Audioslaves kommende album "Revelations" som her til lands slippes 4. september. :)

6669409[/snapback]

takk :) da har jeg noe å se fram til.

Skrevet
no er det nåke eg lurer svært på.. hva heter den sangen som timon og pumba synger i slutten av løvenes konge 1.. den der jupp jupp.. dritkult om noen vet det

6669498[/snapback]

Sangen går under navnet "Aloha" flere steder.

Skrevet

Så på Beck-hevnens pris i dag!

Også hørte jeg noe av den finaste filmmusikken jeg har hørt!

Den var i scenene når de finner han døde politimannen, og helt på slutten når den ungen kom til moren sin!

Noen som vet artist eller tittel på denne komposisjonen, så si ifra :D

Skrevet (endret)
Den første hadde et refreng som gikk "In your eyes, in your eyes" Slutten på sangen er "In your eyes I feel.. safe"

Lite å gå på, jeg vet. Fikk relativt mange treff på google, men ingen av dem har vært riktig enda.

6665812[/snapback]

A-HA!

Sangen heter "In your eyes" (Surprise!) av The Attics.

Lørdagskvelden kommer tilbake til meg nå :/

Endret av Plomma2
Skrevet
På slutten av 80-tallet gikk det en romantisk-drama serie på NRK fra Australia, som hadde et blokkfløyte tema. Hva het sangen/serien?

6669599[/snapback]

Er det den jeg tror det er het serien "Mot alla vindar/Against the Wind", temaet heter Six Ribbons og blir split/sunget av Jon English

Skrevet

Hei, hva heter den sangen som spilles på P3 der det nevnes fotball? Låta er ganske 60-tallsinnspirert. Noen sa ini mini, men finner det ikke igjen i noen spillelister.

Begynner sånn: If you don't give my fotball back...

Skrevet (endret)

Noen som vet hva sangen i den nye dressmann reklamen heter?

teksten går noe sånt: " but you dont feel, what i feel" .. ca.. er en slags electronic, tekno sak.. låt. en dame som synger , eller en med lys stemme iallefall.

Endret av Tor Erling Holmås

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...