Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv?

6669251[/snapback]

IMDb har - merksnodig nok - ikke fått dette soundtracket på plass ennå.

 

Uansett ville du ikke funnet noen av Audioslave-låtene på dette da disse ikke er med på det offisielle soundtracket. De to låtene som figurerer i filmen heter imidlertid "Shape of Things to Come" og "Wide Awake", og er begge hentet fra Audioslaves kommende album "Revelations" som her til lands slippes 4. september. :)

Lenke til kommentar
så Miami Vice på kino i går, og lurte på om noen kunne si hvilke Audioslave-låter som ble spilt i filmen, eller linke til stedet på IMDB så jeg kan finne det selv?

6669251[/snapback]

IMDb har - merksnodig nok - ikke fått dette soundtracket på plass ennå.

 

Uansett ville du ikke funnet noen av Audioslave-låtene på dette da disse ikke er med på det offisielle soundtracket. De to låtene som figurerer i filmen heter imidlertid "Shape of Things to Come" og "Wide Awake", og er begge hentet fra Audioslaves kommende album "Revelations" som her til lands slippes 4. september. :)

6669409[/snapback]

takk :) da har jeg noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Den første hadde et refreng som gikk "In your eyes, in your eyes" Slutten på sangen er "In your eyes I feel.. safe"

Lite å gå på, jeg vet. Fikk relativt mange treff på google, men ingen av dem har vært riktig enda.

6665812[/snapback]

A-HA!

Sangen heter "In your eyes" (Surprise!) av The Attics.

Lørdagskvelden kommer tilbake til meg nå :/

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
På slutten av 80-tallet gikk det en romantisk-drama serie på NRK fra Australia, som hadde et blokkfløyte tema. Hva het sangen/serien?

6669599[/snapback]

 

Er det den jeg tror det er het serien "Mot alla vindar/Against the Wind", temaet heter Six Ribbons og blir split/sunget av Jon English

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...