Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Sangen spilles i Ferris Bueller's Day Off når han synger den andre sangen i det store opptoget i byen. Hva heter den? Er det ikke en sang som er ganske så lik denne også? :)

6649887[/snapback]

Du har gjort dårlige forhåndsundersøkelser før du spør her. Du finne liste over låtene på imdb soundtrack listing. ;) Ref. første innlegg i denne tråden.

6650346[/snapback]

 

 

Fant ut hvilken sang det var; Twist And Shout.

 

Er det ikke en sang som ligner på denne? Samme melodi elns?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Hva heter denne sangen? Tekst: "You like the party, I like party"  "u-uuuu".  "I like the party, You like party"  "u-uuu". Er en rap sang. En dame (tror jeg) som synger.

 

Enyone?  :)

6653516[/snapback]

Dette minner meg sterkt om en eller annen Vengaqboys sang, mener og huske de ordene der(men de er jo heeelt sikker ikke i noen andre sanger) Håper det enten hjalp deg finne det ut eller elimenere noe ut :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Hva heter denne sangen? Tekst: "You like the party, I like party"  "u-uuuu".  "I like the party, You like party"  "u-uuu". Er en rap sang. En dame (tror jeg) som synger.

 

Enyone?  :)

6653516[/snapback]

Dette minner meg sterkt om en eller annen Vengaqboys sang, mener og huske de ordene der(men de er jo heeelt sikker ikke i noen andre sanger) Håper det enten hjalp deg finne det ut eller elimenere noe ut :)

6654514[/snapback]

Neeeei! Det er ikke vengaboys! :D Det er rap det er snakk om. Mener å ha hørt den på radio flere ganger. :yes: hva heter deeeeeen`?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Hva heter denne sangen? Tekst: "You like the party, I like party"  "u-uuuu".  "I like the party, You like party"  "u-uuu". Er en rap sang. En dame (tror jeg) som synger.

 

Enyone?  :)

6653516[/snapback]

Dette minner meg sterkt om en eller annen Vengaqboys sang, mener og huske de ordene der(men de er jo heeelt sikker ikke i noen andre sanger) Håper det enten hjalp deg finne det ut eller elimenere noe ut :)

6654514[/snapback]

Neeeei! Det er ikke vengaboys! :D Det er rap det er snakk om. Mener å ha hørt den på radio flere ganger. :yes: hva heter deeeeeen`?

6654545[/snapback]

 

Har du googla det? Tekst-søkt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...