Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har metallica en sang som heter noe med believe it?

6636012[/snapback]

Nei, sang de det eller het sangen noe på B?

 

http://www.google.no/search?hs=EXq&hl=no&c...=S%C3%B8k&meta=

6636213[/snapback]

 

Tror ikke de sang det, men mener han derre Simen (programlederen/chat verten) sa den het et eller annet på b om jeg ikke husker feil....

Det var ihvertfall ikke believe it...

 

Irriterer meg at jeg ikke finner det ut :wallbash:

Siden det var en så bra sang!

6636948[/snapback]

 

Litt i seneste laget kanskje, men Sonen spilte "Sad But True" for en stund siden, tror det er den du skal frem til ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hva heter sangen som spilles på slutten av filmen "sahara". (Filmen av boken "sahara" skrevet av Clive Cussler). Kan nevne at det er en fyr som synger gjentatte gangner "Stay with me, Stay with me".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hva heter sangen som spilles på slutten av filmen "sahara". (Filmen av boken "sahara" skrevet av Clive Cussler). Kan nevne at det er en fyr som synger gjentatte gangner "Stay with me, Stay with me".

6674473[/snapback]

 

 

Har du lest første posten?

Svaret finnes nok en gang på IMDB sine sider.

Nærmere bestemt her.

6674536[/snapback]

Nei, desverre... skal alldri spør uten å ha sjekket der igjen :blush:

Lenke til kommentar

Hei, jeg trur jeg har en skikkelig utfordring her:

 

Jeg ser på diskoverychannel veldig mye. og for en god stund siden var et et program som het virtual history.

Før de startet å sende programmet hadde de en sånn slags teaser der de "bygde" fjeset til en mann. Jeg er ute etter musikken til denne teaseren, det var så avslappende musikk, sovnet nesten hver eneste gang jeg hørte den.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Er en sang fra creedence tror jeg, men er ikke sikker. Finner den hvertfall ikke. Veldig kjent sang med som mange har tatt cover på.

 

Det handler om en politiman som skal gi bort skiltet sitt for han er på vei til himmelen eller.no.

 

Mange år siden jeg har hørt sangen, så sikkert mye feil :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg trur jeg har en skikkelig utfordring her:

 

Jeg ser på diskoverychannel veldig mye. og for en god stund siden var et et program som het virtual history.

Før de startet å sende programmet hadde de en sånn slags teaser der de "bygde" fjeset til en mann. Jeg er ute etter musikken til denne teaseren, det var så avslappende musikk, sovnet nesten hver eneste gang jeg hørte den.

Noen som kan hjelpe?

6674857[/snapback]

 

Vet hvilken sang du mener. Broren min var også interessert i denne. Etter å ha googlet lenge fant jeg fram til denne siden. Hvis du bruker et eller annet program kan du skaffe sangen fra traileren på nett, men det blir ikke den beste kvaliteten og i tillegg ikke hele sangen. Men så er det jo heller ikke sikkert det er noen hel sang, kanskje discovery har laget den spesielt til denne reklamen?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i den nye dressmann reklamen heter?

teksten går noe sånt: " but you dont feel, what i feel" .. ca.. er en slags electronic, tekno sak.. låt. en dame som synger , eller en med lys stemme iallefall.

6672376[/snapback]

Ladytron - "Destroy Everything You Touch".

 

 

Noen som har peiling hvilken sang dette er, sangen hørte jeg i reklamen for en sommercd, Gaute Ormåsen sin sang var også på den cd'en men uansett sangen var noe slik som det her.

 

su su su su susa i året:D

6675455[/snapback]

Søsterhjemmet - "Susa i hodet".
Lenke til kommentar
Er en sang fra creedence tror jeg, men er ikke sikker. Finner den hvertfall ikke. Veldig kjent sang med som mange har tatt cover på.

 

Det handler om en politiman som skal gi bort skiltet sitt for han er på vei til himmelen eller.no.

 

Mange år siden jeg har hørt sangen, så sikkert mye feil :)

6675355[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar feil så er jo dette klasikkereren Knocking on heavens door...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i den nye dressmann reklamen heter?

teksten går noe sånt: " but you dont feel, what i feel" .. ca.. er en slags electronic, tekno sak.. låt. en dame som synger , eller en med lys stemme iallefall.

6672376[/snapback]

Ladytron - "Destroy Everything You Touch".

 

Tusen tusen takk, jeg har lett etter den sangen lenge nå :D TAKK! :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
Hei

Jeg lurer på hva den sangen som hurley spiller på cd-spilleren sin på slutten av episode 3 sesong 1?

 

Den går vel omtrent slik:

"No more *ett eller annet*, were gonna walk away (tror jeg), were gonna walk avay.

 

EDIT: Fant det ut.. det var "Wash Away" :)

6679092[/snapback]

... av Alkaline Trio(?)

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

AArgh, nå lurer jo på hva en sang heter! Husker litt av teksten og det var ett eller annet med You don't care how i feel, you don't care anymore elns.

Også begynner den med skikkelig rolig musikk også megahøy rock....

Noen som kjenner seg igjen? :)

 

Også en til sang som jeg har litt tekst til:

Safacation, no breathing.

Don't give a fuck if i (husker ikke)

blablabla

blablabla----

Cause im losing my mind, losing my mind

 

også husker jeg ikke mer...

 

-UnforgiveN :)

Endret av UnforgiveN_aka_Nico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...