Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp vært i syden, nærmere bestemt Magaluf og der spilte utestedene en sang jeg har fått helt på hjernen.

  • Språk: Dansk.
  • Type: Hiphop / R&B
  • Tekst: Vi går upp og ned, til syd, til nord, "et eller annet på dansk", vi går opp opp opp!

Sangen har jeg ikke hørt i Norge enda og har hørt noen rykter om at den er ca. 2 år gammel. Anyone?

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Neeeei! Det er ikke vengaboys! :D Det er rap det er snakk om. Mener å ha hørt den på radio flere ganger.  :yes:  hva heter deeeeeen`?

6654545[/snapback]

 

MC Lyte - Cold Rock A Party

6655210[/snapback]

 

Argh bunne jeg kommet på egentlig :blush:

 

EDIT: Jarmo, kan det være Bob Marley - 3 little birds

 

"Dont you worry, about a thing, cus every little thing is gonna be alright" noe i den duren :p

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
har hørt en sang på P3 utallig ganger i sommer (MÅ ligge på A-listen deres.)

 

Er leeei sangen, og den er ei bra... Men må ha itak i den..

 

Det synges: "Listen to the dramaqueen, so listen to the dramaqueen" elns i den.. i Refrengen.. Det er også noe med "dancer" og "moviestar" i refrenget tror jeg.

 

Noen som kan hjelpe ?

6658778[/snapback]

Cerrato — Drama Queen

Osito (CD-R - Drama Queen - 2006)

Lenke til kommentar

Hei. Har gått en reklame for viasat-gull på tv3 en stund, med en musikk i bakgrunnen som jeg er veldig lysten på å få tak i. Sangen spilles gjennom hele reklamen, med noen fotball-scener og filmklipp. Det er lite vokal, og heller en tøff tekno-aktig rytme, men midt i reklamen hører man en kvinnestemme som sier noe sånt som: "you - turn - me - ooon". Noen som har en anelse?

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Har søkt uten å få noen resultater.

 

Leter etter sang som jeg vet var på en Quartfestival CD fra 1999, 2000 eller 2001.

Club Quart, Quart chill, eller noe sånt (Er i chill sjangeren). Var reklame for CD'en på TV i den tiden. Har søkt etter cd'en på google, cddb og quartfestivalen sine sider uten å finne tracklisten til denne cd'en. Er det noen som tracklisten, eller vet hvor jeg kan finne den på nett.

:cry:

6631615[/snapback]

 

Blir snart gal. Har plystret en slags melodi å lagt til som vedlegg. desperat? :dribble:

Vet de har brukt melodien i et radioprogram på kanal24. siesta det heter? man skal gjette på en sommerby i programmet. Har sendt mail flere ganger til kanal24 uten å få svar.

lydklipp.wav

Lenke til kommentar
Hei. Har gått en reklame for viasat-gull på tv3 en stund, med en musikk i bakgrunnen som jeg er veldig lysten på å få tak i. Sangen spilles gjennom hele reklamen, med noen fotball-scener og filmklipp. Det er lite vokal, og heller en tøff tekno-aktig rytme, men midt i reklamen hører man en kvinnestemme som sier noe sånt som: "you - turn - me - ooon". Noen som har en anelse?

6660071[/snapback]

Har lett etter denne i flere mnd nå. Lykke til.

 

 

Husker jeg rett er det en jentegruppe fra england som synger, hvis det hjelper noe. Hørt den noen ganger på radioen for flere år siden. Vil ha den! :(

 

Si ifra hvis du får noe napp et annet sted :)

Lenke til kommentar
Jeg husker en sang fra barndommen som jeg gjerne skulle ha hørt igjen. Den var på en "kristen-kassett"..dvs en kassett med kristne sanger og historier. Jeg husker en liten strofe som var ca. slik: "Det var Noa, Guds aller beste venn". Skulle gjerne visst hva sangen/ og eller kassetten heter, og hvor jeg kan få tak i den :love:

6563534[/snapback]

 

/bumpzor

Lenke til kommentar
Jeg husker en sang fra barndommen som jeg gjerne skulle ha hørt igjen. Den var på en "kristen-kassett"..dvs en kassett med kristne sanger og historier. Jeg husker en liten strofe som var ca. slik: "Det var Noa, Guds aller beste venn". Skulle gjerne visst hva sangen/ og eller kassetten heter, og hvor jeg kan få tak i den :love:

6563534[/snapback]

 

/bumpzor

6662389[/snapback]

 

 

Se etter "Ivar Skippervold" , han har sunget inn en del "kristen-sanger" ,barnesanger og jesusgreier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...